Mitäs pohjoiseen kuuluupi ? Onko elukat hengissä ja terrat valmiina ??
Ruvetaampas Taas Jutustelemaan..
Posted 13 March 2012 - 08:43
Mitäs pohjoiseen kuuluupi ? Onko elukat hengissä ja terrat valmiina ??
2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,
B. dubia, A. Tessallata, 2.2 L.Williamsi, 1.3 Stenodactylus petrii,
+ ruokahyönteisiä sekalaisesti... (jampat, dubiat, jättikset...)
https://www.facebook...ari.reinikainen
Posted 13 March 2012 - 10:28
saana@herppi.net
Posted 13 March 2012 - 11:03
Hyvä jotta Saanan Zera alkaa olemaan parempana. Nuo sairastelut on aina kaameita, vaikka omaa kokemusta onkin vain kahdesta hoidokkikonnasta vuosien takaa.. Melko intensiivistä touhua se kumminkin oli, myös henkisesti
Humaani matelijaharrastelija.
Testudo Graeca Graeca maakilpikonna Elli, Irian Jayan sinikieliskinkki Pipsa (Tiliqu sp. Irian Jaya), Kuningasboa Vappu (Boa Constrictor).
Posted 13 March 2012 - 12:29
Muutama viime vuoden viljapoika vielä kotia etsiskelee.
Lisäksi olen ihan hulluja suunnitelmia elätellyt kesälle; reissua Saksaan..
P.S. Ei ole vielä kovin montaa tyyppiä vastaan tullut, jolla sama titteli kuin minulla "ei elämää"!
Edited by Maru, 13 March 2012 - 12:31.
Posted 13 March 2012 - 17:06
Terraprojekti ei ole edennyt siirtynyt vaan. Pitää saada nuille peipoille ensiksi isompi "lentohäkki", että terralle vapautuu se lopullinen paikka.
http://sipe.nettisivu.org/
Posted 13 March 2012 - 17:33
Täällä nuo "paritettavat" vaan makoilee eikä hommaile ollenkaan! Oon koittanu siirrellä pojua terrasta toiseen muutaman päivän välein mutta ei... Sillä on kyllä nyt nahanluonti tulossa, joten jospa sieltä paljastuiskin sitten oikea Adonis
Munat ja mamma voi hyvin! Ootteko muuten nähneet ne munintakuvat? Linkki löytyy ainakin sieltä "katumuspillereitä" jutusta...
Posted 13 March 2012 - 17:38
Menkäähän käymään messuilla
http://sipe.nettisivu.org/
Posted 13 March 2012 - 18:02
Lialle ei ole ruoka maistunut sattuneesta syystä, vahakoin toukan sylkäisi ulos, eikä sen jälkeen enää suostunut koskemaan. Vettä kumminkin joi houkuttelun jälkeen ja reippaasti. Mutta muuten Lialle kuuluu hyvää. Kehikkoa Lian terraa varten täytyisi alkaa kokoamaan sitten viimeistään ylihuomenna. Kehikoiden sisälle tulee siis hiekat, jotka vaihdetaan liikutuksen yhteydessä - kuten myös sisustus.
Leoskeille kuuluu myös hyvää. Molemmat syö ja toimii niinkuin pitääkin, Ykä kerjää näköjään lisää ruokaa vaikka päivemmällä söikin jo aika reippaasti. Rovi taasen on lämmittelemässä ja välillä kurkistelee boksin takaa.
Ja pientä muuta suunnitelmaakin on muuton jälkeen...
Posted 13 March 2012 - 18:06
Oho, ootko sä Kemistä. Heh, hassua kun kuvittelin koko ajan että olet täältä etelämmästä...Kemiin kuuluu ihan hyvää
Ja hauska ominaisuus tässä palstassa tuo "uudet sisällöt". Näin eksyn myös aiheisiin, joihin en yleensä eksyisi...
Edited by Kattivatti, 13 March 2012 - 18:08.
Posted 13 March 2012 - 19:44
Posted 13 March 2012 - 20:52
Miten minusta tuntuu että kaikki aina hiljenee, jos ja kun minä jotain kirjoitan?
Mä olen kans joskus antanut itelleni lempinimen topicin tappaja.
Asiasta kolmanteen, pitäs varmaan kohta puolin taas (jippijaijee) tilata ötököitä cillille. Olisko kimppaan lähtijöitä? Varmaan tilaan taas tiia's petsistä/vipeltäjistä, niin kuin ennenkin..
Posted 13 March 2012 - 21:10
Minulla on edelleenkin suunnitelmissa terran/terratornin tekeminen.. Siihen hommaan alan viimeistään sitten kun on enemmän tilaa eli (= tai) ihan omassa omistuksessa oleva kämppä. Ennen omaa kämppää täytyy katsoa miten käy, minulla kun on nyt tuota karvallista otusta suunnitelmissa. Mutta tosiaan näkee miten tässä alkaa menemään, eli tuleeko vielä perheenlisäystä herpin muodossa ennen karvallista eläintä..
Posted 13 March 2012 - 21:36
Miten minusta tuntuu että kaikki aina hiljenee, jos ja kun minä jotain kirjoitan? Ai miten niin vilkas mielikuvitus..?
![]()
Kuvittelet vaan...
2.5 Eublepharis macularius, 2.1 Dendrobates leucomelas, 2.1 Canis lupus familiaris, 1.1 A. Geniculata,
B. dubia, A. Tessallata, 2.2 L.Williamsi, 1.3 Stenodactylus petrii,
+ ruokahyönteisiä sekalaisesti... (jampat, dubiat, jättikset...)
https://www.facebook...ari.reinikainen
Posted 13 March 2012 - 21:38
Posted 14 March 2012 - 09:15
Oho, ootko sä Kemistä. Heh, hassua kun kuvittelin koko ajan että olet täältä etelämmästä...
Ja hauska ominaisuus tässä palstassa tuo "uudet sisällöt". Näin eksyn myös aiheisiin, joihin en yleensä eksyisi...
Juups, Kemistähän minä
Humaani matelijaharrastelija.
Testudo Graeca Graeca maakilpikonna Elli, Irian Jayan sinikieliskinkki Pipsa (Tiliqu sp. Irian Jaya), Kuningasboa Vappu (Boa Constrictor).
Posted 14 March 2012 - 11:55
Sammakkoterra on valmis luonnollisesti ku sammakotki on jo siellä
Kaikenlaista noitasoppaa taas täälläki
Pitäskö mun muljauttaa tähänki kuvia uusitusta terrahuoneesta...
Hiiretkin muutti sitten sinne, ja tuo keskellä oleva hökötys on juuriki hiirityttöjen kämppä. Kröhöm ku on vielä vähä sotkussa

Posted 14 March 2012 - 12:20
Tänään tosiaan mittailemaan pääsen itsekin, samalla voisi katsella lisää terrapaikkoja, vaikka kämppä pieni onkin. Ainahan sitä yksi tai kaksi mahtuu lisää.. Etenkin nyt kun tuo tyhjä terra odottelee asukkia viimeistään puolenvuoden päästä, ellei tässä lähiaikoina..
// Sinulla tosiaan on samanlainen liskokalenteri kuin minullakin!
Edited by jrri, 14 March 2012 - 12:21.
Posted 14 March 2012 - 13:18
Terroja mahtuu vaikka kuinka jos vaan saa järjesteltyä ne oikein. Terratornit on siitä just niin hyvä keksintö. Ku sais nyt itekin alotettua..
Joo, tuo tokee on aivan mainio ja mihinpä tollanen kalenteri paremmin sopiskaan kun herppihuoneeseen
Posted 14 March 2012 - 13:32
Herppihuoneessa minullakin kalenteri.
Posted 14 March 2012 - 14:07
Elukat on toistaseksi hengissä ja munatki voi hyvin, verisuonia näkyy, JEE!
Mitä muniaisia sulla siellä on?
Minäkin haluan terrahuoneen, kun sullakin noin hieno...
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users