Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua muista kuin herppeilyyn liittyvistä asioista, esim. käyttäjien harrastuksista ja muista mielenkiinnonkohteista.

Moderaattorit paputtaja ja Wilkku

AIHE: Omat ennätykset ja oudot taidot

Omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 17:31 #305297

• sekunda
  • sekunda hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
omaa mielen kiintooni kysyn että onko teillä mitään omia ennätyksiä ja/tai outoja taitoja?

niinku esim yks mun oma ennätys minkä muistan on se kun menin polkupyörällä ilman käsiä loivaa ala mäkee noin 42,8km/h.

ja tolla oudoilla taidoilla tarkotan sitä ku esim jotkut saa muljautettua olkapään pois sijoiltaan.
no mulla ei noita outoja taitoja ainakaan omasta mielestä oo ellei jos sitä lasketa kun saan käännettyä peukalon 90 asteen kulmaan.
ja sitte saan liikutettua mun sieraimia =)

ps. muuttakaa otsikko jos keksitte paremman
Viimeksi muokattu: 20.04.2010 23:32 Kirjoitti: . Syy: Kopeloin otsikkoa hieman :)
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 17:41 #305298

• Leiu
  • Leiu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Minä myös osaan liikutella sormiani kummallisiin ja luonnottomiin asentoihin. Saan myös taivutettua jokaisen sormen vain ekasta nivelestä.
Kun luen kirjaa, minun ei tarvitse lukea joka sanaa erikseen, vaan pystyn silmäillen lukemaan koko sivun hyvinkin nopeasti.
Nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 17:46 #305299

• sekunda
  • sekunda hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Saan myös taivutettua jokaisen sormen vain ekasta nivelestä.

ton muuten mäki osaan keski sormilla ja nimettömillä=)

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 18:36 #305309

• 3lisa
  • 3lisa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
En nyt tiedä onko nää nyt niin outoja taitoja, mut ennen vanhaan opettelin kaikennäköisiä numerosarjoja huvikseni ulkoa...koska se oli vaan niin helppoa.

Esim vieläkin muistan yläasteelta (14-v sitten) tämän:
Metri on sellaisen matkan pituus, jonka valo kulkee tyhjiössä 1/99792458 sekunnissa.
(En ole tarkastanut sen paikkansa pitävyyttä tähän päivään.)

Tuli myös opeteltua piin likiarvo: 3,14159265358979323846264338327950288419716939937510
1.2 Hyla cinerea - Viherlehtisammakko
0.2 Cavia porcellus - Marsu

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 19:09 #305316

• reksu
  • reksu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mä aina valitan ku mulla ei ole mitään erityistaitoja, mutta yhden hyvän ennätyksen oon tehnyt, jota yksikään kavereistani ei ole rikkonut, edes sellaiset miehet, jotka lajia harrastavat. Eli pari vuotta sitten kikkailin jalkapallolla siten että pomputtelin jalkaterillä palloa ilmassa yhteen menoon ilman että osui maahan, ja tein oman ennätykseni, 1657 kertaa. Oon nuorempana joskus pelaillut jalkapalloa, mutta kuntoilun vuoksi aloin näpertää pallon kanssa taas silloin pari vuotta sitten.. Nyt on jäänyt vähemmälle, mutta seuraava tavoite olisi saada 2000 rikki jonakin päivänä :).
Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 19:16 #305318

• Bobolove
  •  hahmo
Jaa-a, ei nyt mulla mitään erikoista taitoo oo, mutta mulla on aika pitkä ja venyvä kieli, ja saan työnnettyä kieleni siemaineeni :'''D Eli pystyn aika kätevästi putsaamaan sieraimet X''D Sit saan tehtyy kielelläni kaikkii vänkyräasentoja, yms.
Jaaa, öö, mitäs muuta... eippö varmaa mitää ihmeempää :D

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 19:20 #305319

Huh, hatun nosto reksulle, mä saan palloa pomputettua hyvässä lykyssä viis kertaa vaikka jalkapalloa oonki harrastanu =D

Mä saan myös taivutettua sormet vaan ekasta nivelestä. Mul on muutenkin vähän yliliikkuvat nivelet, että sormet ja kyynärpää taittuu vaikka miten.

Yks mun hienoimmista taidoista on et pystyn nuolla kyynärpäätäni!

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 21:03 #305340

Jonkinlainen risti-istunta onnistuu. (kuva itse otettu, ei ihan parasta laatua mutta jos selitys onnistuisi)

Mene lattialle istumaan, suorista molemmat jalat. Laita vasen jalkoterä oikean reiden päälle. Nosta sen jälkeen oikea jalkoterä vasemman reiden päälle.
Kaikilla tämä ei onnistu, itselläni menee kummin päin vaan ja ilman käsiä.

Pidän pitkistä ja turhista sanoista ja lauseista, joita olen sitten opetellut ulkoa. Tässä pari näytettä:

Hippopotomonstroseskippedaliofobia, eli pitkien sanojen pelko.
Hexakosioihexekontahexafobia, luvun 666 pelko.
Pneumonoultramikroskooppissilikovulkaanikonioosi, keuhkosairaus, joka tulee tulivuoresta tulevista pienistä hiukkasista.
Epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkäänköhänsä, joku suomen kielen sana.
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä, Suomessa oleva paikka.
Quid quid latine dictum sid, altum videtur: Kaikki latinaksi sanottu kuullostaa hienolta.
Denuone latine loquebar? Me ineptum, interdum modo elabitur: Puhuinko taas latinaa? Mun moka, joskus sitä tapahtuu vahingossa.
Geschwindigkeitsüberschreitunggeldstrafe, otaksuisin että tarkoittaa ylinopeussakkoa saksaksi.
Taka-Loimaan Tekun taloustillipaalit ajat lavarekalla, Matti - osat saat heti tehtaasta soittamalla Keravalta - ja tilaa pillit, suolat, nuket,
naamiolakat! Palindromi, eli sama lause etu- ja takaperin.

Tavoitteena vielä joskus opetella ruotsin kielen pisin sana, eli Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhållsuppföljnings-
systemdiskussionsinläggsförberedelsearbeten (130 kirjainta) ja saksan kielen pisin sana Donaudampfschiffahrtselectrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft (79 kirjainta).

Lisäksi sanotaan se että olen pelannut 998 peliä messengerin miinaharavaa 20.4. klo 18:02 mennessä. Luku tulee todennäköisesti pyörähtämään uuteen tuhatlukuun tänään tai huomenna. Lisäksi on paljon pelejä jotka on aloitettu mutta syystä tai toisesta ei olla päästy loppuun asti.
"Do never cut your hair!"
Viimeksi muokattu: 20.04.2010 21:10 Kirjoitti: Ruutupaperi.

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 21:17 #305343

• HotZib
  • HotZib hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Niin tai näin, aina väärin päin
Mieki osaan ton ristiistunta homman, ja saan myös molemmat jalat niskan taakse :P
Lisäksi olen todella hyvä arvaamaan asioita äänen perusteella, esim:
Jos keittiöstä kuuluu jokin kolahdus niin arvaan hetkessä mistä se tulee ja mikä sen aiheuttaa..
Saan myös "taitettua" kämmenen siten, että saan tiukalla olleet poliisikäsiraudat pois ;)

Tuosta tulikin mieleeni, että isoveljeni pääsee irti pakkopaidasta :D
Tuota vois itsekin joskus kokeilla, mutta eipä ole nyt pakkopaitaa ollut tarjolla XD
Pseudemys concinna/Eastern River Cooter.

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 21:41 #305347

• wilmeee
  • wilmeee hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Tavan
saan kielen kaksin kerroin. siis tosiaan kaksin kerroin. niin että kielen kärki on sisälle päin. täytyy ottaa joskus kuva :D en tiedä ketään muuta kuka saisi kuin oma siskoni. Enkä nyt siis tarkoita kupiksi vaan kaksin kerroin :D

ja hatun nosto reksulle :D itsekkin joskus palloa potkinut ja silti ei tollaisia lukemia tullut ikinä :D
0.1 Pantherophis guttatus,0.0.1 Python regius,0.0.1 Eumeces schneideri, 1.0 morelia spilota cheynei, 1.0.1 Morelia Viridis, 0.0.1 iguana iguana, 0.0.1 Pogona vitticeps

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 22:11 #305352

• SariS
  • SariS hahmo
  • POISSA
  • Moderaattori
  • Lontti 2000-2007
Vähän samoilla linjoilla mennään Leiun ja sekundan kanssa; peukalo kääntyy myös ihmeelliseen kulmaan keskinivelestä ulospäin ja muut sormet taipuu eka nivelestä. Muutenkin sormet taipuvat tosi ihmeellisiin asentoihin ihan "normitilanteissakin", mitä itse pidin/pidän aivan normaalina, ennenkuin minulle ekakerran mainittiin asiasta; "Mitä hel***tiä - miten sun sormet voi mennä noin?"

Pikkuvarpaat myös käyttäytyvät omaperäisesti...samoin jalat taipuvat omituisiin risti-istunta-asentoihin (jalat moneen kertaan solmussa), mutta tuohon en pysty mihin Ruutupaperi - käsin auttamatta lotus-istuntaan.
Reptifoto\\ www.reptifoto.nettisivu.org
Ookko nää Oulusta - pelekääkkö nää polliisia

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 22:16 #305354

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
HotZib kirjoitti:
isoveljeni pääsee irti pakkopaidasta
Ilmeisesti tän ketjun tarkoitus ei kuitenkaan ollut paljastaa liian henkilökohtaisuuksiin meneviä asioita? Mitähän veljesikin tuosta paljastuksesta tuumaisi...

Vs:omat ennätykset ja oudot taidot 20.04.2010 22:38 #305360

Ite oon aika hyvä selviin tapaturmista ja muusta. Jo 14vnä olin kokenu paljon enemmän kuin monet muut. autokolarit hakkamiset kaverin hukkumiset(yksin löytämisen) pieni kammo tullu uimiseen järves yksin. jne tällästä. sit no sormet menee miten saattuu sen autokolarin takia sit jotenki "tyhmä" muisti saataa vaan tulla jtn ahaa kokemuksia kun honasee vasta viikonpäästä mitä on lukenu. elukoista tiedän aika vitusti en tajuu kaikki muut menee perseelleen (koulus ainakin) paitsi jos eläimist kyse sit jtn latinankielisiä nimiä opetellu vaik en niitä ees oo omistanu (vielä :PP:P:P:) eli "turhaa" tietoa on liikaa ainakin tuttujen mielestä
ಠ_ಠ

Vs:Omat ennätykset ja oudot taidot 21.04.2010 14:09 #305437

• HotZib
  • HotZib hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Niin tai näin, aina väärin päin
Ha hah :D aikoinaan se posiolainen kahlekuningas kierteli näyttämässä taitojaan ja siten itse sai kokeilla, pääseekö samasta pakkopaidasta mistä se pääsi, ja velipoika pääs :D
ite olin sen verran kakara etten kokeillu ku oli pakkoaita liika iso silloin XD
Pseudemys concinna/Eastern River Cooter.

Vs:Omat ennätykset ja oudot taidot 21.04.2010 15:17 #305446

Eikös ne jossain vanhas temppu jutus kertonu sen et miten siitä pääsee isompiki mies. jtn et "levtää/avaa" käsiä sillon ku ne solmii sit se on löysempi ja helposti avattavissa.
ಠ_ಠ
Sivu luotiin ajassa: 0.404 sekuntia

Yhteistyössä