Ystäväni oli saanut jostakin pienen vesikilpparin, jota punakorvaksi tituleerasi. Se oli 5-vuotias, mutta kovin pieni, koska sitä oli ruokittu miten sattuu. Konna kaipasi uutta kotia, ystäväni oli ottanut sen vain siksi, että etsi sille pysyvää kotia. Olen atoopikko ja allerginen suurinpiirtein kaikelle, joten en edes harkinnut itse ottavani konnaa, vaan tarjosin sitä kovasti siskolleni, jolta oli juuri koira kuollut. Sisko kuitenkin kysyi, miksen sitä itse ottaisi... Ja siitä se sitten lähti

Konna muutti meille.
Etsiessäni tietoa konnanhoidosta ja siitä, minkä lajin konna kotonamme oikein oli (sen sentään ymmärsin heti, että punakorva tuo ei ollut), löysin tieni tänne herppiin. Täällähän ei voi olla tutustumatta muihin mielenkiintoisiin matelijoihin, joten aloin ihastua leopardigekkoon.
Kalle-konna tuli meille lokakuussa ja jo tammikuussa meille muutti leopardigekko Iines. Matelijoiden kanssa todella homma karkaa helposti käsistä, sillä helmikuussa tuli leoskipoika-Aku, toukokuussa Heluna ja sitten Tupu...
Myöskin annoin pojan ottaa muutaman akaattikotilon jossain välissä.
Tuskin tämä tähän loppuu...Tila kylläkin loppuu, joten ehkä en liskoja enempää ota (just joo niimpä, heh) Nyt olen harkinnut rukoilijasirkkaa... Käärmekin on vilahtanut "vitsinä" jo pitkään, joten koskaan sitä ei tiedä mihin hurahtaa.