Hyppää sisältöön

Kuva
- - - - -

Exo-terra monsoon rs400

• Kirjaudu vastataksesi
36 vastausta aiheeseen

#21 Murmeliina

Murmeliina

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 50 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 4d 4h 9m 11s
  • SijaintiAskola

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 12:06

Mulla hankinnassa monsoonit vilin aikuisiän terraan kuin myös Ringon terraan... :)
Ja kuin myöskin olen kuullut hyvää palautetta kyseisestä laitteesta... :D

Tuohonhan saa niitä lisäsuuttimia, että ei tartte välttämättä montaa laitetta ostaa, riittää kun ostaa lisäsuuttimia ja niillä sit jakaa yhestä vehkeestä vedet useempaan terraan.

pitääkö tonne säiliöö laittaa jotain ainetta kun sitä käyttää?olen joskus jonkun videon nähnyt missä kaadetaa jotain. :huh:

No, vesi nyt ainakin ois suositeltavaa... ja koska eläimet juo tota vettä, en suosittelis laittaa mitään "lisäaineita".
1.0 Hemitheconyx caudicinctus, 2.0 Pogona vitticeps, 1.0 Chamaeleo calyptratus, 0.0.3 Sceloporus serrifer, 0.1 Iguana iguana, 0.0.1 Rhacodactylus ciliatus
1.0 Pandinus imperator, 0.0.2 Dendrobates Tinctorius Citronella

#22 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 1d 19h 27m 18s
  • SijaintiLahti

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 16:45

Tuohonhan saa niitä lisäsuuttimia, että ei tartte välttämättä montaa laitetta ostaa, riittää kun ostaa lisäsuuttimia ja niillä sit jakaa yhestä vehkeestä vedet useempaan terraan.

No, vesi nyt ainakin ois suositeltavaa... ja koska eläimet juo tota vettä, en suosittelis laittaa mitään "lisäaineita".

juu no vettä nii :D ok

#23 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 17:00

ny on monsoon rs400 testailtu ja pätevältä vaikuttaa ja viimeset hienosäädöt kosteusmittarin kans et pysyy pitkin päivää hyvänä :) millasia säätöjä teillä on? itel ku sateenkaariboa ni vaatii aikas korkeet kosteudet..terran koko 80*40*45 (ensiterra) muistaakseni..

#24 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 21:47

kun on nupit halutussa kohassa ni painetaaks on nappia vai pidetääkö cyclessä?

#25 Fiu

Fiu

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 575 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 16d 3h 41m 18s
  • SijaintiRiihimäki

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 22:14

cycle-namiskaa painetaan. Jos painat on-nappia niin sumuttaa aina ja jatkuvasti :D . Kerrassaan erinomainen laite, ei voi kun kehua! Meillä tuo on sammakoiden terraan, vihervesiagamalle ja boulengereille viritetty ja wörkkii hyvin. Olen enemmän kuin tyytyväinen!
Laura Leppänen
Pienimuotoista matelijoiden ja ruokaeläinten kasvatusta. Löydät meidät Facebookista nimellä Northern Wildlife (http://www.facebook....orthernWildlife)

#26 -Heidi-

-Heidi-

asuu foorumilla

• Jäsen
  • PistePistePistePistePistePiste
  • 2 222 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 34d 17h 14m 56s
  • SijaintiOjakkala

Lähetetty 03 huhtikuu 2012 - 22:17

Eikait sinne mitään muutakun vettä... :)

Edit:
Tää taas vaihteeks heitti mut ekan sivun vikalle viestille... :blink:

Viimeksi muokannut -Heidi-, 03 huhtikuu 2012 - 22:18.

1.0 Iguana iguana, 1.0 Chamaeleo calyptratus, 3.0.1Correlophus ciliatus, 0.3.0 Hemitheconyx caudicinctus, 0.1.1 Grammostola rosea, 0.0.1 Grammostola pulchra, 0.0.2 Heterometrus swammerdami, 0.0.1 Chromatopelma cyaneopubescens, 0.0.1 Poecilotheria metallica + 0.1.0 Avicularia versicolor

#27 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 04 huhtikuu 2012 - 04:24

cycle-namiskaa painetaan. Jos painat on-nappia niin sumuttaa aina ja jatkuvasti :D . Kerrassaan erinomainen laite, ei voi kun kehua! Meillä tuo on sammakoiden terraan, vihervesiagamalle ja boulengereille viritetty ja wörkkii hyvin. Olen enemmän kuin tyytyväinen!

juu kiitoksia,vaikuttaa kyl pätevältä laitteelta.:)

#28 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 26 huhtikuu 2012 - 04:50

mikähä monsoonii tuli ku saattaa suihkutella 1h sisäl muutaman kerran vaik säädöt on 2h ja 30sek..laittees isompiki vika?pystyyks kyseistä laitetta resetoimaa jos se on vaa sekasin?

#29 Fiu

Fiu

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 575 Viestit
  • SijaintiRiihimäki

Lähetetty 12 toukokuu 2012 - 22:24

Kuulostaa aika omituiselta... Itselläni ei tuollaista ongelmaa ole laitteen kanssa tullut. Oletko jo ongelmaan ratkaisua keksinyt?
Laura Leppänen
Pienimuotoista matelijoiden ja ruokaeläinten kasvatusta. Löydät meidät Facebookista nimellä Northern Wildlife (http://www.facebook....orthernWildlife)

#30 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 17 toukokuu 2012 - 07:29

vein eilen liikkeesee monsoonin ja myyjä sano et noilla tyyppi vikana ajastimen sekoilua etten ole ainut kuka tosta syystä palauttanut kyseisen laitteen! Uutta odotellessa vaik ei enää sille käyttöä..eikä voi vaihtaa liikkees mihkää muuhun :( et jos jotain kiinnostaa ni mul koht myynnis paketis oleva monsooni 100e:lla ja yleisee myyntii tulee ku oon sen uuden hakenut mut näillä näkymin jo ens viikol saan uuden kuha maahantuojalta tulee vahvistus et on rikki :)

#31 Rate

Rate

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 41 Viestit
  • SijaintiLahti

Lähetetty 02 kesäkuu 2012 - 07:08

Eli nyt ois myynnissä paketissa oleva täysin uusi Monsoon RS400 sadetinjärjestelmä koska sille ei löydy käyttöä!
Hinta 100e sis. postimaksun tai tule hakemaan ja hinta sama!
Toimitustapa: nouto postista
Lähetys: Rahat tilille ja pistän paketin tulemaa.
Asun Lahessa!

#32 aaasi

aaasi

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 48 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 10d 14h 14m
  • SijaintiRovaniemi

Lähetetty 26 elokuu 2012 - 14:04

Harkitsen tällaisen ostoa ja mietin onko tähän erikseen suuttimet(Sade=Rain/Sumu=Mist)?

#33 Miro117

Miro117

ei malta pysyä poissa

• Jäsen
  • PistePistePistePistePiste
  • 1 133 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 29d 8h 35m 15s
  • SijaintiEtelä-suomi

Lähetetty 26 elokuu 2012 - 16:07

Itse haluisin tommosen.
mutta mulla on jo tommonen repti foggeri niin aattelin että jos joku haluis vaihtaa repti foggerin reiniin.

1.0 jemenin kameleontti (Chamaeleo calyptratus)1.0 pantterikameleontti (furcifer pardalis) 0.1 berberin skinkki

0.2 kultavatsakilpikonnaa 0.0.5 kummitus-sirkkoja (extatosoma tiaratum,phyllium,heteropteryx dilatata)

0.0.20 akaattikotilo (achata fulica) 

#34 aaasi

aaasi

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 48 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 10d 14h 14m
  • SijaintiRovaniemi

Lähetetty 26 marraskuu 2012 - 20:48

mikähä monsoonii tuli ku saattaa suihkutella 1h sisäl muutaman kerran vaik säädöt on 2h ja 30sek..laittees isompiki vika?pystyyks kyseistä laitetta resetoimaa jos se on vaa sekasin?

Mulla tekee nyt tätä samaa.. Pitänee laittaa erilliselle ajastimelle tai sitten vaihtaa takuuseen(kestää kuulemma viikkoja.)..

#35 Fiu

Fiu

herppeilee jo tosissaan

• Jäsen
  • PistePistePistePiste
  • 575 Viestit
  • SijaintiRiihimäki

Lähetetty 26 marraskuu 2012 - 22:17

Meillä kanssa muutamaan otteeseen tehnyt nyt tuota. Ja nuo Exon omat letkut sano sopimuksen irti syksyllä -> lykkäs kaikki vedet parkettilattialle... Mut edelleen oon ihan tyytyväinen tohon laitteeseen.
Laura Leppänen

#36 FeelingLucky

FeelingLucky

tutustumisvaiheessa

• Jäsen
  • Piste
  • 15 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 17h 21m 39s

Lähetetty 06 maaliskuu 2013 - 12:07

Mulla on harkinnassa tällaisen hankkiminen kun tuo neon tree dragon muuttaa isompaan terraan (100 x 100 x 60cm). Hieman toki mietityttää että kuinka hyvin sitten

pelittää mutta olishan tuollasesta iso apu tuohon terran kosteuteen, varsinkin kun tuo lisko tykkää siitä 70-80%.

#37 -Heidi-

-Heidi-

asuu foorumilla

• Jäsen
  • PistePistePistePistePistePiste
  • 2 222 Viestit
    • Paikalla yhteensä: 34d 17h 14m 56s
  • SijaintiOjakkala

Lähetetty 06 maaliskuu 2013 - 13:46

Tyytyväinen olen laitteeseen ja lisäsuuttimet on tarkoitus ostaa. :)

1.0 Iguana iguana, 1.0 Chamaeleo calyptratus, 3.0.1Correlophus ciliatus, 0.3.0 Hemitheconyx caudicinctus, 0.1.1 Grammostola rosea, 0.0.1 Grammostola pulchra, 0.0.2 Heterometrus swammerdami, 0.0.1 Chromatopelma cyaneopubescens, 0.0.1 Poecilotheria metallica + 0.1.0 Avicularia versicolor

0 käyttäjää lukee aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää