Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Aavikkoiguaanin talviruokinta

Aavikkoiguaanin talviruokinta 31.08.2009 11:23 #282923

Nyt ensimäistä kesää sain nauttia kahden aavikkoiguaanin elämää seuraten ja totesin,että jostain pitää nyt sitten kehitellä talven ajaksi kukintoja, joko ostamalla jostain tai itse kasvattamalla...viime talven ylitimme kasviksilla, hedelmillä, marjoilla yms. mutta nyt todetessani niiden herkuttelevan todella kukinnoilla niin päätin,että tänä talvena kokeilen kasvattaa jotain herkullista itse ;) Pyydänkin nyt sitten teiltä kokeneemmilta neuvoja miten,mitä ja missä..? Etukäteen jo kiittäen !
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Aavikkoiguaanin talviruokinta 05.09.2009 22:33 #283290

Heippa!
Varsinaisista kukinnoista en osaa sanoa, mut omalle aavikkoigulle oon idättäny herneenversoja, (jotka on todella herkkua ihmisillekin) kunhan leikkelee niitä siihen tahtiin ettei varret pääse kasvamaan puumaisiksi. Oon ihan mullassa kasvattanu kaupan kuivatuista herneistä niitä. Myös mung-papujen iduista meidän lisko tykkää. "ekokaupoista" löytyy monenlaisia siemeniä mitä voipi idättää. Helppoa ja halpaa!

Vs:Aavikkoiguaanin talviruokinta 08.09.2009 11:04 #283476

• Bärkki
  • Bärkki hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Sama juttu täällä, herneenversot maistuu ja kaikkea mahdollista idätän: linssejä, mung-papuja, sinimailasta jne. En tiedä onnistuisiko talvisaikaan esim. krassin ja kehäkukkien kasvatus sisätiloissa, kesällä mulla on niitä ihan liskoja varten ja hyvin maistuu, mutta onnistuuko talvisaikaan...?
Sivu luotiin ajassa: 0.287 sekuntia

Yhteistyössä