Otin konnan tietenkin heti nähtyäni pois ja oikein päin. Ei liikkunut, ei heti reagoinut kun tökin jalkaa. Silmät olivat kyllä auki, ei liikkunut hetkeen. Luulin että on ihan kuolemaisillaan! Toivon tosiaan että oli vain vielä paniikissa ja pelästynyt itsekin, eikä mitään vakavempaa!!! (Tosin on normaalistikin tosi rauhallinen ja ei pelästy helpolla, antaa käsitellä, etten sitten tiedä..) Sekin vielä kun normaalistikin roikuttelee takajalkoja niin en ollut varma, että eivätkö ne liiku vai onko vain niin kuin ennenkin. :dry:
Vesikipon otin nyt hetkeksi pois kun olin antanut isomman konnan juoda. Laitan kyllä takaisin, vaikka kyllä pelottaa..
Alkujärkytys on nyt kuitenkin ohi kun konna alkoi liikkumaan jonkin verran. Aika hidasta, mutta ei kai se järkytyksestä ihan heti toivu?!
Söi onneksi reippaasti kun hetken pyörittelin salaatinlehteä nokan edessä.
Silmät mielestäni vähän turvoksissa. Onkohan vakavaa??
Ajattelin nyt tässä tarkkailla konnaa (on koko ajan tuossa vieressä että näen) ja jos näyttää jotenkin epänormaalilta/apaattiselta niin vien eläinlääkäriin.. Ja jossei silmien turvotus ala laskea.. Ei ole mitenkään muurautunut umpeen, mutta huomaa että vähän erilaiset kuin ennen.
Konna on niin rakas ja olen yhä sydänkohtauksen partaalla pelästyksestä itsekin, etten tiedä olenko vainoharhainen niistä silmistä ja sen liikkeistä vai mitä..
Onko kellään käynyt vastaavaa ja mitä voi pahimmillaan käydä kun konna joutuu veden alle, mutta ei kuitenkaan kuollut kun ei ehtinyt hukkua? Ja varsinkin kun oli väärinpäin niin hengitys ollut varmasti TODELLA vaikeata.. :'( Kauhistuttaa mitä pieni on joutunut kestämään. Ja kun ei tiedä tarkalleen kuinka kauan kun itse tulin töistä kun sen löysin..
Kirjoittakaa jos jollain on tietoa. KIITOS jo etukäteen!