1. Riittää
2. minulla on vettä noin 10 cm. ja sitten kaikenlaisia kelluvia lauttoja, sekä kivien päälle laitettuja lauttoja...
3. kesällä kerään ulkoa haavin kaikenlaisia ötököitä ( hyttysiä, kärpäsiä, kirvoja...) maasta saa hämähäkkejä, matoja, ja pieniä etanoita
jauhomatoja ja sirkkoja yms. muita eläinkaupan "pöperöitäkin" voi antaa..eritoten talvisin.. talvella voi antaa myös pilkkijöille tarkoitettuja kärpäsentoukkia ja itse kärpäsiä kun ne kuoriutuu... myös raakaa naudan jauhelihaa voi vähäsen antaa... älä kuitenkaan anna ampiaisia, muurahaisia, paarmoja...
4. ei tietoa
5.minä olen laittanut pelkästään erilaisia akvaariokasveja...nimiä en muista mutta sampit on tykänny ainakin niistä jotka nousuvat veden pinnan yläpuolelle...myös muovikasveja akvaarioissani on..
6. saa ottaa kunhan peset kunnolla.. kuumallakin vedellä.. tai sitten keität
7. mielestäni ei mielellään samassa.. ettei isot sitten vahingoita pikkuisia...muttei uutta akvaariota tartte hankkia jos ne aikoo myydä...suurehko muoviastiakin on hyvä.
8. mielestäni noin 3.5kk ikäisinä olisi ehkä sopiva.. itse olen aina tehnyt niin
olen uudistanut sivujani joten niistä löytyy vastaukset kyllä näihinkin kysymyksiin...
www.kolumbus.fi/vattulainen/kiinankellosammakko.htm