Liskoilla on koko ajan ruokaa tarjolla ja sumutan teraarion kerran päivässä jotta saisivat juotavaa mutta liskoni vain makoilee lähes kaikki päivät olen huolissani mitä minun pitäisi tehtä??
Liskoni on laiha!
Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 15:22
Liskoilla on koko ajan ruokaa tarjolla ja sumutan teraarion kerran päivässä jotta saisivat juotavaa mutta liskoni vain makoilee lähes kaikki päivät olen huolissani mitä minun pitäisi tehtä??
Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 16:49
Pystytkö laittamaan kuvaa anoliksesta ?
Minkälaiset olosuhteet sillä on?
Phesluma grandis kasvatusta
NatinaS Reptiles ~ Facebookissa! Natina Ompelee
NatinaS Reptiles ~ YouTubessa! Natina Bloggaa
Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 17:37
Jauhomatojen sekaan on laitettu pieniä määriä kalkkia.
Liskoilla on terraasiossa hakepohja ja pajon kiipeiyä eli rehevä ympäristö on ja lämpölamppu.
kuvaa minulla ei juuri nyt ole mutta voin ottaa kuvan heti kun löydän kamran mutta sen verran voin sanoa että selvästi kylkiluut näkyvät.
Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 20:26
Omani ei suostu syömään ollenkaan jauhomatoja eikä sirkkoja. Meillä syödään lähinnä vahakoin toukkia, joskus vahingossa perhosia, naaras syö vahakoin lisäksi banskuja ja vauva torakoita.
Lähetetty 27 tammikuu 2012 - 19:01
Heikompi kaveri melko varmasti kuolee mikäli on toisenkanssa. Itse siirtäisin vahvemman yksilön kokonaan omaan tilaansa ja jättää heikomman yksilön siihen nykyiseen tilaan. Melko varmasti kyse on vaan reviri kiistoista. Minkä kokoinen on nykyinen terra? Jos molemmat ovat eri sukupuolta niin parempi voisi olla vaikka 1.3-1.4 mikäli tilat antavat myöden. Monesti on hyvä ruokkia enemmän ja vaikka useassa eri paikassa.
Lähetetty 27 tammikuu 2012 - 19:43
Lähetetty 27 tammikuu 2012 - 20:29
Et jos ei oikeesti oo kuihtuneen/sairaan oloinen (makaa silmät kiinni tasaisella, hengitysliikkeet näkyvät selvästi) ni en olis huolissani.
Mut tosiaan, niistä kuvista vois sanoa tarkemmin.
0.1 Anolis carolinensis, 4.2.4 Bombina orientalis, 0.1 Grammostola pulchripes, 0.1 Grammostola rosea, 0.1 Lasiodora parahybana, 0.1 Phlogiellus sp. "goliath", 0.1 Brachypelma Vagans, 0.1 Python regius, 1.1 Morelia viridis, + 4 kissaa, 2 koiraa, 3 hiirtä, 3 hamsteria ja 7 seeprapeippoa
Lähetetty 27 tammikuu 2012 - 22:17
Niinku Natina sanoi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Lähetetty 28 tammikuu 2012 - 08:31
Lähetetty 28 tammikuu 2012 - 18:11
Lähetetty 29 tammikuu 2012 - 20:29
Lupaan lisätä kuvat mahdollisimman nopeasti kun saan kameran käyttöön
Lähetetty 29 tammikuu 2012 - 20:32