Herppi.net

Keskustelua terraarioeläimistä

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut

Profiili käyttäjälle normaalianni

• POISSA
  • Luokitus: Jäsen
  • Rekisteröitymispäivä: 19.10.2008
  • Viimeksi paikalla: 16.08.2010
  • Aikavyöhyke: GMT +0:00
  • Paikallinen aika: 20:24
  • Profiilin katselut: 40
  • Asuinpaikka: Jämsä
  • Sukupuoli: Tuntematon
  • Syntymäpäivä: Tuntematon

Allekirjoitus

emo
World of Warcraft. Sopivasti imee kaiken vapaa-ajan.
Mitä konsoli/tietokonepelejä pelaatte ?
Kategoria: Off topic
emo
Aiheeseen liittynee video edesmenneestä kotilostani.

Kotilo munii.
Akaattikotilon muninta/lisääntyminen
Kategoria: Kotilot
emo
Shinglebackit ovat todella veikeän näköisiä möllyköitä. Lueskelin, että nämä viihtyvät paremmin seurassa, kuin yksin. Mielelläni ottaisin pari tuollaista söpöläistä huoltavan siipeni alle :3

Sinikieliskinkki (Tiliqua sp)
Kategoria: Muut liskot
emo
Itse olen nähnyt vain yhden yksilön eläinkaupassa. En ainakaan Faunatar-liikkeissä sinikieliskinkkejä ole nähnyt. Jos olet kyseistä liskoa hankkimassa suosittelen lämpimästi liskon hankkimista suoraan kasvattajalta :)
Sinikieliskinkki (Tiliqua sp)
Kategoria: Muut liskot
emo
Täältä löytyy kaikenlaista. Videoita melkein kaikista elukoistani. Lähinnä vain ruokinta videoita ja muuta semmosta.
Herppiläisten videot netissä
emo
joller00, Tuon kokoinen terra on liian pieni mille tahansa sinikieliskinkille. Tietoa Indonesian sinikieliskinkistä löytyy esimerkiksi täältä.
Sinikieliskinkki
Kategoria: Liskot
emo
Löysin todella mukavan foorumin kaikille sinikielien ystäville. :)
Sinikieliskinkki
emo
Itse olisin 95% lähdössä. Pitänee vielä varmistaa saako kuski autoa käyttöönsä. Voidaan tarvittaessa nappasta kyytiin joku matkan varrelta. Ollaan siis Jämsästä lähdössä. Laittakaa toki yksityisviestiä, jos haluatte kyytiin :3
Jyväskylän (Keski-Suomen) seudun herppeilijät
emo
Tuo raptorin ja novan poikanen on aivan tajuttoman kaunis. Muutkin vauvat ovat aivan lutuisia! :3
Nuanreptilesin poikaset 2010
emo
Vähän uudempaa kuvaa leopardigekoista...

Annin perhe n__n
Kategoria: Sekalaiset
emo
Jubeth, itse olen käyttänyt omalla tanimbarillani puuhaketta. Hyvin on toiminut. Jonkin sortin ruokalautanen kannattaa laittaa ruokakupin alle. Ainakin oma lisko tuppaa heittelemään ruokaa ympäriinsä :3
Sinikieliskinkki
emo
Vooi! Söpö lisko vauva. Onnittelut perheenlisäyksestä!
Poika nimeltä Lissu ja poikaset 2010
emo
Sekunda, käyttämällä "haku"-nimistä toimintoa löytää kasvattajia ihan kätevästi. Suomessa ainakin Ainon tanimbarit ovat lisääntyneet. Muuten skinkkejä löytyy satunnaisesti eläinkaupoista.
Suomesta skinkkejä löytyy valitettavan vähän.
Sinikieliskinkki
emo

"RUOKAAA"
Annin perhe n__n
Kategoria: Sekalaiset
emo
annpelt@hotmail.com
Löytyy muutama lisko ja vähän selkärangattomia. Lisäillä saa ^^
Kenellä Msn Messanger?
emo
Kyllä.
Sinikieliskinkki
emo
Mitäs luulette, löytyisikö "sekarotuisille" sinikieliskinkeille kysyntää? Sinikielilajejahan kun pystyy risteyttämään keskenään..
Sinikieliskinkki
emo
Kannattaa kokeilla esim. jauhomatojen antamista pinseteillä. Oma lisko on tottunut saamaan "pikku herkkuja" pinseteistä ja menee aina sekaisin jos on pinsetit edes liskon näköetäisyydellä :D
Sinikieliskinkki
emo
Itse ainakin odottelen, että lisko on liikkellä jos aion liskoa käsitellä. Uskoisin, että Niilostasi tulee paljon uteliaampi sitten kun hän on tottunut uuteen kotiinsa kunnolla :)
Sinikieliskinkki
emo
Itse kun en mitään superhienoja imukupillisia muovikasveja omista niin kävin fiksusti ostamassa läheisestä Tarvikekeskuksesta sellaisia jännittäviä "imukuppi naulalakon" tapasia koukkuja. Nyt pysyy kasvit kätevästi kiinni eikä jää tahroja laseihin ^^
Tekokasvin kiinnitys?
Kategoria: Sisustaminen
Lisää
Kiitos

Vastaanotettu Kiitos

Ei viestejä
Lisää

Sanoit Kiitos

Ei viestejä
Lisää
Sivu luotiin ajassa: 0.51 sekuntia