Bella, naaras, syntynyt 1977

Bella on hyvin tempperamenttinen konna, koko jouko "Boss". Jos joku asia ei ole heti neidin oman mielen mukaan, niin sehän näytetään, useimmiten kovan kolistelun merkeissä.
Bella on asunut mellä vasta kaksi viikkoa, kotiuduttuaan siskonsa kanssa meille. Molemmat konnat tulivat meille siitä syystä, ettei entinen omistaja halunnut erottaa niitä, kun ovat koko elämänsä ajan asuneet yhdessä. Ovat kuin paita ja peppu.
Bellalla on myös tosi kova ruokahalu ja omaa ruokaahan puolustetaan hinnalla millä hyvänsä....

Mutta kovan syömisen jälkeen pitää myös kuntoilla kunnolla!

Ja raskaan päivän jälkeen nukkumaan omaan mökkiin

Kukkuu!

Aada, naaras, syntynyt v. 1977

Aada on meidän pikku laiskiainen. Omistaja jolta konnat ostin, ei ole kasvattanut konnia poikasesta asti eli nämäkin konnat ovat "kiertolaisia". Mutta sen verran oli tämä entinen omistaja alkuperästä kuullut, että konnia oli aikoinaan ruokittu ja hoidettu täysin vääri, josta syystä Aada kilpi oon todella huonossa kunnossa. Aada on myös todella rauhallinen, nauttii köllötellä ja nukkua lämpölampun alla. Muuten konna on täysissä voimissa, syö paljon ja tulee heti lasiin kiinni jos mitään liikettä terran ulkopuolella näkyy.
Kun näin ilmoituksen näistä kahdesta tyttösestä, olin ihan myyty ja ne vei mun syrämmen
Sisko yrittää herättää....

Bella yrittää sabotoida Aadan ruokailun

Tuima!

Ja viimeisenä talon herrasmies!
Boris, uros, syntynyt v. 1996

Boris tuli mulle ensimmäisenä konnana, 14.11.2011
Boris oli ihan hirvittävän kova riehumaan ja silloin mietinkin että minkä elikon meninkään ottamaan. Hävettää ihan myöntää, miten vähän oikeasti konnista tiesin, vaikka luin joka päivä konnista. Mutta jotkut asiat on vaan opittava kantapään kautta eikä niitä voi lukemalla oppia.
Entinen omistaja neuvoi myös useasti väärin ja nyt tänä päivänä olen miettinytkin, kun konna on huomattavasti rauhallisempi. Luultavasti sillä oli niin huonot olot tänne muutettua, olisi itse pitänyt ottaa kaikesta selvää eikä aina uskoa entistä omistajaa.
Boriksella on tällä hetkellä menossa luultavasti kevät horros, on jo monetta viikkoa nukkumassa. Syömään tulee kun ruokaa tulee, mutta sen jälkeen takaisin pehkuihin
Boris on kova ulkoilemaan. Kyllä ruohikko saa kyytiä!

Kummalle lie tytölle on kukkaa poimimassa, naistenmies...

Kovan päivän jälkeen väsyttää