Millaisia nk.kerrostaloja muilla?
Aloittanut
Kaabie
, touko 17 2011 14:58
9 vastausta aiheeseen
Lähetetty 17 toukokuu 2011 - 14:58
Saisko vinkkejä tai kuvia tai tietoa jos jollain olisi kaksi lasista päällekkäin,siis konnien terraa?toinen hitusen isompi ja se tulee alle mut mitä väliin,lamppujen takia ei voi laittaa tietty suoraan toisen päälle,niin ja onko uv-valoja muita kuin loisteputkimallia?Meil ei vielä ole sitä toista,sit ku näkee,keksitään paremmin mut mielenkiinnosta aivan!
2x nelivarvaskilpikonna,5x tulilisko,
115l akvaario,1x akaattikotilo, 1x hamsteri
Lähetetty 17 toukokuu 2011 - 15:10
Lasisia en ole nähnyt, puisia verkkomallisia kyllä. Aiemmin taisin jonnekin linkinkin laittaa. Puumalliset kuullostaisivat muutoinkin vahvemmilta ja turvallisimmalta, ainakin minun korviini 
Tärkeää tuollaisessa "kerrostalossa" lienee, että ilma vaihtuu, eli myös sen alemmaksi tulevan terran tulee olla avonainen ylhäältä.
Tärkeää tuollaisessa "kerrostalossa" lienee, että ilma vaihtuu, eli myös sen alemmaksi tulevan terran tulee olla avonainen ylhäältä.
Testudo graeca sp. 3.0
Lähetetty 22 toukokuu 2011 - 07:31
juuh mutta meillä kaksi lasista ja oon onnellinen siitä toisesta ku siinä oli kansi ja tuuletusaukkoja muualla kans ni toinen meni sen päälle ja sisustamatta vielä mut ne saikin yllättävän helposti kerrostaloksi.Oon huojentunut.konnat saa jäädä ja kumpikin omassa rauhassa.ja ihan hienoki ku ne laittaa ja sisustaa.
Lähetetty 22 toukokuu 2011 - 07:39
Onhan UV-valoja myös kierrekantaisina.
Gekotuksia ja pari käärmettä.
Lähetetty 22 toukokuu 2011 - 08:04
Maakilpikonnille ei suositella juuri sellaisia umpinaisia "vitriiniterroja" :dry:
Niissä - vaikka olisi ilmanvaihtoaukkoja- on ilmanvaihto riittämätön.
Niissä - vaikka olisi ilmanvaihtoaukkoja- on ilmanvaihto riittämätön.
Testudo graeca sp. 3.0
Lähetetty 22 toukokuu 2011 - 08:19
Tässä meidän konnien asunnot. Koiras asustaa päällä olevassa lootassa ja kaksi naarasta alla.
Piti keksiä myös jonkinlainen kompakti asumus, että sai koiraalle oman yksiön. Alla Ikean Billy (202x80) ja päällä pienempi Billy. Päälle on tullut koko verkkokannet kissojen kuseskelun ehkäisyyn ja valaistusta on tullut kuvauksen jälkeen lisää.
Piti keksiä myös jonkinlainen kompakti asumus, että sai koiraalle oman yksiön. Alla Ikean Billy (202x80) ja päällä pienempi Billy. Päälle on tullut koko verkkokannet kissojen kuseskelun ehkäisyyn ja valaistusta on tullut kuvauksen jälkeen lisää.
Lähetetty 22 toukokuu 2011 - 15:28
kyl ilma kiertää,nou hätä,se on osin avonainen,siis on muutakin ilmanvaihtoa ku takaseinän reiät.En koe että konnani olisivat huonoissa asumuksissa vaikka jotain muuta joku suositteleekin,alunperin ostettiin Nellille lasinen ni on nyt toinenkin,ne ovat olohuoneessa ja vaikka mua surettaa vieläkin niiden erottaminen,ni tulee tuosta ihan hieno ja toi uusi on isompi ku vanha hieman. ja en näe jos kattivatilla kuvia??
Lähetetty 25 toukokuu 2011 - 04:17
Kyllä toi kuva ainakin mulle näkyy, eikös muille sitten näy?
Lähetetty 25 toukokuu 2011 - 04:36
^ Näkyy näkyy
Testudo graeca sp. 3.0
Lähetetty 27 toukokuu 2011 - 13:46
nyt mullakin näkyy,aluksi näkyi vaan rasti. Mein konnat ovat nyt omissa terraarioissaan,uv-valona kierrekantalamppu joka spotissa. oon iloinen ku molemmat omillaan tai no en iloinen mut pikku Nelli on varmaan tyytyväinen ku uros ei ahdistele,toisaalta ei seuraa mut ei sille nyt voi mitään. uros on aika levoton mut eikö se siitä ja vilkas mies se nyt aina meil ollut:)Niin se uusi on liukuoviterra ja se ovi on puoliksi auki ni ilma kiertää kyl.
0 käyttäjää lukee aihetta
0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää