Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua myrkyllisistä lukeista ja skorpioneista.

Moderaattorit sisu65 ja Raisa Ojaniemi

AIHE: Keisari skorpin poikasten hoito

Keisari skorpin poikasten hoito 22.08.2010 17:28 #320286

• juha90
  • juha90 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Eli minulla on keisari skorppioni ja se synnytti 15 poikasta joka tuli täytenä yllätyksenä. eli nyt tarvisin hieman tietoa poikasten hoidosta. syökö ne itse mitään kun ovat emon selässä vai ruokkiiko emo ne? voiko poikaset pitää samassa terraariossa emon kanssa vaikka ne ovat laskeutuneet selästä vai olisiko parempi laittaa emo eri terraan? paljonko ruokaa pitäisi laittaa?
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Keisari skorpin poikasten hoito 22.08.2010 21:36 #320315

• Raisa Ojaniemi
  • Raisa Ojaniemi hahmo
  • PAIKALLA
  • Moderaattori/kasvattaja
  • nimim. Raiza
Onnittelut poikasista!
Tosiaan skorppimammat hoitavat itse poikaset niiden ollessa selässä jolloin ei kannata lähteä niitä sörkkimään. Kun poikaset laskeutuvat emon selästä, on ne otettava pois terraariosta omaan (/omiin) terraarioihinsa sillä emo syö helposti poikaset niiden laskeuduttua selästä. Poikasille voi tarjota pieniä jauhomatoja tai sirkan poikasia joilta on päät hajotettu jotteivat ne pääse vahingoittamaan pieniä poikasia.
Lisää skorppikeskustelua on www.exotic-animals.tk -foorumilla (suomenkielinen) pahoin kun pelkään, että muut skorppiharrastajat ovat siellä tällä hetkellä. Sieltä löytää myös hyvää tietoa poikasista ja niiden hoidosta.

Laitappa kuvia muksuista tulemaan jos onnistuu :)
Legendary Reptiles // www.legendary-reptiles.net

Vs:Keisari skorpin poikasten hoito 22.08.2010 22:13 #320322

• juha90
  • juha90 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kiitos.
Yritän saada napattua muutaman kuvan kun skorppi tulee taas kaarnan alta esille.
kiitos vinkeistä, taas tuli viisaammaksi:)
Sivu luotiin ajassa: 0.260 sekuntia

Yhteistyössä