Hyppää sisältöön

Kuva

Tervetuloa uudistuneeseen Herppi.netiin!

• Aihe on lukittu Aihe on lukittu
251 vastausta aiheeseen

#101 paputtaja

paputtaja
  • SijaintiVantaa

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 09:41

^se nappi on aika vaalea, joten se ei heti ensimmäisenä osu silmiin.
Mutta se löytyy tuolta ylhäältä otsikon oikealta puolelta.

Olettehan muuten huomanneet, että nykyisin voi valita ottaako ilmoitukset YV:stä, seuraamista aiheistaan, ym. sähköpostiin, mobiiliin vai vain tänne foorumille? :)
http://www.herppi.ne...a=notifications
Tunisiankonnat - Testudo Graeca Nabeulensis 0.0.2 - Konnuuksia-blogi: http://konnuuksia.blogspot.com
Aavikkoiguaanit - Dipsosaurus dorsalis 2.0 - Iguilua-blogi http://dipsodipso.blogspot.com/

paputtaja@herppi.net

#102 Tättis

Tättis
  • SijaintiKouvola

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 09:47

Mä tykkään kanssa ulkonäöstä, vaikka hieman tässä menee aikaa totutellessa niin ensivaikutelma on kiva. Koitin etsiä tuolta Suomen Herppeilijät topicista "ryhmää" mihin kuuluisin itse mutta ei sellasta löytynyt. Muut löyty kyllä itä.länsi,etelä jne.. Mutta Kaakko puuttu. Onhan täälläkin päin herppeilijöitä vaikka kuinka. :)
Oisin ite sen sinne lisännyt mutta en löytänyt sellasta mahdollisuutta että pääsisin lisäämään uuden aiheen. Joten pyyntö modeille lisäisittekö Kaakonkulman listalle?

#103 ElisaK

ElisaK
  • SijaintiTampere

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 10:19

Olenkohan mä tullu vanhaksi, vai mistä johtuu, kun mua ei pistä värit enää silmään yhtään :D Tykkäsin heti, kun oli neutraalin värinen.. :lol:

Sellainen hiukan vaivaa, että kun tuo "merkitse kaikki luetuksi" (vai millä nimellä täällä uudessa nyt onkaan) on tuolla alhaalla ja niin mielelläni sen näkisin tuolla ylhäällä, sivun yläosassa.. nyt joutuu aina selaamaan sivun alas ja vasta sitten pääsee klikkailemaan :/

Muuten; mainiota mainiota! :)

2.5. Python regius, 2.0. Eublepharis macularius, 0.1. Chamaeleo calyptratus, 0.1. Cynops ensicauda
: : www.elisanet.fi/anteli/eli : : lonttilontti.blogspot.com ::

#104 Joonas

Joonas
  • SijaintiJärvenpää

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 10:31

Sellainen hiukan vaivaa, että kun tuo "merkitse kaikki luetuksi" (vai millä nimellä täällä uudessa nyt onkaan) on tuolla alhaalla ja niin mielelläni sen näkisin tuolla ylhäällä, sivun yläosassa.. nyt joutuu aina selaamaan sivun alas ja vasta sitten pääsee klikkailemaan :/

Minulle nimenomaan alalaita on se looginen paikka.
Kun olen käynyt foorumin läpi, normaaliin tapaan ylhäältä alas kulkien, olen sivun alalaidassa. Ja siellä se toiminto sitten onkin! Minusta se ennen oli väärin, koska kun olin foorumin läpi käynyt, jouduin palaamaan ylälaitaan, vaikka läpikäynnin jäljiltä olin alalaidassa.

Nyt toiminto lisäksi on joka sivulla, joten ei tarvitse palata etusivulle sitä varten. Parannus tämäkin!

Mutta eri ihmiset käyttäjät järjestelmää eri tavoin. Minä silmäilen kaikki osiot läpi järjestyksessä etusivun kautta. Joku muu toimii eri tavalla.

Viimeksi muokannut Joonas, 06 maaliskuu 2012 - 10:33.

#105 ElisaK

ElisaK
  • SijaintiTampere

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 10:34

^ Sepässe, kun itse tykkäsin, että pääsi klikkaamaan sitä heti (kun tiesi mitä haluaa lukea ja mitä ei) ja nyt en meinannut sokeana sitä löytää mistään, kun ei se ollutkaan siellä ylhäällä enää :lol:

2.5. Python regius, 2.0. Eublepharis macularius, 0.1. Chamaeleo calyptratus, 0.1. Cynops ensicauda
: : www.elisanet.fi/anteli/eli : : lonttilontti.blogspot.com ::

#106 KaisaHoo

KaisaHoo

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 11:01

Ehdoton plussa siitä, että Näytä viimeiset aiheet muistaa asetukseni! Eikun siis Näytä uudet sisällöt.

Viimeksi muokannut KaisaHoo, 06 maaliskuu 2012 - 11:02.

#107 Spinneri

Spinneri
  • SijaintiSuomussalmi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 11:24

Räpellän tässä mobiilina ja löysin chatin.. mullei van oo oikeuksia sinne.. onko koko sättiä olemassakaan? Ko ois se kiva realiajassaki jutella ketä täällä nyt on..

#108 Jred

Jred
  • SijaintiParkano

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 12:06

Chatti on ainoastaan käytössä ylläpidolla tällähetkellä, enkä lupaa, että tulisi muille saataville. Never say never thou.

jared@herppi.net

#109 Spinneri

Spinneri
  • SijaintiSuomussalmi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 12:19

Ilkeetä..

#110 Katg

Katg
  • SijaintiTurku

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 12:53

^No worries, se takkuilee kuitenkin koko ajan.. B)

Olisihan se varmasti mukavaa tuo chattiominaisuus kaikille, mutta jotenkin itselläni on sellainen olo, että juteltaisiinko siellä sitten kaikesta ja itse viestiketjut/kategoriat jäisivät vähemmälle? Chat ei myöskään tallenna keskusteluja jne. joten siitä ei jäisi mitään "historiaan" mikäli siellä keskusteltaisiin jostain herppeilyyn liittyvästä ns. tärkeästäkin. Ja ne jotka eivät sattuisi olemaan paikalla juuri silloin olisivat autuaan tietämättömiä. Kauhistuttaa myös ajatus, että miten chat toimisi kun siellä olisi 5000 ihmistä samaan aikaan.. :blink:

Chat lähinnä helpottaa ylläpidon ja moderaattorien työtä kun voi "jatkuvalla syötöllä" keskustella moderointiin ym. liittyvästä eikä tarvitse muiden vastausta odotella jne..

Testudo hermanni boettgeri 0.0.2, Testudo horsfeldii 1.1. Toiveissa vielä ainakin Physignathus cocincinus 0.0.1, Python regius 0.0.1 & Epicrates cenchria cenchria 0.0.1.

#111 rölli-

rölli-
  • SijaintiSastamala

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 13:02

Omasta mielestä mennyt vähän huonompaan suuntaan koko touhu, kaippa se on vaan kun vanhaan niin tottu.. Toivottavasti tähänkin tottuu joskus

#112 Spinneri

Spinneri
  • SijaintiSuomussalmi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 13:02

Niin no saattas kaatuu ko porukkaa kuitenki aika paljon on.. ja puhelimella kun yrität pysyä perässä ni ei tuu mitään.. kait sit pitää porukkaa innostaa johki esim. S24 tai muualle.. kun tosiaan noi hätäpaniikkihätäviestit on mulla menny iha ohi.. mut eiköhä aika nopiaan saa vastauksia muutenki.. sit kuitenkin pitäs ns. raportoida tänne kuvien kera et mikä hätä oli ja miten siitä selvittiin.. ja sit tietty jatkoja kertoilla sinnekki..

#113 Twinkie

Twinkie
  • SijaintiTuusula

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 16:12

Komeat on sivut, joutaa niihin vain vähän tottua ensin :P mutta tosta kauppatorista, kun ilmoa ei voi muokata tai edes kommentoida niin miten merkkaan millon eläin/tavara on myyty? Tai lisään esim samaan ilmoon lisää tarvikkeita? vai onko fikuinta tehä joka romppeesta/elukasta oma ilmo ja poistella niitä sitten sitä mukaan? :blink: on meinaan vaa tosi työlästä yksitellen lähteä näppäilemään kun kevätsiivous alla :P jos tähän olikin joku fiksu ratkaisu niin pahoitteluni ja jatkakaa samaan malliin!

6.8 Pantherophis guttatus = Harrastaja

http://nylandscorns.suntuubi.com/

#114 martzu

martzu
  • SijaintiVantaa

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 16:13

Mulla on tänne kirjautumisen jälkeen tän kanssa jotakin mättyä... ei meinaa ladata aloitussivua? Kuitenkin pääsen kirjautumaan sisään mutta siis en siitä etusivulle... (kuneinäitäosaaselittää) :blink: tää ilmoittaa vaan jotakin pöllöä punaisella ja silti voin klikata sitten yläreunasta herppi.netistä keskustelun auki...
No, uuden kunniaks vaihdoin myös profiilikuvan, se onnistui hyvin :)
Asenne ratkaisee - aina! ...ja mun positiivista asennetta ylläpitävät eloisat ja fiksut kääpiöpinserit Ilo ja Kamu sekä kolme erittäin kaunista viljistä Tyyne, Kerttu ja Viljo.

#115 Kauppatorimode

Kauppatorimode

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 16:20

Komeat on sivut, joutaa niihin vain vähän tottua ensin :P mutta tosta kauppatorista, kun ilmoa ei voi muokata tai edes kommentoida niin miten merkkaan millon eläin/tavara on myyty? Tai lisään esim samaan ilmoon lisää tarvikkeita? vai onko fikuinta tehä joka romppeesta/elukasta oma ilmo ja poistella niitä sitten sitä mukaan? :blink: on meinaan vaa tosi työlästä yksitellen lähteä näppäilemään kun kevätsiivous alla :P jos tähän olikin joku fiksu ratkaisu niin pahoitteluni ja jatkakaa samaan malliin!

Morjens!

Mahdatkos nyt tarkoittaa tuota wanhaa Kauppatoria tuolla etusivua alalaidassa? Niitä ilmoituksia et voi poistaa/muuttaa mitenkään. Tästä on tiedote Ylläpidon tiedotteet palstalla: http://www.herppi.ne...istuu-kaytosta/

Uudella Kauppatorilla, jonne pääset tuosta etusivun yläpalkista toiseksi oikeanpuolimmaista Kauppatori-nappulaa painamalla. Sinne voit laatia haluamasi ilmoitukseen sinulle sopivaan kategoriaan. Tämä ilmoitus on voimassa automaattisesti 14 vrk sekunnilleen. Itse voit muokata ja poistaa ilmoituksen milloinka vaan haluat aivan vapaasti.

Toivottavasti tästä oli apua ongelmaasi ja muillekkin asian kanssa painineille. :)

Terveisin Kauppatorimode Timo V.
- 0.0.1 Testudo horsfieldii

kauppatorimode@herppi.net

#116 Twinkie

Twinkie
  • SijaintiTuusula

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 17:15

Morjens!

Uudella Kauppatorilla, jonne pääset tuosta etusivun yläpalkista toiseksi oikeanpuolimmaista Kauppatori-nappulaa painamalla. Sinne voit laatia haluamasi ilmoitukseen sinulle sopivaan kategoriaan. Tämä ilmoitus on voimassa automaattisesti 14 vrk sekunnilleen. Itse voit muokata ja poistaa ilmoituksen milloinka vaan haluat aivan vapaasti.

Toivottavasti tästä oli apua ongelmaasi ja muillekkin asian kanssa painineille. :)

Terveisin Kauppatorimode Timo V.

Nimenomaa tän uuden kanssa minulla oli ongelmaa, koska se antoi aina jonkun virheilmoituksen kun valitsin muokata ilmoa. Mutta nyt sain muokattua, taisi vika olla vaan "vanhassa" selaimessa :) Kiitos!

6.8 Pantherophis guttatus = Harrastaja

http://nylandscorns.suntuubi.com/

#117 Spinneri

Spinneri
  • SijaintiSuomussalmi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 17:25

Nytkö tehä kiusaatte minnuo! Chatissa näkyy kakkonen mut ko yrittää avata ni ei oikeuksia... apinat!

#118 Jred

Jred
  • SijaintiParkano

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 17:26

Yritän saada sen pois näkyvistä jotenkin kiusaamasta :)

jared@herppi.net

#119 Spinneri

Spinneri
  • SijaintiSuomussalmi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 17:39

Annatte oikeudet ni ei kiusaa ;)

#120 Wilkku

Wilkku
  • SijaintiYlöjärvi

Lähetetty 06 maaliskuu 2012 - 21:14

Näyttää ainakin täällä taas sekoilevan noissa foorumeissa, joita olen merkannut luetuiksi. Yhteen ketjuun on tullut uusi viesti, ja jostakin syystä tämä nyt näyttää, että muihinkin foorumin ketjuihin olisi tullut uusia viestejä, vaikka niitä ei ole tullut. Hämäävää. :P
Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista? https://twitter.com/elisakivisto

Oma blogini /http://kirppusirkus.fi/gekkonen/

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää