Jumankauta kehtaatki mollaa bemarii!!! Mä tiedän missä sä asut! ;D (otetaan se huumorintaju nyt tähän mukaan)
Valitettavan totta ja asiaa. Tosin onhan sillä eroa omistaako sen blondin tai parimetrisen anakondan, jota ei saada omin avuin muuttokuormaan, koska tod. näk joko se blondi kuolee itse tai omistajalla on ne persvillat ties missä. Enkä todellakaan väitä tässä, että jos omistaa blondin, olisi vaan ekoansa nostattava tyhmyri, koska niin ei ole. Samaa voitaisiin väittää siinä tapauksessa pokista ja parista muustakin elukasta. Tää voi olla nyt vaan miun omaa mutua, mutta ihan kuin blondi olisi saanut ympärilleen sellaisen "sädekehän" ja sitä pidetään vähän kuin pisteenä i:n päälle harrastuksessa -> kun osaat kaiken ja olet ekspertti, otat blondin. Sitten taas tuntuu, että se on kääntynyt niin, että kun otan blondin, olen asiantuntija ja suuri guru. Itse en pidä omaa tieto-taito-osaamista tarpeeksi kattavana, jotta ottaisin blondin tai ottaisin pokin. Haluan pitää harrastukseni kivana enkä harmojaraastavana suorituksena. Miulla on tuolla rivissä pullamössö grammaria ja brachya ja olen jumankauta helvetin ylpee niistä

Uskallan tunnustaa, että oma ego ei kestäisi blondin egon rinnalla...ehkä sitten joskus...jonain päivänä...mahdollisesti.
Aamen.