cecili kirjoitti:Ööö siis kuka keljuilee ja miten? Tai saati väkisin kauppaa/tyrkyttää myrkkyä..
Mulla (ja harrastajakaverilla) on yhteensä 5kpl r.boulengeria eikä missään vaiheessa ole mistään/keltään tullut tällaista väitettä että ovat myrkyllisiä, vähääkään.
Edes yksilöiden myyjiltä, joiden oletan nimenomaan asiasta infoavan ostajaa, (ja tässä tosiaan olen aivan samaa mieltä kanssasi että nämä tulee infota ENNEN kauppoja) siksi mä en nyt tätä väitettä pysty purematta nielemään.
Jos näin on eikä meitä ole asiasta infottu edes ensimmäisten ykilöiden kohdalla, olen hyvin kummissani..varsinkin kun molemmat myyjät ovat olleet hyvin asiansa osaavia jne.
Jos Raisa asia todella on näin, voit varmasti valaista meitä jo lajin omistajiakin enemmän? Mistä tietosi on peräisin?
Kiinnostaa kyllä kovasti tietää, noi kun on muakin pureskelleet..sekä harrastajakaveriani omansa
Laji on aivan mahtava ja täysin mun lemppari, eikä mene vaihtoon vaikka tällainen seikka tulisi eteen.
JA minä kuulun juuri näihin hyttysen pistosta lähtien suuret oireet saaviin, terhakan ampiaisen pistosta sekä esim kyyn puremasta vaikka sairaalaan asti joutuviin...
Peace vaan kaikille.
-Sara
juuh ei ollut tarkoitus kehenkään tuota kohdistaa (muuten olisin kyl käyttänyt nimiä

) ja tietoni perustuu ystäväni sanomaan jolla noita on. Tietysti olen voinut muistaa väärin, jolloin luonnollisesti pahoittelen asiaa!
sulla kun Sara noita on niin katsoppa suuhun jos sieltä löytyy pitkät taittuneet hampaat vähän taaempaa. mua ainakin nyt kiinnostaa miten tää menee
Peace täälläkin, näin syksyisellä säällä ei halua olla huonolla tuulella
ja pahoitteluni ot:sta.
ja jos aiheeseen palataan niin virkeimmät omista käärmeistäni ovat olleet O. taeniura friesit sekä sukkanauhakäärmeet (jotka kyllä hiirilläkin hyvin toimivat!).