Kummitussirkka kirjoitti:MITÄ SÄ OIKEEN KUVITTELET!!! LUULETKO SÄ ETTÄ MÄ JOKA ILTA JÄTÄN SEN TERRAARION OVEN AUKI IHAN TAHALLANI???
Ehkä sä nyt käsitit nä mun viestit vähän väärin!
Ei sitä tietenkään joka ilta ja tahalleen mutta onhan se kumma jos sama vahinko käy toistuvasti, sitä ilmeisesti bomberheart tarkoitti ja mielestäni ihan asiaa kirjoitti. Voihan sille liskolle vaikka mitä käydä jos huoneistossa vapaana remuaa, varmasti itsekkin voit monia asioita keksiä mitä liskolle yhdessä yössä saattaa tapahtua tai sitten aamulla kun tallustelet ihmettelemään terraariota ja terraarion avonaista ovea. Onhan sitä käärmeitäkin litistynyt petareiden väliin enkä usko että harrastajat moista itse suunnittelivat...
Ja mukavampi se harrastajallekkin on kun se eläin olisi turvassa terraariossa.
Ja vaikka se lisko karattuaan hengissä pysyisi niin eipä se kovin vastuuntuntoista kuvaa harrastuksesta ja harrastajista anna jos niitä remuaa vapaina ympäriinsä. Eikä tarkoituksena ole vinoilla mutta kyllä muutaman vahingon jälkeen voisi myös ottaa opikseen, ihan eläimenkin parasta ajatellen. Itse en kovin nauraen ja söpöstellen karkailujuttuja lue, joissain maissa moisista asioista on oikeasti ollut paljon harmia harrastukselle (tietysti myös vapaaksi päästetyistä elukoista).