Morre kirjoitti:Mulla ei kauheasti pakkomielteitä ole. Miestä jaksaa huvittaa se ainoani; makuuhuoneessa sänky on ehdottomasti pedattava ennen verhojen avaamista. Huolimatta siitä, että kukaan ei näe meille sisään.
Mä harrastan kans tätä, vaikka ikkunan edessä on parikymmentä metriä pihaa, sitten tie, sitten taas parikymmentä metriä pihaa ja sitten vasta naapureiden talo.
Säilytän yövaatteitani tyynyn oikealla puolella peiton alla. Tähän tosin voi vaikuttaa sängyn toisella puolella oleva seinä, mene ja tiedä.
Mopolla ajaessani iskee välissä tarve tarkastaa että taskuissa olevat tavarat ovat todella taskuissa eivätkä parinkymmenen metrin päässä tielle pudonneina. Sinänsä typerää, sillä yleensä housujeni taskut ovat niin tiukat että sinne mahtuu hädin tuskin kännykkä ja käsi yhtä aikaa.
Minulla on yleensä pari vakiosivua, jotka tarkastan joka päivä. Tietyssä järjestyksessä tietenkin. Eli Iltalehti, Ilta-Sanomat, HS:n sarjakuvat, Herppi.net...
En pidä tupakoivista ihmisistä, ja muodostan mielikuvat henkilöistä hyvin usein sen perusteella, polttavatko he vai eivät. Vaikka henkilö on mukava, tupakoinnin paljastuttua saatan vältellä tilanteita joissa joutuisin ehkä olemaan tekemisissä heidän kanssaan. Eritoten tämä koskee alaikäisiä ikätovereitani.
Kun luettelen lempibändejäni, mainitsen ne aina tietyssä järjestyksessä: siinä järjestyksessä missä olen niihin tutustunut.
Kun piirrän ihmisiä, esimerkiksi itseni, en koskaan piirrä kasvonpiirteitä, paitsi silmälasit. Tai ainakin pyrin välttämään sitä. Koska piirrän lyijykynillä, kaikkien hiuksista tulee väkisinkin harmaita/mustia riippumatta henkilön oikeasta hiustenväristä.
"Oudoksi" tavaksi voisi myös 17-vuotiaalta mainita, etten juo.
Yleensä olen hirveän tarkka, mutta mitään varsinaista esimerkkiä ei tule suoralta kädeltä mieleen.