Hyppää sisältöön

Kuva
- - - - -

Viestin muokkaamisen aikaraja.

• Kirjaudu vastataksesi
11 vastausta aiheeseen

#1 Ikuna

Ikuna

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 927 Viestit
  • SijaintiKokemäki

Lähetetty 09 syyskuu 2011 - 15:29

En ole ennen törmännyt tällaiseen toimintoon foorumeilla. Herääkin kysymys, että miksi täällä on aikaraja viestien muokkaamiseen? Miksi viestejään ei myöskään pysty itse poistamaan?

1.1 Gonyosoma oxycephala, 1.1 Rhadinophis prasinum, 1.1 Euprepiophis mandarinus, 1.2.X Lampropeltis getula californiae, 1.0 Lampropeltis mexicana thayeri, 1.1 Python regius Super Cinnamon & Bumble Bee, 1.1 Correlophus ciliatus, 0.2 Eublepharis macularius, 0.1.1 Psalmopoeus irminia, 1.0.1 Grammostola pulchra, 0.0.1 Poecilotheria bara, 1.1. Phidippus regius, 1.1.X Extatosoma tiaratum
Kotisivut: http://ikunoche.webs.com/

#2 paputtaja

paputtaja

ei elämää

• The Boss
  • PistePistePistePistePistePistePiste
  • 4 908 Viestit
  • SijaintiVantaa

Lähetetty 09 syyskuu 2011 - 19:05

Herppi.netissä viestien muokkaaminen ja poistaminen on estetty, että keskustelut pysyisivät helpommin seurattavina myös jälkeenpäin. Tietysti ominaisuus helpottaa myös moderointia.
Kauppatori on uudistumassa jossain vaiheessa siten, että siellä omia ilmoituksiaan pystyy muokkaamaan ja poistamaan.
Tunisiankonnat - Testudo Graeca Nabeulensis 0.0.2 - Konnuuksia-blogi: http://konnuuksia.blogspot.com
Aavikkoiguaanit - Dipsosaurus dorsalis 2.0 - Iguilua-blogi http://dipsodipso.blogspot.com/

paputtaja@herppi.net

#3 Tigu

Tigu

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 51 Viestit
  • SijaintiEspoo

Lähetetty 11 lokakuu 2011 - 06:19

Tämä on kyllä todella surkea juttu, että oman viestin muokkaaminen on estetty. Paljon miinusta tällaisesta ratkaisusta.

#4 Katg

Katg

ei elämää

• Mode
  • 3 572 Viestit
  • SijaintiTurku

Lähetetty 11 lokakuu 2011 - 18:05

^Olen itsekin joskus harmitellut asiaa, mutta ymmärrän kyllä miksi aikatoiminto on tärkeä olla olemassa. Vaikka on paljon käyttäjiä, jotka muokkaisivat hyvällä tarkoituksella ketjuja/viestejään, niin on myös paljon niitä, jotka tekisivät sitä huonolla tavalla, piruuttaan jne.. Varmasti taustalla on myös aikoinaan ollutta ongelmaa siitä, että jotkut ovat muokkailleet ja kirjoitelleet mitä sattuu..

Testudo hermanni boettgeri 0.0.2, Testudo horsfeldii 1.1. Toiveissa vielä ainakin Physignathus cocincinus 0.0.1, Python regius 0.0.1 & Epicrates cenchria cenchria 0.0.1.

#5 Wilkku

Wilkku

ei malta pysyä poissa

• Mode
  • PistePistePistePistePiste
  • 1 229 Viestit
  • SijaintiYlöjärvi

Lähetetty 15 lokakuu 2011 - 22:25

Se on todellakin erittäin hankalaa lukea ketjuja, joista ihmiset ovat muokanneet omia kirjotuksiaan erilaisiksi tai jopa poistaneet niitä kokonaan välistä, kun on alkanut kaduttamaan jokin mitä on kirjoittanut. Eihän tällaista ketjua pysty enää myöhemmin mitenkään järkevästi lukemaan, joten tähän on todellakin järkevät perustelut. Miksi niitä viestejään pitäisi päästä jälkeenpäin muokkamaan vielä aikojenkin päästä? Mietitään ensin ja kirjoitetaan sitten, tätä periaatetta olen itse noudattanut, eikä ole tullut tarvetta vanhoja viestejäni muokkailla ikinä. ;) Kauppatori on todellakin ainoa missä minä tämän ymmärrän.
Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista? https://twitter.com/elisakivisto

Oma blogini /http://kirppusirkus.fi/gekkonen/

#6 Destiny

Destiny

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 53 Viestit
  • SijaintiLappeenranta

Lähetetty 22 lokakuu 2011 - 09:30

onko ylläpidolla pyynnöstä mahdollisuus muokata viestiä jälkikäteen?
tai poistaa?
no oppirahat tuli maksettua että muotoilen jatkossa sanani paremmin, ettei kukaan käsitä ihan muuta mitä tarkoitin :laugh: :sick:
viljakäärmeitä ja kuningas pythoneita... :wub:

#7 Katg

Katg

ei elämää

• Mode
  • 3 572 Viestit
  • SijaintiTurku

Lähetetty 22 lokakuu 2011 - 09:59

^Aina voi lähettää viestiä ylläpidolle ja esittää sekä koittaa perustella asiansa. Mikäli on pätevä syy, voidaan muokkausta/poistamista harkita.. Kuitenkin aina pitäs ensin miettiä ja sitten vasta antaa palaa.. ;)

Osto- ja myynti-ilmoituksissa tietenkin ylläpito poistaa kun ostaja/myyjä ilmoittaa, ettei ole enää tarvetta ilmoitukselle.

Testudo hermanni boettgeri 0.0.2, Testudo horsfeldii 1.1. Toiveissa vielä ainakin Physignathus cocincinus 0.0.1, Python regius 0.0.1 & Epicrates cenchria cenchria 0.0.1.

#8 Tättis

Tättis

vierailee säännöllisesti

• Jäsen
  • PistePiste
  • 123 Viestit
  • SijaintiKouvola

Lähetetty 05 helmikuu 2012 - 13:57

Muokkaustoiminto olisi hyvä esim tämmösen kohdalla kuin minä olen, mulla on jonkinsortin lukihäiriö(ja kirjotus myös) kmulla jää tosi paljon kirjaimia sanoista pois tai niitä kirjaimia tulee liikaa jne..
Vaikka luen tekstini läpi ennen lähettämistä niin siltkin niihin jää kirjotusvirhetiä ja ne antavat minusta aika sekavan kuvan (ties kuinka moni luulee että olen A juovuksissa tai B vahvan lääkityksen alasena :) )
Huomaan kirjotusvirheeni vasta kun olen jo viestin lähettänyt ja aikaa on mennyt useampi tunti tai jopa päiviä.

#9 Miro117

Miro117

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • 1 134 Viestit
  • SijaintiEtelä-suomi

Lähetetty 05 helmikuu 2012 - 14:03

Täysin samoin :)

1.0 jemenin kameleontti (Chamaeleo calyptratus)1.0 pantterikameleontti (furcifer pardalis) 0.1 berberin skinkki

0.2 kultavatsakilpikonnaa 0.0.5 kummitus-sirkkoja (extatosoma tiaratum,phyllium,heteropteryx dilatata)

0.0.20 akaattikotilo (achata fulica) 

#10 Lisko-Liisa

Lisko-Liisa

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 58 Viestit
  • SijaintiPirkkala

Lähetetty 06 helmikuu 2012 - 21:01

Kuin myös. :blush:

I have dis...
Dislock...
Dyslek...
I CAN'T SPELL!!

Viimeksi muokannut Lisko-Liisa, 06 helmikuu 2012 - 21:05.
Tämä lukihäiriö josta juuri kirjoitin :x

1.1 Dipsosaurus dorsalis, 0.0.1 Acanthodactylus pardalis, 0.1 Boaedon (Lamprophis) fuliginosus, 1.0 Lampropeltis getula californiae, 1.0 Canis lupus familiaris

#11 Luna*

Luna*

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 29 Viestit
  • SijaintiSalo

Lähetetty 07 maaliskuu 2012 - 19:26

Ymmärsinkö siis oikein, että Kauppatori ilmoitus ei poistu tuo 12pv:n jälkeen, vaan se on jälleen nostettavissa/muokattavissa? :)
(tämä kysymys selvyydeksi).
-Luna

Pantherophis Obsoletus 0.1

#12 Jred

Jred

ei malta pysyä poissa

• The Boss
  • 1 933 Viestit
  • SijaintiParkano

Lähetetty 07 maaliskuu 2012 - 19:29

Kyllä, pitäisi olla vielä (tätä nyt en ole vielä käytännössä päässyt kokemaan) 7pvää sulkeutumisen jälkeen saatavilla ilmoittajalle, ennenkuin poistuu kokonaan.

jared@herppi.net

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää