Ketjut yhdistetty. -tuuliaa-
Heipä hei ja uusi kilpikonna harrastaja täällä.
Pikapikaan kaksi n. 5 vuotiasta punakorvaa tarvitsivat uuden kodin kaverin kaverin kautta( en siis tiedä taustoista mitään)ajattelin että parempi täällä, ettei vaan joudu heitteille ja lupauduin pariskunnan tänne ottamaan, yllätys oli melkoinen, kun mukana ei mitään, akvaarion sain naapurilta jotta pääsen jotenkin alkuun noiden kanssa, ettei tarvitse lasten pesuvannassa kovin pitkään pitää.
Kovasti ollaan nyt sitten luettu hoito ohjeita ja pikkuhiljaa alkanut jo jotain sisäistämään.
Äsken kävin autotallissa kohnaamassa jos jotain aineksia lämmittely tramppiin löytäisin ja "portaat" löytyikin ,pikkasen olin onnellinen
Mitä näihin kavereihin vielä tulee, tietoni oli se että toinen on tyttö ja toinen poika, mutta kun noiden kavereiden eturaajoja kattelen vahvasti näyttäisi sille, että kumpiki on poikia, vai voiko naaraalla kynnet kasvaa samanlailla kun uroksella häntää en osaa vertailla kun ei ole vertailukohdetta :)Onko vielä jotain mistä voisin päätellä onko kyseessä uros ja naaras.
Saman ikäisiä noiden pitäisi olla, toinen painaa 700g. ja toinen 450g.
Isosta akvaariosta olen jättänyt nyt pariin paikkaan kyselyä

saataisiin kavereille asuintilaa.
ja mistäköhän mahtaa johtua tuon isomman hyökkivä käytös, 11v. tyttäreni on nyt käynyt akvaariolla pari kertaa kavereita silittämässä ja kun pienempää silittää niin isompi mustiksena käy puremaan:P ja sattuu kuulemma =/
Vitsit olen onnellinen noiden uusien perheenjäsenten kanssa, kunhan tässä kunnolla tutustutaan ja saadaan asuinolosuhteet kondikseen niin a'vot