Hyppää sisältöön

Kuva

Ruvetaampas Taas Jutustelemaan..

• Kirjaudu vastataksesi
399 vastausta aiheeseen

#61 PikkuTolonen

PikkuTolonen

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • PistePistePistePistePiste
  • 1 177 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 8d 12h 28m 59s
  • SijaintiKempele

Lähetetty 22 maaliskuu 2012 - 10:08

No nytkö se Nekku pääsee kotiin, onnea!

Kylläpä vähän kadettaa... :mellow: Onneksi mulla ei kauaa oo itelläkään odottelemista :lol:

Mutta hulluuteen tämä herpissä pyöriminen vie kun näkee jatkuvasti jotain mahtavaa tarjolla eikä voi hankkia.. Voi itku!
Kotisivu ja blogi: http://finlegion.webs.com/ Tervetuloa!

#62 Maami

Maami

poissa

• Vieras
  • PistePistePiste
  • 408 Viestit
  • SijaintiOulu

Lähetetty 22 maaliskuu 2012 - 23:44

Tiistaina hakemaan Nekku :) Ihanaa, saan pikkuisen kotiin!

Ihanaa, mä pääsen eroon hyönteissyöjistä!! :P
ent. Maami80

#63 Maami

Maami

poissa

• Vieras
  • PistePistePiste
  • 408 Viestit
  • SijaintiOulu

Lähetetty 25 maaliskuu 2012 - 20:30

Miten ois jos laitettas sen karaoke bussin keula ensiksi kohti petexpoa?
ent. Maami80

#64 Lizzard

Lizzard

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 176 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 1d 13h 3m 52s
  • SijaintiOulunsalo

Lähetetty 25 maaliskuu 2012 - 20:45

Oi tätä autuutta: sain synttärilahjaksi (itseltäni :rolleyes: ) kauan kaivatun ja himoitun ruusuboakirjan!!
Limburg, Montoya & Merker "Rosy Boas -Patterns In Time". Näytti hankinta ensin toivottamalle ku eivät meinanneet alkaa lähettämään jenkeistä tänne pohjoseen, mutta onneksi kaverin avokki jelppi ja tilas eBaysta sen jotenkin taikomalla meikäläiselle. Enimmäkseen lajikuvia ja värimuotoja mutta alussa myös tiivistä asiaa olosuhteista ja lisäännyttämisestä.

Nyt meneekin pari iltaa taas harrastekirjallisuuden parissa :D
Reality bites like pitbull fights...

#65 -Reiska-

-Reiska-

herppeilee jo tosissaan

• Kannatusjäsen
  • PistePistePistePiste
  • 537 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 20d 20h 14m 11s
  • SijaintiP-Savo

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 06:59

Mitä tuolta toisesta viestiketjusta siitä PetExposta lueskelin niin onko yhden myyntipöydän takia syytä raahautua tuonne Helsinkiin asti ? Asia olisi eri jos olisi ihan oikeat herppimessut kyseessä. Se tukholman herppihomma kiinnostaisi enemmän.. Sinne voisin järkkäillä bussia jos porukkaa innostuu. Sehän voisi kulkea vaikka reittiä Oulu-Pyhäsalmi-Jyväskylä-Tampere-Helsinki-Tukholma ja matkalta poimisi oikeamieliset ihmiset tienvarrelta kyytiin..

2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,
B. dubia, A. Tessallata, 2.2 L.Williamsi, 1.3 Stenodactylus petrii,

+ ruokahyönteisiä sekalaisesti... (jampat, dubiat, jättikset...)
https://www.facebook...ari.reinikainen

#66 -Reiska-

-Reiska-

herppeilee jo tosissaan

• Kannatusjäsen
  • PistePistePistePiste
  • 537 Viestit
  • SijaintiP-Savo

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 07:37

Korjaus tuohon edelliseen viestiini kun lueskelin noita PetExpon uusia viestejä.. Siellä näyttäisi olevan enemmän kuin yksi myyntipöytä tulossa... :)

2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,

#67 -Reiska-

-Reiska-

herppeilee jo tosissaan

• Kannatusjäsen
  • PistePistePistePiste
  • 537 Viestit
  • SijaintiP-Savo

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 12:37

Mitä tuolta toisesta viestiketjusta siitä PetExposta lueskelin niin onko yhden myyntipöydän takia syytä raahautua tuonne Helsinkiin asti ? Asia olisi eri jos olisi ihan oikeat herppimessut kyseessä. Se tukholman herppihomma kiinnostaisi enemmän.. Sinne voisin järkkäillä bussia jos porukkaa innostuu. Sehän voisi kulkea vaikka reittiä Oulu-Pyhäsalmi-Jyväskylä-Tampere-Helsinki-Tukholma ja matkalta poimisi oikeamieliset ihmiset tienvarrelta kyytiin..

aaah outoa lainata itseään mutta tuosta Tukholmasta vielä... hyppää hesasta iltalaivaan bussin kanssa ja on aamulla tukholmassa----> päivä sairaalloista ostelua messuilla ja kaupungilla ----> iltalaivaan nukkumaan ----> aamulla hesassa ja kotia kohti.. ei varmaan olis paha ??

#68 -Reiska-

-Reiska-

herppeilee jo tosissaan

• Kannatusjäsen
  • PistePistePistePiste
  • 537 Viestit
  • SijaintiP-Savo

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 20:29

Vetäsetkö Hopeisen kuun ??

#69 saana_85

saana_85

asuu foorumilla

• Mini Boss
  • PistePistePistePistePistePiste
  • 2 338 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 52d 18h 14m 15s
  • SijaintiTornio

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 20:47

Minäkin laulelisin jos mukaan tulisin ;) Huomenna hakemaan Nekku kotiin! :wub: Sopivasti toinen käsi ei toimi kunnolla vanhan, onnettomuudessa tulleen vamman vuoksi.. Tekee muutaman kerran vuodessa tuota, että tulee sellainen kipukohtaus siihen ja ihan kuollut koko käsi.. Ja tietysti se minun tuurillani nyt sen teki.. Saatan Maami olla hieman väsyneen näköinen huomenna, älä säikähdä :P

saana@herppi.net

#70 Maami

Maami

poissa

• Vieras
  • PistePistePiste
  • 408 Viestit
  • SijaintiOulu

Lähetetty 26 maaliskuu 2012 - 22:15

^Heh, mä nyt säikähdän joka tapauksessa, kun tänne tulee joku IHMINEN! :lol:

Reinikainen, jos mulla uhkaa rahat loppua niin saatanhan mä ruveta lauleskelemaan, hiljenen sitten maksusta.

Tuo tukholman reissu kuulostaa ihan varteenotettavalta, varmaan löytyis porukkaa. Tosin eikös tuolla luulajassakin ole kohta messut?

Mutta tuosta petexposta, niin eiköhän siellä meille "maalaisille" riitä pällisteltävää, ja tokihan meitä kiinnostaa muutkin eläimet kuin herpit?

Hopeinen kuu luooooo, merelle siltaaaaaaaaaaaaaaa, tulla ei koskaan voisi kai, tällaista iltaaaaaaaaaaaaaaa -_-
ent. Maami80

#71 saana_85

saana_85

asuu foorumilla

• Mini Boss
  • 2 338 Viestit
  • SijaintiTornio

Lähetetty 27 maaliskuu 2012 - 04:49

Odotan turhaan, sinua armain. Kuu kulkee pilven taakse, taas on meri harmain...

Meistä Maami tulis varmaan hyvä duetto siellä.. Vaietaan tosiaan sitten maksusta :P

Täällä meni yö pyöriessä.. Olkapään taakse piti asentaa tyyny, että pystyi jotenkin olemaan. Tulihan tuota 5 ja puol tuntia "nukuttua", sekin pikkupätkissä.. Heh, mutta ei lannista mieltä

saana@herppi.net

#72 Demondes

Demondes

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 194 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 6h 56m 27s
  • SijaintiOulu

Lähetetty 27 maaliskuu 2012 - 21:51

Minen vielä Hammiin uskalla teiän kanssa lähteä (ja on tuo koirakin, jota ei voi noin vain tuupata luonteensa takia hoitoon), joten päivän reissu Tukholmassa/ Luulajassa ja mikä jottei tällaselle perähikiäiselle se Helsinkikin on kova paikka, Petexpo ei tosiaan olis paha nähdä, kiinnostais muutkin elukat kuin nää herpit ;)
Vaikea olla vain ottamatta mitään reissulta mukaan... Viimeksi Tukholmasta tarttui hämppi, vaikken aikonutkaan, menin vain viemään cillini sinne uudelle omistajalle ja olin kantokaverina kamulle...

Edit. Ja hoilaan taatusti ainakin mukana jos on hyvä biisi!! Hopeinen kuu ei kuulu niihin...

Viimeksi muokannut Demondes, 27 maaliskuu 2012 - 21:52.

Birds came from dinosaurs!? What sort of evolution goes RRAAARRGGHH > GRRrrr > grumble > tweet?
-Rob Grant (Facebook-comment 20.8.2009)

#73 Rusinelli

Rusinelli

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • 1 249 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 13d 20h 21m 31s
  • SijaintiKemi (Etelä-Lappi)

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 09:18

Eihän sattumoisin joku meistä Pohjoisen herppeilijöistä ole menossa nyt kevään aikana käymään etelässäpäin.. Pitäisi mahdollisesti saada liskonen mukaan Vaasasta tänne Kemiin.. Asialla ei kaamea kiire ole, eikä toisaalta päivämääriäkään ole päätetty; kunhan alustavasti kyselen.. ;)

Humaani matelijaharrastelija.  

Testudo Graeca Graeca maakilpikonna Elli, Irian Jayan sinikieliskinkki Pipsa (Tiliqu sp. Irian Jaya), Tanimbarin sinikieliskinkki Patu (Tiliqua Scincoides Chimaerea), Kuningasboa Vappu (Boa Constrictor).

#74 PikkuTolonen

PikkuTolonen

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • 1 177 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 8d 12h 28m 59s
  • SijaintiKempele

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 10:35

Alkaa kuulostaan siinä määrin huolestuttavalta tuo karaokedösä että mut saa kyllä laskea joukosta pois :D

Eipä sillä että mun välttämättä tarvis saada mitään uusia elukoita ja jos niitä lähtee kattelemaan JA niitä on siellä myynnissä niin sais olla porukka joka raajassa kiinni estämässä. Eli hmm.... joo mä en lähe! ^_^
Kotisivu ja blogi: http://finlegion.webs.com/ Tervetuloa!

#75 saana_85

saana_85

asuu foorumilla

• Mini Boss
  • 2 338 Viestit
  • SijaintiTornio

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 11:09

En minäkään totta puhuakseni välitä tuosta hopeisesta kuusta... Saa olla jotain vähän menevämpää, minulle vain jää laulun sanat väkisinkin mieleen jos kuulen jostain jonkun soivan ja onpa tuo appiukko tanssilattiallakin varmaan minua pyörittänyt tuon tahtiin joskus aikanaan.. :P

Eikös Sisu ole menossa hakemaan niitä sinipiikkileguaaneja etelästä? Tulisiko Rusinelli siinä matkassa sinun kaverisi? Kannattaa kysyä..

Oi, että tuo on ihana tuo Nekku-ukko tuolla :wub: Reppana oli yöllä ängennyt itsensä bambun sisälle ja jäänyt jumiin. Onneksi saatiin se sieltä pois kunnialla ja säikähdyksellä selvittiin. Bambu sai lähtöpassit!

saana@herppi.net

#76 sisu65

sisu65

ei malta pysyä poissa

• Mode
  • 1 518 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 24d 14h 18m 58s
  • SijaintiOulun kuppeessa

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 11:29

Juu oonhan mie, mutta reitti ei mene läheltäkään Vaasaa ;) .

Lähtö siis Temmekseltä perjantaina 13.4 puolen päivän aikoihin, Jyväskylä, Valkeakoski ja samaa reittiä takasin, se on lyhyin reitti.
Jos tuohon matkanvarrella sais jotenkin niin otan mielelläni liskon kyytiin..

#77 Rusinelli

Rusinelli

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • 1 249 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 13d 20h 21m 31s
  • SijaintiKemi (Etelä-Lappi)

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 11:52

Juu oonhan mie, mutta reitti ei mene läheltäkään Vaasaa ;) .

Lähtö siis Temmekseltä perjantaina 13.4 puolen päivän aikoihin, Jyväskylä, Valkeakoski ja samaa reittiä takasin, se on lyhyin reitti.
Jos tuohon matkanvarrella sais jotenkin niin otan mielelläni liskon kyytiin..

Kiitosta vaan, mutta koukkaa kyllä aivan liian kaukaa tuo reitti :) Olen jo muuttanut tässä toimintasuunnitelmaa.. Jätän suosiolla tuon Vaasan-jutun välistä ja tyydyn eläinkaupan eläimeen; Ruotsin tuontina suoraan tuohon meitin eläinkauppaan.

Humaani matelijaharrastelija.  

Testudo Graeca Graeca maakilpikonna Elli, Irian Jayan sinikieliskinkki Pipsa (Tiliqu sp. Irian Jaya), Tanimbarin sinikieliskinkki Patu (Tiliqua Scincoides Chimaerea), Kuningasboa Vappu (Boa Constrictor).

#78 jrri

jrri

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 710 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 16d 4h 11m 58s
  • SijaintiPudasjärvi

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 15:11

Minä olen taasen teidän puheistanne hieman ulalla, Herppiä kun en ole niinkään seuraillut nyt vähään aikaan.. Eli keskustelut sitten vain lukemaan... :rolleyes:

#79 Maami

Maami

poissa

• Vieras
  • PistePistePiste
  • 408 Viestit
  • SijaintiOulu

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 18:01

Oi, että tuo on ihana tuo Nekku-ukko tuolla :wub: Reppana oli yöllä ängennyt itsensä bambun sisälle ja jäänyt jumiin. Onneksi saatiin se sieltä pois kunnialla ja säikähdyksellä selvittiin. Bambu sai lähtöpassit!

Taitaa olla kaveri stressaantunut reissusta. Täällä kun on ollu sama elukka, sama terra ja sama bambu yhessä ilman mitään ongelmia. Nuo bambut on mun mielestä ihan parhaasta päästä kyllä kiipeily puina kosteissa terroissa kun eivät homehdu sitten millään. Että ei varmaan kannata niistä kokonaan luopua. Ehkä ne päät vaan pitää tukkia tai asetella se jotenkin muuten..

Minä täällä kärsin tyhjän pesän syndroomasta. Ja mietin missä mä harrastajana nyt "sovin joukkoon", vai sovinko ollenkaan. Jo terraarioeläin harrastajia on niin vähän, ja mun harrastamien elukoiden harrastajia vielä vähemmän, että vähän on eksynyt olo. Ja mietin olenko mä tekopyhä? Kun laitoin liskot pois ötököiden takia, ja sitten pidän ötököitä ihan vapaaehtoisesti lemmikkinä. Mutta tämä on varmaan jo liian raskasta tekstiä meidän hilpeälle palstalle.

Että eiköhän vaan laulella hopeista kuuta.
ent. Maami80

#80 -Reiska-

-Reiska-

herppeilee jo tosissaan

• Kannatusjäsen
  • PistePistePistePiste
  • 537 Viestit
  • SijaintiP-Savo

Lähetetty 28 maaliskuu 2012 - 20:00

.... googletan "tyhjän pesän syndroomaa.." . . heheheeeh miksi sain likaisia ajatuksia :rolleyes:

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää