Voit esim laittaa tukevia oksia terraarioon, itse ajattelin jossain vaiheessa leikata akvaarionkannen 3osaan ja kiinnittää osaan katosta nauruilla tukuittain köynnöstä kiipeilyä varten. Jykevät kasvit on myös mukavia kiipeltäviä.
Itse ajattelin, jos jaksan tekisin smartista mökin jonka kattona on ruokakuppi(smartin kansi), mun kotiloilla on pakkomielle nukkua ihan ruokakupin pohjassa kii, mutta kerran on jäänyt nalkkiin pahasti, niin tuon mökkerön joskus teen. Täytyy vain ostaa pienempi smartti, kuin 5l jonka omistan, vie melkeen puol terraa pelkän smartin jos sen sinne laittaa. Saavat sitten joskus liikuntaa ku kiipeevätä syömään.
Ja ei ne välttämä hirveesti kiipeily juttuja tarvii. Meillä vedellään ennen ruokailua, ruokailun jälkeen ja muuten vaan pimperorallia katossa ja seinissä milloin mitenkinpäin, sekä nukutaan puolisi seinässä ja puoliksi katossa kii, niin ettei sitä kantta varmastikkaan voi avata ennen ku herätään, joskus myöhään illalla tietty kun ruoka on oikeen haisevaksi ehtinyt ja terranlähistö alkaa jo haiskahtamaan inhottavalle..