Hyppää sisältöön

Kuva
- - - - -

Lomahoitoa / sijaishoitopaikka / hoitoapu

• Kirjaudu vastataksesi
18 vastausta aiheeseen

#1 leenaseise

leenaseise

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 39 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 13h 36m 9s
  • SijaintiHelsinki

Lähetetty 15 joulukuu 2007 - 11:49

Kilpikonnille järjestyy hoitopaikka täällä Helsingissä. Useita omia kilppareita vauvoista vanhempiin. leena 045 633 5555

#2 Bloodred247

Bloodred247

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 559 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 17d 4h 19m 53s
  • SijaintiKemi

Lähetetty 05 tammikuu 2012 - 13:36

Heippa!
Herppienhoitaja Kemi-Tornio-alueella Ilmoittautuu. Eläimiä voi tuoda tänne tai voin kulkea itse kyseisellä alueella, auto on kohtalaisesti käytettävissä. Kokemusta löytyy hiirien kasvatuksesta sekä erilaisista liskoista ja viljakäärmeistä, tietoa vähän kaikista. Myös jyrsijöiden ja koirien huolto onnistuu, kissoille olen turhan allerginen.

Jos tarvetta löytyy niin YV:llä voi ottaa yhteyttä, muista tsysteemeistä voidaan sopia sitten tarkemmin :)

0.1 Boa constrictor 0.1 Pantherophis guttatus 2.0 Tiliqua scincoides ssp. 0.0.1 Varanus exanthematicus 2.3 Rattus norvegicus 0.1 Canis lupus familiaris M. musculus B. dubia

#3 Miro117

Miro117

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • PistePistePistePistePiste
  • 1 134 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 29d 8h 35m 15s
  • SijaintiEtelä-suomi

Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 12:55

Annetaan loma hoitoa ruokaeläimille!!!
Jos sinulla on esim sirkka/torakka farmi ja olet lähdössä lomalle niin voin hoitaa ruokaeläimiä sen aikaa :)
Kun han tuot ne meille ja annat pikkaisen rahaa niin ruokin ja pidän ne lämpimässä ja voin myös tilapäisesti kasvattaa niin kun esim että vaihdan muninta boxia yms.
Eli tuot vaan meille pienen rahan kera :)
Omaa kokemusta löytyy:
-sirkka farmista
-torakka farmista
-kaikenlaisista jauhiksista
-banaani kärpäsistä

Saat pitää tuotokset mitä loman aikana tulee.
Ja vielä että raha menee siis ruokaan ja boxeihin mutta jos tuot kaiken tarvittavan niin ei tarvitse maksaa mitään ellei halua.
En korvaa jos esim osa sirkoista kuolee MUTTA en niitä tapa ja hoidan niitä rakkaudella :)
Eniten suosin torakoita ja sirkkoja mutta kaikki käy :)

Viimeksi muokannut Miro117, 21 helmikuu 2012 - 12:58.

1.0 jemenin kameleontti (Chamaeleo calyptratus)1.0 pantterikameleontti (furcifer pardalis) 0.1 berberin skinkki

0.2 kultavatsakilpikonnaa 0.0.5 kummitus-sirkkoja (extatosoma tiaratum,phyllium,heteropteryx dilatata)

0.0.20 akaattikotilo (achata fulica) 

#4 Anzku_

Anzku_

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 89 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 2h 5m 46s
  • SijaintiItä-Suomi

Lähetetty 13 huhtikuu 2012 - 13:27

Pidempiaikaista (esim. vuosi) hoitopaikkaa etsii nelivarvaskilpikonna. Lisätietoja yv:llä. Mainio mahdollisuus kokeilla, onko kilpikonna sopiva lemmikki. Myös halutessaan saa käyttää kasvatukseen. Mukaan tarvittaessa tarvikkeet. Kuljetusmahdollisuuksia on, kysy lisää!
Testudo horsfeldii 1.1.0, Oryctolagus cuniculus 1.0.0, Felis catus 0.1.0 + kaloja

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Einstein

#5 tumppih22

tumppih22

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 78 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 1d 18h 27m 8s
  • SijaintiSalo

Lähetetty 17 huhtikuu 2012 - 17:35

Tarvitseville tiedoksi olemme 4 henkinen perhe salosta joukkoomme kuuluu 2 kuningasboa sekä 2 kissaa ja olemme ajatelleet että
Voimme tarjota hoitopaikan tai sijaiskodin tarvitsijoille kokemusta ja tietoa on enemmän käärmeistä liskoista tiedän sen mitä on tullut luettua yhteyden otot yv.nä

Tohon ylempään tekstiin lisäystä et myös karvaiset lemmikit on tervetulleita hoitoon jyrsiöistä on kokemusta ja paljon samoin koirista eli yv.tä pistämään jos tosiaan hoitopaikkaa kaipaa

T. Vaimo

Viimeksi muokannut Satiainen, 02 heinäkuu 2012 - 18:08.
Yhdistetty 2 viestiä

#6 Vitsa

Vitsa

alkaa kotiutumaan

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 469 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 7d 18h 8m 58s
  • SijaintiKiiminki

Lähetetty 25 toukokuu 2012 - 10:03

Hoitaja tarjolla Oulun seudulla:
Herpit voi tuoda minulle kotiin omissa terroissaan tms asianmukaisissa loma-asumuksissa, tai voin käydä teillä kotona.

Käärmeet poisluettuna myrkkykäärmeet.
Kilpparit, liskot, kalat...
Koirat jne pienkotieläimet, poisluettuna kissat.
Kannus-maakonna, Kreikan maakonna, Lisääntyvä määrä Viljakäärmeitä =D

#7 pampi86

pampi86

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 148 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 8d 10h 6s
  • Sijaintisalo

Lähetetty 29 toukokuu 2012 - 16:43

meillä olis yks pieni terra vapaana jos hoito paikkaa joku kaipaa koko kesä paitsi toi ekaviikko niin lusmuillaan kotona et jos nyt joku viittii saloon asti ajella niin tänne vaan (olen tuo vaimo joka on kirjotellut tumppih nimimerkillä) pidempikin hoito järjestyy kyllä
kunkuboa: klonkku
parta-agama: jango
kissat: pontus, tassu, amanda

#8 Irezumi

Irezumi

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 181 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 15d 14h 34m 12s
  • SijaintiAskola

Lähetetty 30 toukokuu 2012 - 13:59

Askola, Monninkylä:
Voisimme tarjota hoitopaikkaa liskoille ja joillekkin hyönteisille esim. rukoilijasirkat / kummitus-sirkat.
Omat kämpät mukaan, ruokaa löytyy meiltä.
Korvauksesta varmasti sovitaan =)
Paikat saa tulla katsomaan etukäteen, tietää minne lemmikkinsä tuo.

Kyselyt YV tai tattoowolf [@] gmail.com

1.2 Hemitheconyx caudicinctus, 2.0 Pogona vitticeps, 1.0 Chamaeleo calyptratus, 0.0.3 Sceloporus serrifer, 0.1 Iguana iguana, 0.0.1 Rhacodactylus ciliatus
yms......

#9 SisterSeptember

SisterSeptember

alkaa kotiutumaan

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 340 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 19d 1h 5m 59s
  • Sijaintijoensuu

Lähetetty 01 kesäkuu 2012 - 12:31

Joensuussa hoitopaikka tarjolla kärmeksille ja liskoille. Kyselyt yv.

1.2 python regius, 1.2  pantheropis guttatus, 0.0.1 Damon variegatus, 0.0.1 Pterinochilus lugardi, 0.0.1 Vaejovis spinigerus

#10 iloun

iloun

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 24 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 1d 3h 10m 24s
  • SijaintiJuuka

Lähetetty 14 kesäkuu 2012 - 23:19

Etsinnässä nelivarvaskilpikonna laumalle hoitajaa Lieksa-Uimaharju väliltä. Ei akuuttia tarvetta, mutta joskus jos sattuu tarvitsemaan niin mukava olisi kun tietäisi valmiiksi, että on joku jota kysyä.
Vaihtoehtoisesti voimme myös itse ottaa satunnaisesti hoitoon Lieksaan konnia tai liskoja.
Yhteydenotot: karoliina_la@wippies.fi tai 0443618136
Testudo horsfieldii horsfieldii "Allu"
Testudo horsfieldii horsfieldii "Peetu"
Testudo horsfieldii kazachstanica "Tito"

#11 Speedy

Speedy

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 26 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 13m 21s
  • SijaintiNurmijärvi

Lähetetty 16 heinäkuu 2012 - 12:12

jos tarvitset hoitoa maakonnalle ( tai jollekin muulle pienkotieläimelle), niin täällä olisi tarjolla luotettava ja turvallinen paikka.
Meillä on isot ulko-aitaukset ( pako turvalliset) ja konnasi saisi viettää kunnon "luomu" loman.Itselläni on ollut melkein 20 vuotta konnia, joten vankka kokemus löytyy.Olen jo neljä vuotta ottanut konnia kesä ( ja myös talvi) hoitoon.
Hinta viikolta on 45 euroa.Sovittaessa voin tulla hakemaan konnan meille.Ja saa myös tulla etukäteen tutustumaan paikkaan.
Otan myös liskoja, pupuja, rottia, hiiriä ym. hoitooni.

Soita, niin kerron lisää.

terkuin,
Carina
puh. 040-596 1504

#12 pampi86

pampi86

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 148 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 8d 10h 6s
  • Sijaintisalo

Lähetetty 14 joulukuu 2012 - 09:34

2 terraa tyhjänä ja aattelin et jos joku kaipaa sijaiskotia/hoito paikkaa otukselleen niin meille voipi saloon tuoda myös yks pienempi terra on tyhjänä eli 3 terraa yhteenä tyhjänä :) HUOM: EI MYRKKYLISET OTUKSET
kunkuboa: klonkku
parta-agama: jango
kissat: pontus, tassu, amanda

#13 katinka1

katinka1

uskaltautui rekisteröitymään

• jäsen
  • Piste
  • 4 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 2d 5h 33m 48s
  • SijaintiEspoo

Lähetetty 10 helmikuu 2013 - 16:20

Hei. Olen vasta suunnittelemassa ensimmäisen liskoni hankkimista, todennäköisesti kääpiöparta-agama. Hinku olisi saada myös jemenin kameleontti. Vielä ei siis ole yhtäkään koska ei ole tuttavissa lähettyvillä sopivaa hoitoapua jos sille tulee tarve.

Eli löytyykö Espoon Viherlaakson lähettyviltä ketään joka pystyisi, haluaisi tarjota mahdollista hoitoapua esim. kesäloman aikaan, tai satunnaisesti viikonloppuisin. Tosin olen itse lähes aina kotona muuten mutta kesällä menisin mielelläni jonkin pituiselle lomalle pois kotoa ja satunnaisesti viikonloppuisin veneilemään.

Vastavuoroisesti auttaisin siinä missä pystyn.

#14 Midori

Midori

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 128 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 8d 13h 44m 18s
  • SijaintiLahti

Lähetetty 11 helmikuu 2013 - 03:36

LAHDESSA

Tarjotaan hoitopaikkaa / hoitoapua (kotonasi, tallilla, kennelissä ym)

Avustan näyttelyissäkin tarvittaessa.

Tarjotaan hoitopaikkaa herpeille + muille pien eläimille. Voin tulla paikanpäälle hoitamaan koiria / kissoja / hevosia, ym.

Olen toiminut Kennel - hoitajana kolmisen vuotta (toimin edelleen), olen myös työskennellyt yksityistalleilla, eläinsuojelu-yhdistyksessä. Pienempiä keikkoja on tullut tehtyä lemmikkieläinkaupoissa, trimmaamoissa, navetoilla.

Omia eläimiä koiria, kissoja, jyrsiöitä, käärmeitä.

Olen opiskellut Asikkalan Eläintenhoitajan ammatillisessa oppilaitoksessa.

Olen 23 vuotias nainen. Luotettava, hommansa osaava. Osaan lääkitä, nesteyttää ym. Tarvittaessa voin antaa suosittelijoiden yhteystietoja.

Kaikentapaiset eläimet hoituvat. Ongelmallisetkin koirat hoituvat, ym.

Palkka määräytyy tehtävän työn tuntimäärän, sijainnin, eläin lajian ja määrän mukaan.

arharova.marjana @ gmail.com

#15 Tera

Tera

• jäsen
  • Piste
  • 1 Viestit
    • :
  • SijaintiSeinäjoki

Lähetetty 15 huhtikuu 2013 - 14:56

Kukkuu Etelä-Pohjanmaa!

Seinäjoella olisi nelivarvas silloin tällöin lähinnä viikonloppuisin hoitajaa vailla. Voin tuoda konnan hoitoon tai luovuttaa avaimet asuntoon. Korvauksen maksan tottakai! Tarjoan myös vastavuoroisesti hoitoapua muiden lemmikeille, tarvittaessa myös karvaisille.

Myös innokkaat alaikäiset voivat ilmoittautua, ohjeistan kyllä kuinka toimitaan.

Yhteydenotot tmh.jaaskelainen@gmail.com

#16 CrypticDoll

CrypticDoll

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 623 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 17d 13h 33m 55s
  • SijaintiKarkkila

Lähetetty 16 huhtikuu 2013 - 10:32

Karkkilassa (Uusimaa, n. 60-70 km Helsingistä) tarjolla olisi hoitoapua/hoitopaikka/sijaiskotipaikka. Olen tänä vuonna 17 täyttävä tyttö. Innostus kaikenlaisiin eläimiin on suuri ja tarkoituksena on yrittää eläintenhoitajaksi päästä kouluttautumaan. Olen omistanut/omistan kissoja, koiran, kaneja, rottia, kilpikonnan ja selkärangattomia. Olen ollut useita viikkoja tetissä eläinkaupoissa ja eläinlääkärissä, sekä olen hoitanut tuttavieni lemmikkejä, eli monista muistakin eläimistä on hoitokokemusta.
Voin käydä hoitamassa eläimiä Karkkilan lisäksi myös Nummelassa. Eläimet voi myös tuoda meille (riippuen eläimestä, kysy).
Pientä korvausta haluaisin, kun ei muutakaan kesätyötä (tai työtä ylipäänsä) ole. Maksu omantunnon mukaan taikka voi antaa ruokahyönteisiä tms  :)

Yhteyttä saa yksärillä tai sähköpostiin need.money@wippies.fi

Viimeksi muokannut CrypticDoll, 16 huhtikuu 2013 - 10:33.

Desire´s kotilokasvatus
Monien eksoottisien kotilolajien kasvatusta. Kesällä 2013 kokoelmaan monia harvinaisiakin helmiä!
Omistan kotiloiden lisäksi keltavatsakilpikonnan ja ruokakasvatuksessa on tälle ötöjä. Haaveissa ties mitä ihania herppejä.
Lukunurkka foorumi lukemisen ystäville!

#17 GoldenSnake

GoldenSnake

alkaa kotiutumaan

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 421 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 22d 20h 3m 20s
  • SijaintiTaavetti

Lähetetty 16 huhtikuu 2013 - 18:06

Hoitoapua tarjolla. Olen kesäkuussa 14 vuotta täyttävä tyttö Taavetista. Itselläni on ollut/on: kaneja, deguja, hamstereita, koiria, kissoja, rottia, viljakäärmeitä, undulaatteja ja kaloja. Voin tulla eläimiä hoitamaan omistajan kotiin tai ottaa meille eläimiä. Ainoat mitä en voi kotiimme ottaa ovat koirat ja kissat.  Hoidan siis eläimiä Etelä-Suomessa. 

Tarjoan hoitoapua seuraaville:

-jyrsijöille

-käärmeille

-liskoille

-hämähäkeille

-skorppiooneille

-koirille

-kissoille

+ luonnollisesti ruokaötöt

Kyselyt yv

Pärjään isojen ja pienten koirien kanssa. Kokemusta löytyy myös niin sanotusti "haastavimmista" roduista mm. bullterriereistä

MUOK. Päivitin ilmoitusta

2 x Pantherophis guttatus, 3 x Canis lupus familiaris, 4 x Felis catus, 1  x Mesocricetus auratus, 1 x aquarium
Blogini:  http://kaikenkarvais...t2.blogspot.fi/

ent. Viljis1234

#18 nextrosa

nextrosa

• jäsen
  • Piste
  • 7 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 1d 2h 12m 3s
  • SijaintiKuopio

Lähetetty 19 huhtikuu 2013 - 09:37

Hei!
Etsin tätä kautta Kuopion/Savon seudulla hoitajaa kameleontille. Sillon tällöin kun olen lomalla/matkailemassa tarvitsisin hoitajaa minun kameleontilleni, joko kamsun voin tuoda sinun luoksesi tai sitten saa asua mun asunnossani ilmaiseksi. Korvaus maksetsaan! :) Tai vastapalveluna voin hoitaa sinun lemmikkejä.

Ilmotelkaa :)

#19 minnah

minnah

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 198 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 12d 17h 28m
  • SijaintiOulu

Lähetetty 16 toukokuu 2013 - 11:12

Hoitopaikkaa helpolle leopardigekkotyllerölle alustavasti kyselisin kesä-heinäkuun taitteeseen (alkaen juhannuksesta viikoksi tai kahdeksi), Oulun seutuvilla. Olisiko kellään tietoa paikoista/halua ottaa tommonen utelias mutta laiskanpulskea liskutti hoitoon :)? Korvausta vastaan toki!

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää