Herppi.net

Keskustelua terraarioeläimistä

Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus Salasana: Muista minut

Profiili käyttäjälle jonikniemi

• POISSA
  • Luokitus: Jäsen
  • Rekisteröitymispäivä: 26.01.2010
  • Viimeksi paikalla: 27.08.2010
  • Aikavyöhyke: GMT +0:00
  • Paikallinen aika: 20:11
  • Profiilin katselut: 123
  • Asuinpaikka: Tuntematon
  • Sukupuoli: Tuntematon
  • Syntymäpäivä: Tuntematon

Allekirjoitus

emo
Pasianssia pelaan ja herttaa sillon tällön.
Mitä konsoli/tietokonepelejä pelaatte ?
Kategoria: Off topic
emo
Tommonen. Valo siis suojattu verkolla jne.

Korkea vitriiniterra
Kategoria: Myydään
emo
Edelleen myynnissä.

On oikeasti hieno ja toimiva systeemi. Itse laittasin se olohuoneeseen ja sisustaisin komeeksi terraksi mutta kun noita elukoita ei enää ole.

Hinta 60e. Mukaan sisustustarviketta jos haluaa
Korkea vitriiniterra
emo
Eli tuli aikoinaan tuosta Ikean lasivitriinistä kyhäiltyä tollanen terra joka on toiminut täydellisesti eri elukoilla.

Leveys: 43 cm
Syvyys: 37 cm
Korkeus: 163 cm

Olen siis modannut sitä sen verran että pohjalla on silikoonattu lasi ja tuollainen megaman valo roikkuu katosta.

Vitriinin ovi pysyy omilla magneeteillaan todella hyvin kiinni. Ei ole esim käärmeet saaneet sitä auki.

Hinta olis 70e ja yv:llä yhteydet jos kiinnostaa

Hämeenlinna/Parolannummi
Korkea vitriiniterra
emo
Mielestäni tämä kuuluu tänne ja hyvä että muut tietää miten tää homma minun osalta päättyi.

Eli tänään ostamani baroni naaras kuoli syömättömyyteen ja punkkeihin.

Mitä jäi käteen:

-hieno 160e lovi rahapussiin.
-kuollut käärme.
-punkkien leviäminen ennestään terveeseen urokseen.
-helvetimmoiset siivousoperaatiot jne.
-paska mieli

ja jos vielä uroskin tuosta kuolee aijon lähteä lomareissulle Lappiin.

Kiitti v****sti
tasse
emo
Mutta mikä tuo "palauteosion" tarkoitus sitten on?

En tiedä sitten mitä täällä on kirjoitettu ja poistettua sinä aikana kun olin töissä.
Foorumin sääntö nro: 1
Kategoria: Tiedotteet
emo
Pakko on itsekkin avautua... vitutuskynnys ylitetty.

Eli P.baroni naaraan ostin tossa maaliskuun alussa ja kaikki meni ok kunnes elukka sitten saapu luokseni matkahuollon kautta.
Aluksi luulin että käärme oli kuollut sen verran oli kohmeessa. Styroksi "laatikko" oli siis paloina ja lämmikettä ei ollut. Pahvilaatikko, styroksihässäkkä ja käärme tyynyliinan sisässä. No päästyään lämpimään terraan käärme virkosi ja tapasi uroskumppaninsa. Aloin sitten tutkaileen elukkaa ja huomasin kauheita vekkejä joka puolella. Taitaa olla palovammoja ja pahoja hiertymiä eli suomut ns. viturallaan.
Pahin pommi on kuitenkin se että kyseinen elukka kantoi punkkeja/tuholaisia jotka ovat nyttemmin sitten myös uroksessa. Isot puutiaset olis vielä menny, nehän on helppo repiä irti. No terra desinfiointiin ja elukat hoitoon bokseihin. Vielä on invaasio päällä ja saa nähdä pääseekö niistä eroon muuta kun haudan kautta.
Vielä viimeinen naula arkkuun on se että kyseinen elukka ei syö sitten millään. Tuohon pakkoruokintaan en enää lähde, elukka= piuhoissa elävä kasvis.
En harrasta enää niin innokkaasti kun ennen mutta olis se karanteeni silti hyvää tehny...

Eli yhteenvetona: voi nyt vittu sentään.

Teksti tulee pahasti myöhässä mutta nyt muutenkin oli vitutuspäivä niin siinä samassahan tää kirjotettiin.
tasse
emo
Jaa mitä, antaaks joku tiikereitä. Otan pariskunnan jos joku tilaa!
Herppejä annetaan
emo
Miten ootte pystyny tilaan noita elukoita? Mä en löytäny tuolta sivuilta mitään tilaamiseen viittavaa.

Olin jo varma että voisin saada ilmaseks elukoita.
Herppejä annetaan
emo
Ettei vaan olis uros? Saattaa nimittäin mälliverkkoja kehitellä eli kohta olis valmiina pariutumaan.
APUA APUA!!!Tekeekö mun hämppy kuolemaa?!?
Kategoria: Selkärangattomat
emo
Komeet pohjamateriaalit!
Deinagkistrodon acutus
Kategoria: Käärmeet
emo
Juu eli muutama päivä sitten sain ton naaras grammon "Mingalta" ja tänään lisäilin uroksen terraan. Homma oli kun suoraan kirjasta, eli rummutukset ja hässimiset. Suopi nähdä tuleeko mitään mutta uros on tod.nuori joten aikaa riittää uusiin kokeiluihin.

Pakko hehkuttaa vain ja ainoastaan sen takia, että tuo urokseni sattuu olen ensimmäinen hämikseni ja hankittu muistaakseni 2004 "kiemuralta". Slingistä sen kasvatin ja nyt ollaan näissä vaiheissa. Oma lemppari hämis ehdottomasti ja tulee aina olemaan.
G. pulchripes lisäännyttämis projekti
emo
Mielestäni tämä on aivan oma asia käsitteleekö vai ei. Itse terran puhdistuksen yhteydessä olen noita rauhallisempia käsitellyt ottaen huomioon että käsittely pitää tehdä oikein. Ihmiset myös reagoi noihin poltinkarvoihin eri tavalla, itselläni ei noi boehmein karvat vaikuta mitenkään vaikka niitä koko ajan potkii.

Nyt puhutaan kuitenkin vaaleaveriköstä jota harvat käsittelee. Tuon kokoluokan hämistä on jopa vaikea "käsitellä". Mutta kokemus on tässäkin valttia. Lattian läheisyydessä ja hämiksen ehdoilla.
Näillä sivustoillahan ei voi muuta kun neuvoa, jokainen tekee mitä tekee loppuviimein. Ja jotenkin trolliltahan tämä tuntuu mutta perusideana toi "älä käsittele" on erittäin hyvä neuvo, varsinkaan jos ei käsittelystä ole mitään hajua/kokemusta.

ps.
CroSSLeSS mitä toi sun avatar oikein esittää?
therabosa blondin hankkiminen!
Lisää
Kiitos

Vastaanotettu Kiitos

Ei viestejä
Lisää

Sanoit Kiitos

Ei viestejä
Lisää
Sivu luotiin ajassa: 0.69 sekuntia