Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Yleistä keskustelua herpeistä ja harrastukseen liittyvistä asioista.

Moderaattorit sisu65 ja SariS

AIHE: Hassuja asentoja ja tapauksia

Hassuja asentoja ja tapauksia 09.10.2002 22:24 #7128

• ElisaK
  • ElisaK hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kerätäänpä galluppi siitä, mitä matelijanne sun muut öttiäisenne ovat parhaassa tapauksessa onnistuneet tekemään! :)

tässä pieni esimerkki siitä, miten missä vaan voi nukkua, esim. ilman niskan pahempaa kipeytymistä! :)
(huom, älkää pelästykö Iitun laihuutta, olen käyttänyt sitä eläinlääkärissä jne. ja nyt on vaan aika odotella, että se alkaa enemmän itse syömään. sitä ollaan pakkoruokittu tähän mennessä joka ilta, ja nyt vaan odotellaan ja odotellaan, että tytsy rupee lihoomaan :))

laittakaapa mahdollisia kuvia ja juttuja, että mitä kommelluksia olette kokeneet elukoidenne kanssa! :) onhan sitä hauska joskus niitäkin kuulla! :)
4.3. Python regius, 1.0. Gongylophis colubrinus loveridgei, 1.1. Eublepharis macularius 0.1. Chamaeleo calyptratus
: : www.elisanet.fi/anteli/eli : :
Viimeksi muokattu: 01.05.2010 06:59 Kirjoitti: . Syy: Otsikkoa muokattu.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 09.10.2002 22:53 #7132

• ado
  • ado hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
valitettavasti kuvaa en oo kerinny saada mutta viljispoikani (itse asiassa aika monesti on tehny näin.. :roll: ) sylissä olessa se monesti menee ensin rullalle ja siitä sitten sukeltelee hiusten seassa josta yrittää saada hyvän asennon! loppujen lopuksi näky on tämmönen: minulla päässä hieno uusi muotituote -> poika rullalla pään päällä, hiukset takussa ja sekasin, pojan pää roikkuu otsalla, melkein kulmakarvojen välissä!! :D :D :D

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 10.10.2002 18:26 #7170

• katsu
  • katsu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tämä ei varmaan ole mitenkään erikoista, mutta minusta on hauskan näköistä, kun leogekko-Lassi nukkuu niin, että etujalat on taaksepäin kylkiä myöten.

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 10.10.2002 22:31 #7182

• Jeze
  • Jeze hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tässä ois meijän Piikin demostraatio, kuinka tehdään nukkumisesta taidetta; (kuva on järjettömän iso..) http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/j/e/jesse.kamila/1033561297783.jpeg

Piikki on varsin outo tapaus, se saattaa touhuta jotain, kiipeillä tms. ja kun valot sammuu, niin kops! -pää painuu alas ja jätkä (?) jää paikalleen nukkumaan...

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 11.10.2002 11:46 #7216

• ninnu
  • ninnu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
hassu! :lol:
auts ne puree..

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 11.10.2002 13:36 #7233

• Efram
  • Efram hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mulla oli taannoin hurmaava viljis, joka oli aika erikoinen tapaus..
Sen braavuureihin kuului kuvien katseleminen. Kerran istuin sängyllä ja mato luikerteli selän takaa kurkkimaan olkani yli. Selasin eläintietokirjan käärmeosiota.
Käärme tuli n 30cm päähän kirjasta ja katsoi kirjassa olevia kuvia, yksi kerrallaan. Vaihdoin sivua ja käärme katseli taas kuvat järjestyksessä. Vaikea selittää. Se todellakin näytti siltä että se olisi tarkastellut jokaisin kuvan erikseen. Sivuja joilla oli vain tekstiä, se ei noteerannut ollenkaan.
Hahmottiko se todella että kuvissa oli käärmeitä? Vai mitä se oikein näki?
Tiedän kyllä (omasta kokemuksesta) osan käärmeistä reagoivan peilikuvaansa, mutta että valokuviin.. Kuvat olivat kyllä suuria ja värillisiä, mutta..

Eniten harmaita hiuksia aiheutti ehkä muuan pyton-nuorukainen jolla oli tapana kietoutua kaiken mahdollisen ympärille niin että sitä oli aivan turha yrittääkään irrottaa ennen kun Hänen Armollisuuttaan sattui huvittamaan. Puristusvoima oli mieletön, vaikka käärme oli hädin tuskin puolitoistametrinen. Kerran se onnistui kietoutumaan videokameran kahvan ympärille. (kamera oli sellainen vanhanaikainen, hyvin suuri ja painava) Siinä sitten ihmeteltiin ties kuinka kauan että mitäs nyt tehdään, käärme pötköttää aivan tyytyväisenä, mutta kuin liimattuna videokamerassa kiinni. Ja videokamera pitäisi palauttaa.
(Anteeksi, palautan kyllä kameranne kunhan lemmikkipytonini lopettaa sen käyttämisen..)
Kyseinen mato oli myös aivan mahdoton karkailija, mutta ei se koskaan kauan ehtinyt olla kauaa karkuteillä kun se hölmö kiipesi aina samaan verhotankoon.. Ja eikun irrottelemaan..

Ootteko ihmiset lukeneet sarjakuvaa nimeltä Pyton? Jos ette, niin suosittelen lämpimästä siihen tutustumista, muutkin kun käärmefriikit.
Monta kertaa oon jo varmaan saanut hullun maineen nauramalla ihan kippurassa noille bussissa. 8)
Tekijä on Jan Romare. Ite oon ostanut pilkkahinnalla divarista noita, ja ne löytyvät myös monista, ainakin pääkaupunkiseudun, kirjastoista. Kys. tekijältä on ilmestynyt myös Taivaan Enkelit -albumeita ja ne ovat myös loistavia.

No jopas kirjoitin taas pitkän jutun, ehkä pitäisi ruveta kirjailijaksi 8O

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 11.10.2002 21:11 #7257

• Matias
  • Matias hahmo
  • POISSA
  • Ylläpitäjä
Hassuja tilanteita tulee aina välillä, mutta paras tapaus, josta jäi todistusaineistoa on tämä:

Kuva on otettu ylhäältä päin sen jälkeen, kun käärmeen päällä ollut sanomalehti poistettiin. Raukka sekosi varmaan vähän suunnissa ja makasi nurinpäin sanomalehden alla. Melkein heti kuvan ottamisen jälkeen käärme kääntyi takaisin oikeinpäin.

Kuvassa Trans-Pecosin rottakäärme.
Matias @ Matelijat.info

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 12.10.2002 03:51 #7282

• ado
  • ado hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
oioioi!! :D :D btw, mikäs käärme se on joka tolleen pyörähtää ympäri, kieli pitkällä esittää kuollutta hämätäkseen saalista?

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 12.10.2002 15:31 #7293

• Aino
  • Aino hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Siankärsäkäärme elikä Heterodon sp. ainakin. Itselläni on H. nasicus ja ne on kyllä aivan mainioita. Se mun ei kylläkään suostu esittämään kuollutta. Kobraa se kyllä leikkii sekä puhisee ja iskee sormeen suu kiinni. :D

(käärmeestä on kuva albumissa)

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 12.10.2002 17:20 #7296

• elaphe
  • elaphe hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Meidän E.o.lindheimeri (tos pikku kuvas) osoittautui tarkaksi kaveriksi tässä taannoin. Olin juuri siivonnut terran ja laitoin käärmeen sinne takas, pieni tarkastelu kierros ja vääns paskat kukkaruukku piilopaikan kattoreijästä sisään :lol: , eikä ees sotknut reunoja 8O , ei muuta kuin terra auki ja siivoomaan.
Sit oon huomannut et meidän viljiksillä on tietyt nurkat terrassa mihin tarpeet hoidetaan, muut lajit taas päästää taas sinne sun tänne, vastaavia tapauksia?

-Mikko.
-Mikko.

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 12.10.2002 20:52 #7308

• ado
  • ado hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
meillä viljispoika ruikkii minne sattuu... sen olen huomannu että suurin osa...ulosteista :D väännetään/yritetään vääntää lasista tehdyn terran seinille..!

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 12.10.2002 23:40 #7315

• Aino
  • Aino hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Sinikieliskinkkiä ei ainakaan huimaa..

Terran ovea ei kyllä parane jättää hetkeksikään auki. 8)

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 27.02.2006 02:41 #157442

Tästäpä löytyi mukava vanha aihe, johon voin (ainakin otsikon mukaan) jatkaa omalla tapauksellani R.ciliatuksen tilataideteoksella nimellä "känninen apina":

http://www.geocities.com/roguestarhome/kanninenapina.jpg

Pikkuinen pomppasi oksalta wetboxin suuntaan ja jäi sitten tuohon taivastelemaan sen verran pitkäksi aikaa että ehdin hakea kameran ja ottaa kuvan. :D
I am going to live forever... or die trying!
RogueStar kotisivu :: RogueStar YouTube

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 02.03.2006 14:14 #157773

Vihervesiagaman poikanen teki minulle aamulla jäynät. Päästin sen lattialle ravaamaan hetkeksi, ja se paahtoi menemään kauheeta nakkia, hiukan vaikeen oloisena. Otin sen sitten käteeni, niin että saatoin nähdä sen vatsan. Tarkistin, että joko nahanluonti alkaisi, kun on näyttänyt vähän siltä, että kohta irtoaa. No elukka on yleensä itse tyyneys, mutta nyt se kiemurteli käärmeissään.

Havaitsin sitten, kuinka elukan p-aukko raottui ja saman tien naamaani lensi sitä itseään. Mahdottoman kokoinen kikkare vieri housuilleni, ja valkoinen klimppi jäi naamaan. Että raukka vissiin etsi vettä, johon asiansa tehdä, ja tyhmä emäntä tulee vielä lääppimään.
Joo avokilla oli erittäin hauskaa, ilmeeni oli kuulemma miljoonan dollarin arvoinen. Lapsonen ei kyllä ole mamin suosiossa tänään:D

Vs:Hassuja asentoja ja tapauksia! 02.03.2006 15:04 #157774

• mjalava
  • mjalava hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
No meillä yksi viljis tekee mieluummin tarpeensa terran ulkopuolella, pidättelee oikein ja avaan lasin, kaveri luikertelee käsille ja kääntää häntänsä ylöspäin. Nostan siinä sitten kaverin laattalattian kohdalle että on helppo putsata, pitäisköhän oikein opettaa pöntöllä käymään... En oikein usko että kyse on siitä että eläin lurauttaisi hädissään, kun ihan itse tulee käsiin eikä pyri kummemmin karkuun sen jälkeenkään. Liekö sille itselleenkin jotenkin mukavampi jos ei terrassa haise. En kyllä tiedä voiko käärmeellä niin pitkälle menevää päättelyä olla, mutta hauska ilmiö.

Mika
Sivu luotiin ajassa: 0.358 sekuntia

Yhteistyössä