Ruvetaampas Taas Jutustelemaan..
Lähetetty 12 huhtikuu 2012 - 19:46
Lähetetty 12 huhtikuu 2012 - 22:03
Anteeksi taas kauhiasti. Tuppaa unohtamaan nämä meikäläisen harrasteslangit tai muuten vaan omalaatuset ilmaukset.
Selitin tuossa menneenä päivänä yhdelle eteläsuomalaiselle ei-harrastajalle hämiksistä puhelimessa, kuinka joskus on tullut "laitettua" jokin tietty laji ja miten se sitten onkin "heittäny lusikan nurkkaan" vaikkapa "takinvahdon" yhteydessä. Ja se oli pihalla ku lumiukko
Ei siihen huomaa ennää ite kiinnittää sillälailla huomiota. Lisäksi eri lajeille on omat ns. lyhennelmät tai "lempinimet" kuten just aksu taikkapa leeko (=leopardigekko).
PikkuTolonen: ei voi sanua ku että maailma on pieni!
Lähetetty 12 huhtikuu 2012 - 23:50
Pitäisköhän munkin Reinikaiselle katella Britannian paikallisia torakoita elätiksi....
![]()
Bring it !!
2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,
B. dubia, A. Tessallata, 2.2 L.Williamsi, 1.3 Stenodactylus petrii,
+ ruokahyönteisiä sekalaisesti... (jampat, dubiat, jättikset...)
https://www.facebook...ari.reinikainen
Lähetetty 13 huhtikuu 2012 - 22:17
Vielä pitäs saada se vaan survottua tuonne elukkahuoneeseen lapsiportin ohi. Ja sisustettua. Ja tietty järkätä tilaakin tuonne huoneeseen.
On se vaan tuo mies reipas! Ei tartte enää mattopytonin kärvistellä "väliaikaisterrassa" vaan on tilaa killua oksalla ja laukoa liukumiinoja vesiastiaan.
Hyvin onnekas perjantai 13.
Lähetetty 14 huhtikuu 2012 - 20:20
Tänään on sitten vierailtu useamman herppejä omistajan kotona ja viety eilisen ajomatkan herpit uusiin koteihin.
http://sipe.nettisivu.org/
Lähetetty 15 huhtikuu 2012 - 20:07
Tänään onki saanu sitte rakennella uusia kallioita ja pyöritellä hiiribokseja. Ja nyt on elukkatauko, ei mitään uutta saa hankkia! (ja rottia ei muuten lasketa tähän taukoon ollenkaan
Jospa tässä sitte alkais kellahtaa kallelleen odotellen huomista kun saa alkaa laastittamaan sisusteita..
Öitä!
Viimeksi muokannut PikkuTolonen, 15 huhtikuu 2012 - 20:08.
Lähetetty 15 huhtikuu 2012 - 20:33
2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,
Lähetetty 16 huhtikuu 2012 - 08:48
Ja kertaalleen Rusinelille onnittelut!
Kunhan sellaista ylimääräistä vaneria täältä löydän niin alan Lian terraan kehikkoja. En muistanut mittailla sitä sisältä, mutta ulkomitat muistissa. Saahan sitä pienennettyä jos sattuu liian iso olemaan..
Viimeksi muokannut jrri, 16 huhtikuu 2012 - 08:55.
Lähetetty 16 huhtikuu 2012 - 10:17
Nyt pitääki lähtä ensiavuksi tuunaileen sisusteita, josko sillä vähä sais tätä neuroosia liennytettyä
Lähetetty 16 huhtikuu 2012 - 12:11
Käärmenäyttely nähty ja voin suositella. Jos joskus eläinten olot on olleet huonot, niin eivät ole enää. Mahtava kokemus! Oma ehdoton suosikkini oli kolumbian sateenkaariboa.
Jos olisin keksinyt mistä sen terraarion saa auki niin olisin tunkenut reppuuni sen. Niin ihana elukka ettei sanat riitä kertomaan.
Mulla on kaksi aikuista naarasta.
Lähetetty 16 huhtikuu 2012 - 21:00
Käärmenäyttely nähty ja voin suositella. Jos joskus eläinten olot on olleet huonot, niin eivät ole enää. Mahtava kokemus! Oma ehdoton suosikkini oli kolumbian sateenkaariboa.Jos olisin keksinyt mistä sen terraarion saa auki niin olisin tunkenut reppuuni sen. Niin ihana elukka ettei sanat riitä kertomaan.
Tiedetään. Sun kotisivun upeiden kuvien takia koko laji alunperin ylitti mun uutiskynnyksen.
Lähetetty 17 huhtikuu 2012 - 12:40
Kevät on hieman myöhässä täällä suunnassa, yks paikka tsekattu tuossa jokunen vk sitten pariin otteeseen eikä mitään ole näkynyt, paikoilla vielä paljon lunta. Nyt mikäli ilmat sallii voisi kipaista katsomaan kyitä joko perjantaina tai lauantaina (perjantain keli näyttäisi tällä hetkellä paremmalta). Hommaan menis semmonen +/-2h Mitenkä on löytyisikö ihmisiä mukaan? Minun kyytiin mahtuu varmaan muutamia ihmisiä.
Laittakaa vaikka viestiä minulle niin katsellaan klo ajat etc. paremmin.
Lähetetty 18 huhtikuu 2012 - 21:05
Lähetetty 19 huhtikuu 2012 - 03:29
0.1 Boa constrictor 0.1 Pantherophis guttatus 2.0 Tiliqua scincoides ssp. 0.0.1 Varanus exanthematicus 2.3 Rattus norvegicus 0.1 Canis lupus familiaris M. musculus B. dubia
Lähetetty 19 huhtikuu 2012 - 07:46
1.1.1 Testudo horsfieldii horsfieldii
Lähetetty 19 huhtikuu 2012 - 09:22
Viimeksi muokannut Rusinelli, 19 huhtikuu 2012 - 09:23.
Humaani matelijaharrastelija.
Testudo Graeca Graeca maakilpikonna Elli, Irian Jayan sinikieliskinkki Pipsa (Tiliqu sp. Irian Jaya), Tanimbarin sinikieliskinkki Patu (Tiliqua Scincoides Chimaerea), Kuningasboa Vappu (Boa Constrictor).
Lähetetty 19 huhtikuu 2012 - 11:09
Käärmenäyttely nähty ja voin suositella. Jos joskus eläinten olot on olleet huonot, niin eivät ole enää. Mahtava kokemus! Oma ehdoton suosikkini oli kolumbian sateenkaariboa.Jos olisin keksinyt mistä sen terraarion saa auki niin olisin tunkenut reppuuni sen. Niin ihana elukka ettei sanat riitä kertomaan.
Tiedetään. Sun kotisivun upeiden kuvien takia koko laji alunperin ylitti mun uutiskynnyksen.Siihen asti kuvittelin että ne on tylsän näköisiä..
Kröhöm, noista on vain yksi kuva, ja sekin aika keskinkertainen..
Lähetetty 19 huhtikuu 2012 - 21:56
Noo komeita ne on kuitenkin.
Lähetetty 20 huhtikuu 2012 - 10:38
Siis jos joku (esim allekirjoittanut) sen missasi viimeksi niin nyt voi asian korjata
Itte aion ainakin mennä ja mun äiti aikoi lähtä kans, joten "nyt on maalimankirjatsekasin"
Lähetetty 22 huhtikuu 2012 - 15:09
Tämä täällä on lentsun kourissa
0 käyttäjää lukee aihetta
0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää