Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua muista kuin herppeilyyn liittyvistä asioista, esim. käyttäjien harrastuksista ja muista mielenkiinnonkohteista.

Moderaattorit paputtaja ja Wilkku

AIHE: Musiikkimakusi - Mikä soi nyt?

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 24.04.2010 16:49 #305905

Mä olen ihan pihalla nykymusiikista kans. Uudet hittibiisit ja -artistit on mulle täysin vieraita. Johtuen hyvinkin paljon siitä, etten kuuntele radiota oikeastaan ollenkaan. Ja listahittipoppi on karmeeta kuraa muutenkin :P
Mutta kyllä sitä hyvääkin musaa edelleen tehdään. Se hyvä musiikki vaan ei keiku hittilistoilla..

Tällä hetkellä soi Reverend Horton Heatin levy "Laughin' & Crying' with Reverend Horton Heat"
c.hortulanus 3.2.3, m.viridis 0.0.1, h.nasicus 1.0, b.constrictor 1.0, p.o.lindheimeri 0.2, lampropeltis ssp 1.1, a.squamigera 0.1, t.puniceus 3.1, v. stejnegeri 1.1
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 24.04.2010 17:25 #305914

• juksu
  • juksu hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
  • Myrkky
Täsä kun alakaa lauantai kalija jo maistua niin..
Iwrestleadabearonce
http://www.youtube.com/watch?v=ZrFTR9fucr8
Äsken kuuntelin vähän Molokoa
http://www.youtube.com/watch?v=Z06gUeqUpeo
Ja seuraavaksi tykitellään Raised Fistiä
http://www.youtube.com/watch?v=DXaD74gfcW8

Muuta mitä tännää tulee tuubasta.. Alice in chains, Blinded colony, Deftones, God is an astronaut, Stamina, Lälly ällen, Mars volta, Kuusumun profeetta, Röyksopp, Mastodon ja siihen vaikka vielä NIN. olishan tuota vielä listaa pitkästi..
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. - R. Repomies

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 24.04.2010 17:43 #305919

• Morre
  • Morre hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Lunatica kirjoitti:
Mä olen ihan pihalla nykymusiikista kans. Uudet hittibiisit ja -artistit on mulle täysin vieraita. Johtuen hyvinkin paljon siitä, etten kuuntele radiota oikeastaan ollenkaan. Ja listahittipoppi on karmeeta kuraa muutenkin :P
Mutta kyllä sitä hyvääkin musaa edelleen tehdään. Se hyvä musiikki vaan ei keiku hittilistoilla..
Samat fiilikset. Ja radiota en tosiaan kuuntele lainkaan. Mua ärsyttää mainokset ja juontajien hölötykset. En mä halua kuulla kuinka tyypillä X on alkanut aamu tai miten kukkasia kasvatetaan tms. Mä haluan musiikkia.

Noin muuten kuuntelen pääosin metallia ja painotus on kotimaisen puolella. Children of Bodom on se rakkain ollut jo yli 10 vuotta :)
Muita paljon koneessa pyöriviä ovat seuraavat bändit/artistit:
Avantasia, Edguy, CMX, Amorphis, Marilyn Manson, Disturbed, Amon Amarth, Dimmu Borgir, Sentenced, Helloween, Moonspell, Running Wild...
Kevyttäkin kamaa jonkun verran; klassinen, Enya, Roxette, Kinston Wall, Hurriganes, Yö (vanha tuotanto - tää uushan on ihan humppaa), David Bowie...

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 24.04.2010 18:46 #305940

Menee kaikki nurkasta nurkkaan. nyt kuuntelen viikatetta kun on sellanen tunne. sit vaihtuu useesti erinlaisee joskus leevi:ä :D tosiaan varmaan riippuu mielentilasta
ಠ_ಠ

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 24.04.2010 23:06 #305990

• ande78
  • ande78 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Semmonen "kevyt kansanmusiikki" uppoo kuin kuuma veitsi voihin.
Lähinnä Soulfallen( ehdoton suosikkini), Ghostbrigade, Children of Bodom,Tarot yms...

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 25.04.2010 02:02 #306037

Sama homma, en tiä paljon mitään näistä.. Itse en tykkää metallista/kauheesta rock -musasta yhtään. Ihan normi rokki ja poppi (jotkut rapit) menee :9 :3
chinese fire-bellied newts <3

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 25.04.2010 02:22 #306046

• sekunda
  • sekunda hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
no mä kuuntelen:klamydiaa,hassisen konetta,kotiteollisuutta,eppua,viikatetta,Freud Marx Engels & Jungia,leevi and the leavingssiä,rammstainia,neljää ruusua,yötä, Sleepy Sleepperssejä,martti servoo,ne luumäkiä,hurriganesia,eläkeläisiä,popedaa.
ja paljo paljo paljo... yksittäisiä kappaleita.

nyt soi:Leevi and the Leavings - Vasara ja Nauloja
sitte:ne luumäkien-onnellinen perhe
ja sitte:Ne Luumäet - Teinimutanttininjakilpikonna

elikkä mennään enimmäkseen tällä poppi linjalla
Viimeksi muokattu: 25.04.2010 02:23 Kirjoitti: sekunda.

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 25.04.2010 06:06 #306059

• Rost
  • Rost hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tällä hetkellä soi...
Hammerfall - Last man standing
Edguy - Ministry of saints
Rammstein - mein teil

jne...

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 25.04.2010 19:39 #306124

• mara
  • mara hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Aika kaikkiruokainen olen(iskelmä ei kuitenkaan oikein iske), tosin enimmäkseen metallia eri genreissä tulee kuunneltua :)
For now: 0.1 Phelsuma Madagascariensis Grandis 1.1 Felis Catus 1.0 Homo Sapiens Sapiens

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 00:07 #306183

Tässäpä teille "herppi aiheinen" tuotokseni. Kärsik... Nauttikaa*!

http://www.mikseri.net/playsong.php?id=421851
3 x Cynops Ensicauda
1.0 Python Regius

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 00:59 #306194

• Wilkku
  • Wilkku hahmo
  • POISSA
  • Moderaattori
  • Suruaika
menkke kirjoitti:
Edguy - Ministry of saints
jne...

Edguy. <3 Bändi jonka taso tuntuu minusta vain nousevat koko ajan, tajuttoman kova porukka, ja livenä varsin energinen kokemus.
Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista?

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 01:37 #306202

• Morre
  • Morre hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ovatko Edguy -fanit tutustuneet Avantasiaan?
Aivan loistavaa. Uusimmassa Avantasian levyssä (Angel of Babylon) Tobiaksen ääni on saanut hiukan lisää käheyttä. Ja voi elämä kuinka hyvin se sille sopiikaan! Olen aivan myyty!!

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 04:37 #306230

• Wilkku
  • Wilkku hahmo
  • POISSA
  • Moderaattori
  • Suruaika
Avantasia on aivan mahtava projekti, mutta täytyy sanoa että nyt sivistyksessäni on ollut suuri aukko, sillä ole elänyt siinä uskossa että The Scarecrow on uusin levy. Tämän siitä saa kun ei siellä Imperiumilla pyöri. *nolo* Suuri kiitos Morrelle infosta, kyllä nyt lähtee ukon cdon.comin tili vinkumaan. :P

Tobias on kyllä saanut kaikki Kisken ja Dickinsonin hyvät puolet yhdistettynä ääneensä, täytyy sanoa että mies, yllätys yllätys, yltää Roy Khanin ja Marco Hietalan kanssa sinne oman laulaja listan kärkisijoille. Miehen ääni on myös hyvin tunnistettava, mikä on aina plussaa.
Jos tyrii tyrimisen niin onko se sitten voittamista?

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 05:17 #306234

• Rost
  • Rost hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Morre kirjoitti:
Ovatko Edguy -fanit tutustuneet Avantasiaan?
Aivan loistavaa. Uusimmassa Avantasian levyssä (Angel of Babylon) Tobiaksen ääni on saanut hiukan lisää käheyttä. Ja voi elämä kuinka hyvin se sille sopiikaan! Olen aivan myyty!!

Biisin tai pari olen kuullut, siihen jäänyt. Joten täytyypä kuunnella enemmän :)

Ja nyt soi Rammstein
Viimeksi muokattu: 26.04.2010 05:18 Kirjoitti: Rost.

Vs:Musiikkimakusi - Mikä soi nyt? 26.04.2010 10:20 #306236

• Morre
  • Morre hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Wilkku kirjoitti:
Tobias on kyllä saanut kaikki Kisken ja Dickinsonin hyvät puolet yhdistettynä ääneensä, täytyy sanoa että mies, yllätys yllätys, yltää Roy Khanin ja Marco Hietalan kanssa sinne oman laulaja listan kärkisijoille. Miehen ääni on myös hyvin tunnistettava, mikä on aina plussaa.
Erittäin samaa mieltä.

Ja biisientekotaito on uskomaton. Scarecrow -levyltä Alice Cooperin tähdittämä 'The Toy Master' on mielettömän upea biisi. En voisi siihen kuvitella ketään muuta laulajaa.

Tonkiessani lisää tuota uuden levyn ilmestymistä (se tuli mullekin jotenkin salakavalasti ilmi), huomasin, että tänä vuonna on tullut (on tulossa?) vielä yksi levy; The Wicked Symphony.
Ilmeisesti Scarecrow, Wicked Symphony ja Angel on Babybon muodostavat jonkinlaisen trilogian... Hämärää...
Sivu luotiin ajassa: 0.399 sekuntia

Yhteistyössä