Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua muista kuin herppeilyyn liittyvistä asioista, esim. käyttäjien harrastuksista ja muista mielenkiinnonkohteista.

Moderaattorit paputtaja ja Wilkku

AIHE: "Homothan pelkää matelijoita!"

"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 00:25 #311071

• jusHu
  • jusHu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Otsikonmukaiseen stereotypiaan törmäsin tänään, kun Facebookiin lisäsin kuvia uusimmasta tulokkaasta. Muutama koulukaveri, joka ei tiennyt mun herppiharrastuksesta, mutta homoudesta kylläkin, ihmetteli monen viestin verran sitä että homolla on kotona LISKO. Eipä nuo kommentit mua loukanneet, lähinnä huvitti ja ennenkaikkea yllätti; En muutenkaan sovi nasaaliäänisen, sössöttävän puppelin profiiliin. Kai ne luuli että kantelen chihuahuaa käsilaukussa xD

Paras kommentti tais olla "Mä kun luulin et TE pelkäätte niitä."

Oli pakko jakaa tämä teidän kanssa. Kiitos ja anteeksi :-)
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 00:40 #311074

• viljami
  • viljami hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
Voi jessus mitä ihmisiä tämä maa päällään kantaa! Mutta älä välitä niistä, olet ihan ihminen siinä missä kuka tahansa muukin ja lisäksi sinulla on hieno harrastus : ).
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 00:55 #311077

Stereotypiat on hieno juttu :D

.. Joista puheenollen, mie joskus männävuosina tunsin erään homomiehen, jolla oli chihuahua laukussa... ;)
c.hortulanus 3.2.3, m.viridis 0.0.1, h.nasicus 1.0, b.constrictor 1.0, p.o.lindheimeri 0.2, lampropeltis ssp 1.1, a.squamigera 0.1, t.puniceus 3.1, v. stejnegeri 1.1

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 00:58 #311078

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tuo onkin sitten stereotypia mistä en ole kuullutkaan. :D Yksi hyvä ystäväni on homo ja ihan lääpällään liskoihini ja matelijoihin yleensä.

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 01:05 #311080

• Tr1n1ty
  •  hahmo
Hohhotihoijaa mitä uskomuksia ihmisillä on!

Naurettavaa yleensäkkin kun ihmisiä "luokitellaan" noin...Jokainen meistä on sitä mitä on, ja näin sen kuuluukin mennä, sano muut mitä tahansa ;)

Sama pätee myös siihen, että yleensä pelkästään matelijan omistamisella meidät luokitellaan vähintään oudoiksi, ellei jopa ihan sairaiksi ;D

Vs: 07.06.2010 01:06 #311081

• jusHu
  • jusHu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Lunatica kirjoitti:
Stereotypiat on hieno juttu :D

.. Joista puheenollen, mie joskus männävuosina tunsin erään homomiehen, jolla oli chihuahua laukussa... ;)

Hihi, mä en ole ikinä moiseen näkyyn törmännyt. Ironista =D

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 01:06 #311082

• KaisaHoo
  • KaisaHoo hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
OMG :D Parasta pitkään aikaan, hulvatonta :D

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 01:09 #311084

• viljami
  • viljami hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
Todellakin, mä olen suvussani/tuttavapiirissäni/yleisestiottaen todellinen outolintu kun mulla sattuu olemaan käärmeitä! Lisäksi mulla on kissoja jotka rakas anoppini on haukkunut rotiksi koska ovat niin rumia, luiruhäntäisiä ja ruipeloita...; ).
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan

Vs: 07.06.2010 01:10 #311085

• jusHu
  • jusHu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tr1n1ty kirjoitti:
Hohhotihoijaa mitä uskomuksia ihmisillä on!

Naurettavaa yleensäkkin kun ihmisiä "luokitellaan" noin...Jokainen meistä on sitä mitä on, ja näin sen kuuluukin mennä, sano muut mitä tahansa ;)

Sama pätee myös siihen, että yleensä pelkästään matelijan omistamisella meidät luokitellaan vähintään oudoiksi, ellei jopa ihan sairaiksi ;D

Hinaaja jolla on herppejä. moon luonnonoikku :D

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 01:15 #311086

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ihmettelen suuresti miten en ole keltään tutulta saanut "I knew it!"-kommenttia siitä, että olen ateisti ja omistan matelijoita.... :)

Vs: 07.06.2010 01:26 #311088

• Morre
  • Morre hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Piivi kirjoitti:
Ihmettelen suuresti miten en ole keltään tutulta saanut "I knew it!"-kommenttia siitä, että olen ateisti ja omistan matelijoita.... :)
Tähän mä olen tavallaan törmännyt. Nimittäin tunnettu tosiasiahan on, että käärmeitä on vain saatananpalvojilla. Kaikkihan tietävät tarinan Eevasta, käärmeestä ja omenasta. Joten jos omistat käärmeen, niin olet taatusti saatananpalvoja. Loogista! xD

Mutta tää oli mullekin uutta, että homojen pitäis pelätä matelijoita. Jessus... Stereotypioissa on tosiaan oma hupinsa :D

Vs: 07.06.2010 01:34 #311090

• jusHu
  • jusHu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Piivi kirjoitti:

No nyt kun sanoit. Mun ukon koko suku on vanhoillislestadiolaisia. Voi anoppi parkaa: poika on homo joka seurustelee tupakoivan ja alkoholia käyttävän, kymmenen vuotta nuoremman MIEHEN kanssa jolla on MATELIJA. Ja telkkari. Ja tykkään tanssia. Nimim. "unelmavävyehdokas."

Vs: 07.06.2010 01:47 #311093

• Leiu
  • Leiu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
jusHu kirjoitti:

No nyt kun sanoit. Mun ukon koko suku on vanhoillislestadiolaisia. Voi anoppi parkaa: poika on homo joka seurustelee tupakoivan ja alkoholia käyttävän, kymmenen vuotta nuoremman MIEHEN kanssa jolla on MATELIJA. Ja telkkari. Ja tykkään tanssia. Nimim. "unelmavävyehdokas."

Siinä on ravisteltu anoppiraukan maailmaa ihan urakalla. :D

Vs: 07.06.2010 01:56 #311095

• KyuCop
  • KyuCop hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Morre kirjoitti:
Piivi kirjoitti:
Tähän mä olen tavallaan törmännyt. Nimittäin tunnettu tosiasiahan on, että käärmeitä on vain saatananpalvojilla. Kaikkihan tietävät tarinan Eevasta, käärmeestä ja omenasta. Joten jos omistat käärmeen, niin olet taatusti saatananpalvoja. Loogista! xD

... vanha skoude, ateisti ja vastarannan kiiski jolla on käärmmeitä ja hämyjä ... oman osani olen saanut minäkin vaikken "valtavirrasta"
paljon poikkeakaan
joskus vaan "vähän" kummastuttaa ...

Vs:"Homothan pelkää matelijoita!" 07.06.2010 03:16 #311114

• -hanna-
  • -hanna- hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • ent. Kallenmamma
Tää oli kyllä hyvä! Otsikko jo sai räkättämään ääneen. Miten helkkarissa ihmiset voi tänä päivänä olla noin tyhmiä? Ihanaa, että ite osaat nauraa asialle kuitenkin :) Mähän osaankin nauraa ihan kaikelle, koska me punkerothan ollaan tunnetusti aina ilosia ;-) Siinäpä yks stereotypia.
ReptileStories
agamagecko.nettisivu.org
Sivu luotiin ajassa: 0.372 sekuntia

Yhteistyössä