|
juu elikkäs myyntiin joutaa seuraavanlainen terraario/vitriini.
kehikko on paksua metalliputkea joka on maalattu valkoiseksi.
terraarion mitat on leveys 65cm korkeus 160cm josta terraario osaa on 120cm.
yksi seinä aukeaa kokonaan jossa on lukko. pohja ja kansikin on lasia.
jaloissa on säätöjalat
kiinnostuneille kuvia spostiin.
terraario on erittäin siisti ja hyväkuntoinen.
hintapyyntö 150e (tarjotakin voi)
terveisin arska
|
5 kulmainen lasiterraario
|
Kirjoitettu 26.08.2010 22:55
: arska77
|
|
itse olen käyttänyt sekä että molempia ja hyvin on toiminut ja spraylakkakin on pysynyt kiinni vaikka on ollut tosi kosteassa terraariossa. mutta nykyään käytän venelakkaa tai mielellään en laita mitään koska kestäähän ne saumauslaastit normaalistikin ilman mitään lakkoja eikä niistä mitään irtoa.
terveisin arska
|
Kalliotausta
|
Kirjoitettu 10.03.2008 17:03
|
|
ei kannata kauhean paksua tehdä siitä laastista, koska jos tekee paksun laastin niin kuivuu niin nopeasti että ei ehdi saada tartuntaa pohjamateriaaliin. ja toisena miinuksena on että jos sitä on levitetty paksulti niin kuivuessaan lohkeilee, yleensä purkeissa lukee minkälevyisille saumoille on tarkoitettu ja jos on normaalia saumalaastia niin yleensä 4mm. kun taas on erikseen karkeampaa niinsanottua klinkkerisaumalaastia jonka voi levittää paksummalti eikä halkea. ammatikseni näiden kanssa pelaan joka päivä. ja itse olen käyttänyt taustoihini sen merkkistä laastia kun "thomsit" on elastinen ( ei halkea helposti), halpa, paljon sävyjä ja sitä saa ainakin starkilta.
terveisin arska
|
Kalliotausta
|
Kirjoitettu 08.03.2008 02:24
|
|
No näin mäkin aattelin tosta lasikuidusta, itse sillä jokusen auton puskurin tehnyt niin tuttua puuhaa. Mutta kuitenkin asiaan. Millä suhteella olette sekoittaneet vettä ja saumauslaastia keskenään, kun ohjeessa oli laastia 1kg/0,26l vettä? entä missä vaiheessa sitä hiekkaa laittanut kun tehnyt tuota taustaa.
itse olen tehnyt laastista yleensä aika löysää siten että se on pensselillä helppo levittää taustaan eli elä katso ohjeita vaan sekoitat siitä sellaista että pystyt sen pensselillä levittämään ja vielä pieni vinkki: kun olet levittänyt laastin sen jälkeen kun laasti on kosketuskuivaa aineesta riippuen noin 5-10 tuntia niin sen jälkeen pidä tausta hieman kosteana vuorokauden ajan esim sumupullolla vettä ja lopputuloksena saat paljon kovemman taustan eikä siitä irtoa mitään vaikka et sitä lakkaisi.
terveisin arska
|
Kalliotausta
|
Kirjoitettu 17.02.2008 23:26
|
|
Olen ajatellut tehdä vaneeri/pleksiterraan styroksista kalliotaustan. Onko styroksista helppo saada luonnollisen näköistä? Millä pitäisi kiinnittää seinään, silikonilla?
Entäs mitä siihen styroksin päälle luonnollisen värin saamiseksi? Luin tätä ketjua ja ymmärsin että monet laittavat laastia (?) mutta eikös se ole harmaata? :D Kun tahtoisin ruskeansävyisen taustan.
itse olen käyttänyt omissa taustoissa saumauslaastia ja sitä löytyy melkein mitä väriä vaan ja sekoittamalla laasteja keskenään saa juuri sellaisen kun haluaa. ja kaikki rautakaupat myy saumalaastia.
terveisin arska
|
Kalliotausta
|
Kirjoitettu 17.02.2008 23:18
|
|
juu eli mun naaras on noin 2metriä ja painaa noin 4kiloa. uros on noin 180cm ja painoa on noin 3kiloa. terrat on korkeus 150cm leveys120cm syvyys70cm. siis kummallakin oma boxi
|
Sanzinia madagascariensis
|
Kirjoitettu 28.12.2007 17:25
|
|
juu itsellä on saman kaverin poikueista 2004 syntynyt naaras ja 2005 syntynyt uros ja todellakin voin suositella kyseistä matoa erittäin upea ja helppo käärme. kaverilla myös kyseinen mato ja hyvin on silläkin mennyt sen kanssa.
|
Sanzinia madagascariensis
|
Kirjoitettu 25.12.2007 19:17
|
|
juu meillä pääsi käymään tossa kolme viikkoa takaperin niin et vipera latasti gaditana pääsi iskemään mua sormeen
(omaa huolimattomuuta) nyt käsi rupeaa olemaan normaali. et sellainen ensi purema.
|
Käärmeen purema
|
Kirjoitettu 24.03.2006 22:49
|
|
Lisää |