Jonkinlainen risti-istunta onnistuu. (kuva itse otettu, ei ihan parasta laatua mutta jos selitys onnistuisi)
Mene lattialle istumaan, suorista molemmat jalat. Laita vasen jalkoterä oikean reiden päälle. Nosta sen jälkeen oikea jalkoterä vasemman reiden päälle.
Kaikilla tämä ei onnistu, itselläni menee kummin päin vaan ja ilman käsiä.
Pidän pitkistä ja turhista sanoista ja lauseista, joita olen sitten opetellut ulkoa. Tässä pari näytettä:
Hippopotomonstroseskippedaliofobia, eli pitkien sanojen pelko.
Hexakosioihexekontahexafobia, luvun 666 pelko.
Pneumonoultramikroskooppissilikovulkaanikonioosi, keuhkosairaus, joka tulee tulivuoresta tulevista pienistä hiukkasista.
Epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkäänköhänsä, joku suomen kielen sana.
Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä, Suomessa oleva paikka.
Quid quid latine dictum sid, altum videtur: Kaikki latinaksi sanottu kuullostaa hienolta.
Denuone latine loquebar? Me ineptum, interdum modo elabitur: Puhuinko taas latinaa? Mun moka, joskus sitä tapahtuu vahingossa.
Geschwindigkeitsüberschreitunggeldstrafe, otaksuisin että tarkoittaa ylinopeussakkoa saksaksi.
Taka-Loimaan Tekun taloustillipaalit ajat lavarekalla, Matti - osat saat heti tehtaasta soittamalla Keravalta - ja tilaa pillit, suolat, nuket,
naamiolakat! Palindromi, eli sama lause etu- ja takaperin.
Tavoitteena vielä joskus opetella ruotsin kielen pisin sana, eli Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranläggningsmaterielunderhållsuppföljnings-
systemdiskussionsinläggsförberedelsearbeten (130 kirjainta) ja saksan kielen pisin sana Donaudampfschiffahrtselectrizitätenhauptbetriebswerkbauunterbeamtengesellschaft (79 kirjainta).
Lisäksi sanotaan se että olen pelannut 998 peliä messengerin miinaharavaa 20.4. klo 18:02 mennessä. Luku tulee todennäköisesti pyörähtämään uuteen tuhatlukuun tänään tai huomenna. Lisäksi on paljon pelejä jotka on aloitettu mutta syystä tai toisesta ei olla päästy loppuun asti.