|
|
 |
 | | |
|
Aihe: anery motley Pippin
|
|
anery motley Pippin 1 vuosi, 9 kuukautta sitten
|
|
Tänne kotiutui tällä viikolla Salosta nannon luota anery motley poika, joka sai nimekseen Pippin jo ennen kuin muutti tänne Poika on tämän vuoden poikasia ja tuli Suomeen Saksasta [Hamm] syksyllä.
Pidemmittä puheitta, Pippin [nahanluonti vaiheessa]
Lisäksi sain pari hyvää kuvaa Stanista [pastel striped], joten laitetaan nekin nyt tähän samaan syssyyn.
Stan
|
|
|
|
|
|
|
Vs:anery motley Pippin 1 vuosi, 9 kuukautta sitten
|
|
|
Pirun komeita,etenkin Stan :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vau!!! Pippinhän on kuvionsa puolesta hitsin täydellinen motley. Kerrassaan upea! Onneksi olkoon hienosta vauvasta. ;)
Onko Stan tummunut vai johtuuko vain kuvista? Mä olen edelleen täällä järkyssä epätietoisuudessa tuosta meidän Matamista, että uskoisinko sen olevan ghost vaiko enkö. Kovasti on tumma ja näyttää anery motleyltä...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onko Stan tummunut vai johtuuko vain kuvista?
Mä luulen, että se on iha kuvaajasta kiinni. :P Tota pastellia väriä on tullut lisää, mutta ei sen mun mielestä oo tummunu yhtään.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jotenkin tuntuu siltä, että nuo on komeita ... Onneva uusista ötöistä.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onpas tosi nätti mato teille kotiutunut, kerrassaan upea komistus :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiitos kiitos kehuista. :) Itsekin olen todella tyytyväinen tuohon Pippiniin, eikä Stanikaan kylmäksi jätä. :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Itte asiassa hieno tuo jälkimmäinen, tuli värityksestä ja kuvioinnista vähän Candoia sp. mieleen :)
|
|
|
|
And in those days shall men seek death, and shall not find it;
and shall desire to die, and death shall flee from them.
|
|
|
|
|
|
Tuo Stan on kyllä tosi kaunis käärme... Itseä kiinnostavat myös eri kuviomuodot viljoissa.
|
|
|
|
Allekirjoituksesi on liian pitkä. -Tr1n1ty
|
|
|
|
|
|
Stan kiittää ja kumartaa.
Itse olen hurahtanut täysin noihin kuviollisiin viljiksiin. Saas nähdä, että mitä ensi kuussa lähtee mukaan Norrköpingin messuilta. :P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Itse olen haaveillut Butter Striped:sta mutta jääköön toistaiseksi haaveeksi, avokin mielestä kaksi on riittävästi, mutta kyllä se mieli vielä muuttuu...
|
|
|
|
Allekirjoituksesi on liian pitkä. -Tr1n1ty
|
|
|
|
|
|
Stan on kyllä komia hurmuri! :) Ja kovasti kasvanu viime kuvista mitä oon nähny! Laittelehan sitten Pippinistä kuvia ku poika kasvaa. ;)
Itse olen hurahtanut täysin noihin kuviollisiin viljiksiin. Sama vika...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juu mä laittelen poijjaasta kuvia kunhan nyt ensin kasvaa jonkin matkaa. :) Eilen oli nahka luotu ja tänään iskettiin kauheella raivolla pinkkiin kiinni. Että kyllä se tästä pikku hiljaa lähtee kasvamaan. ;)
|
|
|
|
|
|
|
Vs:anery motley Pippin 1 vuosi, 8 kuukautta sitten
|
|
Pistetääs vähän uutta kuvaa Pippinistä sekä eilen kotiutuneesta anery/ghost cube Kennystä [cb'08 Ruotsi], josta tuli Pippinin kämppis.
Pippin
Kenny
molemmat
|
|
|
|
Viimeksi muokattu: 13.11.08 18:30 catitus.
|
|
|
Vs:anery motley Pippin 1 vuosi, 8 kuukautta sitten
|
|
|
Myyyyyhh... on tuo Kenny vaan niin ihQ... Jännä nähä minkälainen korsto siitä kehkeytyy.
|
|
|
|
|
|
|
 | | |
|