Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Kysymyksiä leopardigekoista

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 03.09.2010 23:50 #321897

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
^ Tuskin, jos se itse ulos haluaa. Toki sen pitää sitten päästä takaisin terraarioonsa kun haluaa. :) Minulla on toinen neitosista myös sellainen, että kiipeää ulos. Tosin olen huomannut, että jos en ehdi käsitellä muutamaan päivään, niin liskosta tulee jotenkin viileämpi. Se ei enää yhtä innokkaasti kiipeä kädelle ja haluaa myös nopeammin takaisin kotiinsa. Sitten kun lisää käsittelyä niin se on taas jeejee.
Itselläni tosin on se periaate, että ulos vain kerran yössä, vaikka kuinka raapisi ovea. Jos lisko oppii että se pääsee aina ulos kun pyytää, niin se myös turhautuu helpommin silloin kun se ei sitten pääsekään.
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 04.09.2010 01:13 #321903

minusta ehkä urokselle ihanne paino noin 800-900g
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 04.09.2010 04:40 #321905

• Frinta
  • Frinta hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
gekkoman kirjoitti:

Ei todellakaan, puhutaan alle sadasta grammasta, ei tollasiin painoihin leoskien kanssa päästä
Leopardigekko 0.0.1, Lygodactylus Williamsii 0.2, haussa L.Williamsii 1.0
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 04.09.2010 12:44 #321931

• siri
  • siri hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Piivi kirjoitti:
^ Tuskin, jos se itse ulos haluaa. Toki sen pitää sitten päästä takaisin terraarioonsa kun haluaa. :) Minulla on toinen neitosista myös sellainen, että kiipeää ulos. Tosin olen huomannut, että jos en ehdi käsitellä muutamaan päivään, niin liskosta tulee jotenkin viileämpi. Se ei enää yhtä innokkaasti kiipeä kädelle ja haluaa myös nopeammin takaisin kotiinsa. Sitten kun lisää käsittelyä niin se on taas jeejee.
Itselläni tosin on se periaate, että ulos vain kerran yössä, vaikka kuinka raapisi ovea. Jos lisko oppii että se pääsee aina ulos kun pyytää, niin se myös turhautuu helpommin silloin kun se ei sitten pääsekään.
Kiitos tiedoista. Mäkin ajattelin vähän et "pettyy" jos ei sit aina pääsekään. Pitää sit muutaman kerran vain ja niin kauan kun neiti haluaa :)
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 10.09.2010 07:52 #322660

gekkoman kirjoitti:

Siis lisko kuolee jo jos se painaisi yli 200g niin jos se painaisi melkein kilon niin huhu, joku 80-100g on se ihannepaino!
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 11.09.2010 17:11 #322812

• Milzu
  • Milzu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
tuli täs mieleen et voiko olla et eri värimuotoja edustavat leoskit eivät hyväksy toisiaan? esim. sun glow ja normal
Aihe on lukittu.

Vs: Kysymyksiä leopardigekoista 11.09.2010 17:19 #322814

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ei ole värimuodosta kiinni. :) "Henkilökemioista" pikemminkin. Jotkut ovat erakoita eivätkä hyväksy kaveria tai omaavat muuten vain dominoivan luonteen. Myöskin yksilö saattaakin yhtäkkiä haluta omaa rauhaa ja alkaa kiusata kanssa-asujaa, jos se sattuu lähelle.
Aihe on lukittu.
Sivu luotiin ajassa: 0.377 sekuntia

Yhteistyössä