|
Sitä voisi viimein itsekin yrittää paikalle johonkin miitinkiin. Olen vaan kalenterin mukaan ihan buukattu elokuulle asti ;) Mutta sitten voisi koettaa saada aikaa järjestymään ja kyydinkin Kuopioon. Ruokaeläimiäkin tarvitsisi jos samalla hakisi sieltä isommankin satsin. Liskojen määrä on nykyään kolme ja ensi kuussa on tulossa vielä viljiskin :)
|
Kuopion herppi-ihmiset
|
Kirjoitettu 20.06.2010 13:53
: Neve
|
|
Neve kirjoitti:
1.0 leogekon lisäksi kotona asuu lapinporokoirauros (lpkn sijoituksessa), kaksi whippeturosta ja pari hiirineitiä. Jos tähän taloon jotain lisää tulee niin koiria ja herppejä :)
Päivitystä. Kotona edelleen lapinporokoirauros sekä whippeturokset ja 1.0 leogekko. Uusin asukas on amerikanravuriruuna, s.90, joka muutti minulle viime kuussa. Tänään saapuu myös 0.2 leogekkoa.
Ensi kuussa pitäisi 0.1 viljiksen saapua ja mahdollisesti vielä kissakin vaikka olen sanonutkin ettei koirien ja herppien lisäksi kotiin muuta tule ;) Mutta sitten alkaa olemaan paketti kasassa kyllä.
|
Mitä muita eläimiä teillä on?
|
Kirjoitettu 20.06.2010 13:43
|
|
Opiskeluja on jonniin verran takana, ammattinimikkeinä hevosenhoitaja ja pieneläinpuolen maaseutuyrittäjä. Olen käynyt myös ammattitutkintoon tähtäävän pieneläinhoitajakoulutuksen ja AMK:ta 2,5v luonnonvara- alaa. Töissä olen ollut mm.pe-klinikalla, ravitallilla ja viimeisimpänä n.1,5v eläinkaupassa. Nyt työttömänä, ei herkkua.
|
Käyttäjien ammatit/opiskelut
|
Kirjoitettu 17.04.2010 18:09
|
|
1.0 leogekon lisäksi kotona asuu lapinporokoirauros (lpkn sijoituksessa), kaksi whippeturosta ja pari hiirineitiä. Jos tähän taloon jotain lisää tulee niin koiria ja herppejä :)
|
Mitä muita eläimiä teillä on?
|
Kirjoitettu 17.04.2010 18:00
|
|
Täältä löytyy rinnasta tribaalimainen sydän jonka sisällä kyynelehtivä silmä ja nilkasta whippetin pelkistetty tribaalimainen sivuprofiili (koira siis). Käsivarren rannepuolelle ois tähtiä tulossa kunhan sais soitettua kaverille millon sillä ois aikaa ;) Vasen nilkka on varattu kans koirankuvalle ja johonkin päin kroppaa haluan liskon! Niin ja kulmalävistys+peruskorvikset.
|
Tatuoinnit
|
Kirjoitettu 15.04.2010 02:24
|
|
Mitä maksaa yleensä keskikokoisen käärmeen MH- kuljetus? Oletteko uskaltaneet näillä keleilläkin ostaa eläintä MH:n kautta?
|
Tietoa käärmeestä unelmoiville
|
Kirjoitettu 11.02.2010 03:02
|
|
Tänne olisi kyllä mukava lähteä! Tiedä mitä sattuisi mukaan eksymään ;)
|
Pet Expo 2010
|
Kirjoitettu 08.02.2010 02:10
|
|
Herättelen vanha ketjun kun haluaisin tietää millä mallilla Suomen ruusuboa-tilanne on? Kiinnostuin lajista erittäin paljon ja mielelläni sellaisen hankkisin ;)
|
Ruusuboa (Charina trivirgata)?
|
Kirjoitettu 06.02.2010 01:55
|
|
Kun tuo mun Juwelin kalusteallas ei kaupaksi mennytkään niin ajattelin että se saa jäädä tuohon ja siihen tulee nyt sitten kauan haaveiltu vilja kun terrakin nyt on ;) Kokoa on 101pitx50korkx41lev eli yhdelle ainakin riittävä. Tuossahan on valaisinkansi eli voisiko tuota kantta muokata mitenkään terrakäyttöön? Suunnitelmani oli tukkia takaseinän johtoraot reikäpellillä tai verkolla ja vaihtaa taaempi muovikansi myös jompaankumpaan materiaaliin. Tuo eka räppänä saisi jäädä ja sen lukitsisin pienillä hakasilla. Mahtaisiko kestää aikuisen viljan pakoyrityksiä vai virittääkö ihan muunlainen kansi? Mites suojata nuo valoputket (toisen ajattelin yleisvaloksi jättää) ettei mato polttaisi itseään siihen?
|
Viljakäärmeen terraario
|
Kirjoitettu 03.02.2010 00:31
|
|
Täytyy sanoa tähän että kyllä vastuu on myös eläimen ostajalla, puhutaan mistä tahansa lemmikistä.Toki myyjien tulee tietää mikämihinjamitäsyö mutta on sula mahdottomuus päntätä kaikkea päähänsä ja eritoten muistaa (etenkin herpeissä ja kaloissa)..Mieluummin sitten sanoo että en tiedä/muista valitettavasti ja opastaa luotettaville tietolähteille.. On olemassa liikkeitä jotka tietävät asioista tai ainakin ottavat selvää infoten asiakasta mutta on niitäkin jotka myy mitä tahansa mihin tahansa tietämättömyyttään tai sitten eivät vaan välitä.
|
Eläinkauppojen "faktat"
|
Kirjoitettu 20.03.2009 03:40
|
|
Lisää |