Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua Pogona-suvun lajeista.

Moderaattorit saana_85 ja SariS
  • Sivu:
  • 1
  • 2

AIHE: Kääpiöparta-agamien kasvattajat

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 12.07.2010 17:51 #315241

Etsisin kääpiöparta agamien kasvattajia joilta voisi ehkä ostaa poikasia. Toivoisin mieluiten löytäväni tälläisen varsinais-suomen alueelta. Ilmoittelisitko ystävällisesti jos tiedät jonkun kasvattajan tai olet itse sellainen ? :)
Mitä väliä, se on mun lemmikki.
Viimeksi muokattu: 14.07.2010 16:51 Kirjoitti: . Syy: Otsikkoa muokattu
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Kääpiöparta agamien kasvattajia? 13.07.2010 14:32 #315345

minä alan kasvattamaan mutta en valitettavasti käppänöitä vaan norm partiksia. omistan tällä hetkellä reippaan,kiltin ja hyvä luonteisen uros partiksen tässä lähi aikoina hankin pojulle naaraan kaveriksi ja siitä sit tämä lähtee kun ekat poikaset syntyvät
1.0 pogona vitticeps Lysti

Vs:Kääpiöparta agamien kasvattajia? 13.07.2010 14:38 #315346

• kajian
  • kajian hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Täältä löytyy yksi. Asun Turussa ja poikasia kuoriutuu parhaillaan!

Anna

Vs:Kääpiöparta agamien kasvattajia? 13.07.2010 15:08 #315349

haluisin nyt kysyä näistä poikmasista päri kysymystä:
voiko hautomon tehdä? ja mitä siihen tarvitaan?
kauvan kuoriutumiseen menee? minkä ikäisinä partiksen poikaset voi luovuttaa uusiin koteihin?
ja millä hinta luokalla? itse ajattelin että myisin: kiltit ja hyvä kuntoiset 150e ja ujommat ja arat 90e
1.0 pogona vitticeps Lysti

Vs:Kääpiöparta agamien kasvattajia? 13.07.2010 17:31 #315378

Hautomisesta minä en osaa sano juuta enkä jaata, joten minulta ei ainakaan kannata kysyä.

Onko vielä muita kasvattajia? :)
Mitä väliä, se on mun lemmikki.
Viimeksi muokattu: 13.07.2010 17:33 Kirjoitti: Piikkihani.

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 22.03.2011 10:06 #352094

• emuu99
  • emuu99 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Olen hankkimassa kääpiöparta-agamaa ja haluaisin tietää onko Oulun seudulla kasvattajia?

Aihe siirretty oikeaan osioon/Aiheesta oli jo ketju valmiina -saana_85
1.0 pogona henrylawsoni Vilppu
Viimeksi muokattu: 12.04.2011 22:19 Kirjoitti: saana_85. Syy: ei avata turhaan uusia keskusteluja....

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 22.03.2011 14:39 #352131

• emuu99
  • emuu99 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tai mistä päin Suomea heitä löytyisi?

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 22.03.2011 17:57 #352179

• pecpax
  • pecpax hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mä oon melko uusi täällä, enkä tiedä mistä kukakin on kotoisin. Mutta sellanen tuli mieleen, että ootko käynyt kattomassa tuolla myyntipalstalla? Siellä on sellaisten ilmoituksia, ja usein yhteystietoineen, kenellä liskoja kaupan on.
Hyvä on ja ojas ollahan

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 23.03.2011 14:10 #352332

• emuu99
  • emuu99 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kävin sieltä kyllä kattomassa, mutta ei näyttäny täältä päin kukaan olevan myymässä kääppäriä...

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 25.05.2011 21:01 #363324

• Nozu
  • Nozu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Itse ajattelin alkaa kasvattamaan kääpiö parttiksia, kunhan saan ostettua ensin muutaman kääppärin lisää. Eli, jos myyt naaras kääpiöparttiksia, täällä halukas ostaja!

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 27.05.2011 20:02 #363598

• klatola
  • klatola hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Olisi kiva tietää että minne tuo Oulun kasvattajiin liittyvä kysymys on siirretty :huh: Itse kyselin ostetaan kategoriassa vastaavaa enkä ole saanut ainuttakaan vastausta joten olisi oikeasti kiva tietää että kasvataako kukaan kääpiö parta-agamia Oulussa :)
Pogona henrylawsoni ja akvaario koko perheen ihastuksena

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 27.05.2011 20:14 #363601

klatola kirjoitti:
Olisi kiva tietää että minne tuo Oulun kasvattajiin liittyvä kysymys on siirretty :huh: Itse kyselin ostetaan kategoriassa vastaavaa enkä ole saanut ainuttakaan vastausta joten olisi oikeasti kiva tietää että kasvataako kukaan kääpiö parta-agamia Oulussa :)

Tuollahan se on vielä tuo kysymys ylempänä. :) Mutta vastausta ei näköjään ole.

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 28.05.2011 14:17 #363667

• Nozu
  • Nozu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Nyt on sitten varattu 2 kappaletta suloisia kääpiöparta-agamia kasvattajalta.
Jos joku on kiinnostunut niin, kesäloman loppupuolella olis tulossa ehkäpä pikkuisia.

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 30.06.2011 16:29 #369381

• klatola
  • klatola hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Me olemme siis etsineet Oulun seudulta kääpiöpartiksen kasvattajia tai edes kauppaa mistä moisen saisi, mutta ei löydy. Joten soitin sitt Seinäjoelle Faunattareen ja siellä on myynnissä huhtikuussa 2010 Tanskassa kuoriutunut kääpiöpartis jonka kauppiaan mukaan pystyy hyvin kuljettamaan tänne asti. Eläin on tullut Suomen lemmikkieläintukusta - voiko eläimen terveyteen yms luottaa? (Seinäjoki siksi koska menemme sinne päin sukuloimaan - Kemin kauppa on lopettanut ja Rovaniemen Faunatar oli ainakin viime käynnillä kovin pieni ja suppea)

Onko kenelläkään kasvattajalla tulossa poikasia myyntiin? Mietin että jos saisi terveen kääpiö partiksen poikasen suoraan kasvattajalta ja sen voisi oikeasti kuljettaa Ouluun vaikka sitten pääkaupunkiseudulta asti niin mieluummin ottaisin sen kuin Tanskasta tuodun. Vai olenko nyt hassu? :)
Pogona henrylawsoni ja akvaario koko perheen ihastuksena

Kääpiöparta-agamien kasvattajat 30.06.2011 18:58 #369419

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
^ Minulla on Ava-kääpiö eläintukun kautta tuotu ja Saksasta kotoisin. En tiedä johtuiko geeneistä vai varhaispoikasajan käsittelyn puutteesta (tuli meille myyjän mukaan 4-5 kk ikäisenä). Ava kuitenkin pelkäsi hirmuisesti kättä ja sähisi aina totutustilanteissa. Sähinä käsittelytilanteissa (tai lähinnä kosketus-) loppui vasta vuoden iässä, vaikka päivittäin ruokin sitä käsin, jotta tottuisi ihmisen läsnäoloon. Tällöinkään se ei vielä viihtynyt kädellä vaan oli arvaamaton (saattoi yrittää hypätä pois tai rimpuilla). Nyt vasta yli kolmivuotiaana se on alkanut oma-aloitteisesti kiivetä olkapäälle käteen otettaessa ja on täysin kesy.

Jokainen kääpiö on kuitenkin yksilö, mutta suosittelen lämpimästi kasvattajalta ottamista. Ava tarjosi minulle juuri sen haasteen minkä kaipasinkin (vaikka, heh, ei sitä näin kauan olisi tarvinut mennä jotta tähän pisteeseen päästiin), mutta jos et halua riskeerata, niin kasvattaja on oikea osoite. Esittelyosiotakin kannattaa selata, sieltä saat viitteitä keillä on tulossa tai jo olemassa poikasia.
Seuraavat käyttäjät sanoivat Kiitos: klatola
  • Sivu:
  • 1
  • 2
Sivu luotiin ajassa: 0.352 sekuntia

Yhteistyössä