Kaikkea kummaa sitä kuulee, enpä minäkään ole vielä koskaan ennen kuullut väittämää, että homot pelkäisivät matelijoita. Käsittämättömiä ennakkoluuloja, eihän nyt homoista voi tällaisia stereotypioita tehdä kuten ei muistakaan ihmisryhmistä, meissä kaikissa ihmisryhmissä on erilaisia persoonia. Mahtavaa, että anoppi on saanut oikein kunnolla kauhistelun aihetta. Noiden vanhoillisten maailmaa pitääkin jonkun vähän ravistella, ja tuoda esille se että elämä on tarkoitettu elettäväksi jokaisen omalla tavallaan.
Olen kyllä törmännyt samaan kuin Tr1n1ty, että jo matelijan omistaminen tekee minusta jotenkin omituisen. Puhumattakaan siitä, että meillä asustaa sekä hiiriä että käärmeitä (toiset eivät millään tunnu tätä yhdistelmää sulattavan). Ylipäänsäkin runsas eläinmäärä herättää kyllä paljon ennakkoluuloja (meillä on likaista, hoidamme eläimet varmasti jotenkin huonosti, meissäkin on enemmän ja vähemmän vikaa). Peruskissa/koiraihmisille ei ole usein mennyt päähän se, että 3 käärmettä ja 6 liskoa 80 neliön asunnossa, eivät ole sama asia kuin 9 valtavaa koiraa tämän kokoisessa asunnossa. Eläinten erilaisia vaatimuksia ei yleensä ajatella. Yllättävää kyllä mieheni käärmekammoinen äiti ja sisko ovat jo uskaltautuneet meille. Toinen sisko sen sijaan pitää liskoja ällöttävämpinä kuin käärmeitä, tähän olen harvemmin törmännyt, yleensä liskot ovat olleet enemmän siedettyjä.

Jos joskus tähän soppaan vielä tuon koiraharrastuksen joskus saamme ympättyä, niin sitten vasta ihmiset outona pitävät.
Asiasta kukkaruukkuun, joskus vanhempieni naapurin rouva jutteli kauhistuneena äidilleni, että kun hänen tyttärensä semmoisen muusikon kanssa seurustelee. Kuulemma minunkin elämäni on tätä myöten pilalla, ja minun pitäisi äkkiä päästä tällaisesta tyypistä eroon.

Toisaalta myös omalla äidilläni on ollut hyvin voimakkaita ennakkoluuloja tatuoituihin ja lävistettyihin, mutta siinä hän on ajan kanssa joutunut huomaamaan, että sama ihminen minä olen tatuointien ja lävistysten kanssakin. Boia äitini tosin vielä hiukan karsastaa, hän ei ole vielä uskaltanut niihin koskea, viljis on kyllä jo oikein mukava. Niin ja vielä rastatkin löytyvät, stereoissa soi metalli ja kierrätämmekin, moraaliton saatananpalvoja hippi siis olen. ;P Niin ja musta kissakin löytyy...