Empäs nyt oikein tiennyt minne tämän pistää...
Hyvät neuvot kalliit.
Minulla katosi yli puolivuotta sitten toinen leopardigekko tyttöni. Etsin sitä jonnin aikaa tuloksetta ja päädyin siihen, ettei sitä löydy (vanha omakotitalo + pari koiraa). Tänään koin yllätyksen kun saunaan astuessani kadonnut leo köpötteli edelläni karkuun

Voi toki olla, että olen hulluksi tullut mutta luulisin tunnistavani leon kun se saunassa vastaan kävelee

Ehti livahtamaan seinän väliin ennen kuin sain koiran kiinni ja isännän paikalle. En tiedä minne kaikkialle se seinän välistä pääsee. Toivon, ettei pitkälle.
Kysymys kuuluu mitkä ovat tehokkaita maanittelu konsteja? En tiedä liskon kuntoa. Näytti kuitenkin kävelevän ok. Itse ajattelin ruokakippoa saunan lattialle ja matalaa faunaa minne laitan ruokaa ja vettä ja jonkin rampin millä sinne mennä ja tippua pohjalle loukkoon. Ideoita?
Hassua, olin luopumassa leoistani kun tämä viliskantimpi karkasi. Jonkin aikaa pidin toista ja myin sen sitten. Jos tuon toisen nyt saan kiinni, niin se saa kyllä jäädä meille hyvään hoitoon. On tämä sen verran kummallinen homma
Edit: Tätä viestiä kirjoittaessani mieheni tuli luokseni leo purkissa. Alkuvaikutelmana sanoisin, että lisko on aavistuksen laiha mutta pirteä ja kaikin puolin ok. Nyt vaan terraa sisustamaan