Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua muista kuin herppeilyyn liittyvistä asioista, esim. käyttäjien harrastuksista ja muista mielenkiinnonkohteista.

Moderaattorit paputtaja ja Wilkku

AIHE: Tatuoinnit

Tatuoinnit 09.04.2010 22:24 #303297

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Jossain arkiston kätköissä herppi-aiheisille tatskoillehan oli jo oma avauksensa, mutta jos sitä vaikka kaikenlaisia kuvia sais nähtäville?

Ja ei mielellään tehdä tästä sellaista "wannabee"-tatska juttua!? Eli jos sulla on kuvia, pistä jakoon, jos taas ei oo, niin sit ei! Tyyliin: "tollasen mä haluun kymmenen vuoden päästä ku ikä riittää"... Ei kiitos, sorry vaan kersat! ;o)
Tiedä sit miten tää onnistuu, ikäluokka täällä taitaa nykyään olla suurimmaksi osaksi sellainen, ettei kuviin vielä edes ikä riitä? Mutta kokeillaan... ;o)
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Tatuoinnit 09.04.2010 22:46 #303305

• viljami
  • viljami hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
Ei huono idea ollenkaan ; ). Oonkin ja pitempään harkinnut toista tatskaa, mutten ole löytänyt sopivaa kuvaa! Eli tänne pitäis laitta kuva omasta tatuoinnista vai? Kuvia ei muuten kyllä ole, netistä mäkin niitä etin. Toi toinen käsivarsi olis vielä vapaana... Ja nilkat... Ja selkä... Ja...
Kohtele toisia niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan

Vs:Tatuoinnit 09.04.2010 23:43 #303313

Oi, ihana keskustelu, mä innostuin heti. :>
Mulla on itellä nyt melkein kolme vuotta vuotta ollu kokomusta kissan siluetti tuossa nilkassa, ja nyt oon piiitkän aikaa suunnitellu toista tatskaa, joka tulis niskaan ja olis käärmeaiheinen.
Alkuperäisenä suunnitelmana oli ottaa Harry Potterista tuttu "pimeän piirto" (http://www.tucoo.com/logo_class/movie_logo02/images/Dark_Mark_II.png) , jossa olis melko räikeet ja tyttömäiset värit.
En sitte tiedä millon saan aikaiseksi hankkia itselleni kärmytatuoinnin, mutta suunnitelmissa on. :D Kuvaa laitan sitte tulemaan kunhan saan aikaiseksi.
1.0 Pantherophis guttatus

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 00:31 #303320

• Wilkku
  • Wilkku hahmo
  • POISSA
  • Moderaattori
  • Suruaika
Lempiaiheeni. Nyt ei ole tähän hätään kuvia heitellä, mutta vasemmasta olkavarresta löytyy lohari, oikeasta ranteesta yläpuolelta aurinko ja kuu, sekä selästä kissa. Lisää on tulossa hetimmiten kun rahatilanne sallii, edellistä tatuointia odottelin kaksi vuotta, kerran oli jo varattu aikakin, mutta sitten tulikin jokin yllättävä tilanne ja rahaa ei ollutkaan laittaa tatuointiin. Seuraavaksi olisi tarkoitus ottaa oikeaan olkavarteen liskoaiheinen kuva, liskon ympäriltä on tarkoitus alkaa ornamenttien, jotka tavallaan yhdistäisivät lopulta kaikki yksittäiset kuvat eli näitä ornamentteja tehtäisiin sitten sitä mukaa yksittäisten kuvien ympärille. Iso projekti, ehkä joskus keski-ikäisenä valmis, toivottavasti. :P Pohkeeseen suunnittelen käärmettä. Tarkoituksena on että kaikki tatuoinnit liittyisivät jollain tavoin luontoon, voi olla että muutama poikkeus tulee tosin, mutta luonto ja eläimet ovat se pääteema.

Edelleen järkkärin laturi on varmassa paikassa, josta emme ole sitä toistaiseksi löytäneet, mutta kun se joskus löytyy niin voin laittaa kuvasaastetta.
Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista?

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 00:48 #303325

Kuvia ei mullakaan tähän hätään ole heittää, mut pohkeesta löytyy lisko, ranteesta tähtiä, rintakehältä kaksi pääskystä ja niskasta sellainen tribali tyylinen aurinko. Tarkoitus on nyt ensi kuussa jatkaa noita tähtiä ja lisätä sinne kuu ja sitä kuu nousemaan sen linnun avustuksella "taivaalle". :)

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 02:01 #303338

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Aloitetaan sitten ensimmäisenä ensimmäisellä...

radion virkaa hoitava orkesteri...

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 02:24 #303342

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tälläinen ilmestyi tänään...

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 13:54 #303369

The Undertaker.. :D Hilpeetä.

Kolme kuvaa itellä, kurkin tossa jossaan kohtaa löytyiskös valokuviakin niistä jossain. Jos ei löydy, nii ohan tossa toi kamerakii..
c.hortulanus 3.2.3, m.viridis 0.0.1, h.nasicus 1.0, b.constrictor 1.0, p.o.lindheimeri 0.2, lampropeltis ssp 1.1, a.squamigera 0.1, t.puniceus 3.1, v. stejnegeri 1.1

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 16:34 #303400

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Lunatica kirjoitti:
Jep, herra itse, oikea hilpeyden perikuva... ;o)

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 17:11 #303415

• Leiu
  • Leiu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kaksi kuvaa löytyy, kolmas tulossa, kunhan saan idean päästäni paperille.

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 21:36 #303464

pertsa kirjoitti:
Lunatica kirjoitti:
Jep, herra itse, oikea hilpeyden perikuva... ;o)

No varsinainen.. Mä kyllä tykkäsin siitä enempi sillon, ko se ajeli paikalle harrikalla. Nii. Kerta. Kestää aina puoli ikuisuutta muljautella silmiä ja kaikkea.

Mä tykkään enempi parista muusta tyypistä noissa karkeloissa.
Mutta nyt meni off topicista vielä pahemmin off topiciksi ;)
c.hortulanus 3.2.3, m.viridis 0.0.1, h.nasicus 1.0, b.constrictor 1.0, p.o.lindheimeri 0.2, lampropeltis ssp 1.1, a.squamigera 0.1, t.puniceus 3.1, v. stejnegeri 1.1

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 21:50 #303469

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Siinä on ainut kaveri IKINÄ, kuka joka kerta saa ihoni kananlihalle ja kylmiä väreitä aikaan, kun areena pimenee ja kellon soitto alkaa...

Itse en oo enää seurannu showta ku perkuleen SubTv lopetti näyttämisen... Ai että pisti vihaks! ;o)

Olihan niitä muitakin "suosikkeja": Kane, Big Show, Steve Austin, Batista...jnejne. Mutta ehdoton ykkönen tosiaan The Undertaker!

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 21:51 #303470

• Pelmi
  • Pelmi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kolme kuvaa löytyy tässä vaiheessa :) Mulla on lohikäärme alaselässä oikeella puolella, niskassa köynnöstä samoin vasemmassa olkapäässä etupuolella :)

Nilkkaan ja jalkapytään on tulossa kiemuroita ja jollain sybolisysteemmillä edesmenneen koirani virallinen nimi piilotettuna. Kunhan onnistun luonnostelemaan sen oikeanlaiseksi..

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 22:02 #303473

pertsa kirjoitti:
Siinä on ainut kaveri IKINÄ, kuka joka kerta saa ihoni kananlihalle ja kylmiä väreitä aikaan, kun areena pimenee ja kellon soitto alkaa...

Itse en oo enää seurannu showta ku perkuleen SubTv lopetti näyttämisen... Ai että pisti vihaks! ;o)

Olihan niitä muitakin "suosikkeja": Kane, Big Show, Steve Austin, Batista...jnejne. Mutta ehdoton ykkönen tosiaan The Undertaker!

Austin oli ja on sitten taas mulle ihan ehdoton ykkönen. Kanesta tykkään kans. Ja jossain kohtaa mulla oli jonkinasteinen fiksaatio Batistaan, mutta ei siitä sen enempää.. :P
Mulla loppu kattominen kans siihen subin lopetukseen, keljutti.. Mutta nyt mä oon pari-kolme kuukautta seurannut taas! :D Yksi kaveri jostain lataa aina jaksot sitä mukaa kun niitä tulee jenkeissä, ja mä saan ne sitten siinä sivussa. Jiihaa..! :D

Vs:Tatuoinnit 10.04.2010 22:20 #303478

• pertsa
  • pertsa hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kai se pitäis Maxi hommata, ku näköjään siellä tulee n.kolmen tunnin viihdepläjäys lauantai-iltaisin... ;o)
Sivu luotiin ajassa: 0.424 sekuntia

Yhteistyössä