Mitäs se Joonas höpisee? Näähän sopii ihan hyvin vivaarioon ja niin vekkuleita ja mukavia kavereita että oksat pois. Ulkonäköä on niin, että taitaapi olla maailman käytetyin sammakkoeläin myös mainosteollisuudessa. Onhan sinulla kokemusta ainakin muutaman viikon verran...
Mulla on toinen kierros menossa näiden elukoiden kanssa ja suunnitelmissa on lähiaikoina kasvatuksen aloittaminen, kunhan lisää poppoota saadaan Suomen kamaralle toimitettua. Yksi punasilmä tuli jo vuosi sitten haettua ja tuossa se möllöttää tyytyväisenä edelleen... ja jos joku on menossa messuille tai vastaavaa, olen ehdottoman kiinnostunut, jos jollain olisi mahdollisuus toimia kuriirina ja raahata muutaman lisäyksilön tänne päin. Korvausta vastaan tietenkin.
Nimpetius: Ai se oli sinun kaveri, joka haki sen otuksen mun nenän edestä pois. Kuulin siitä päivää paria ennen ja kun menin paikan päälle, se oli juuri ostettu ulos... Ja se siis kuoli. Harmillista...
Andrei: Ei huolta. Hyvä vivaarion koko ja muukin kuulostaa lupaavalta. Kaksi mahtuu tuollaiseen vaikka miten päin hyvänsä. Ja itse ilmoittaudun jonon jatkoksi, jos ongelmia tulee tai mieli uusien elättien suhteen muuttuu.
Edit: Sori Joonas. Mun moka... Toi sun viesti olikin lähetetty jo joskus vuonna lannevaate ja kivikirves...