[Anna] kirjoitti:Vähän ot: Tr1n1ty: Eleleekö sun omat elukat ihan kokopäiväsesti noissa "smarteissa"? Onnistuuko lämpöerojen luonti, kosteustasapaino ym hyvin?
Siis mitkä elukat, kaikki mitä mulla on? No ei tosiaan kyllä asustele

Pidän smarteissa niitä vain karanteenin ajan. Eli kun hommaan uuden elukan, se asustaa muualla kuin elukkahuoneessa hetken, ja usein smartissa, riippuen eläimen koosta. Näin ollen voin turvata, ettei uudesta elukasta tule mahdollisesti mitään vanhoihin örkkeihini (elukkahuoneeseen). Enkä karanteenin ajaksi rupea säätämään varsinaista terraa, koska usein pidän ne mahd. yksinkertaisessa terrassa, jotta näen että ne toimii. Pidän myös gekkovauvat pienissä smarteissa/ja jopa karkkirasioissa.
nipletius kirjoitti:Suosittelen ostamaan vaikka 31L smartin, siinä on jo hyvin kokoa, myös pystysuunnassa. Tuo 30x30x50 on vähän turhan pieni. Toi mun boksihan(30x30x50cm) on 45L, ni miks pitäis ostaa 31L smartti?

Joo, tuli ajatuskatko...Mutta mun boxi on about saman kokonen, vähän leveämpikin, ja sivussa lukee 31L... o.O Pitää katella jahka tästä herään kunnolla...silmät vielä ihan ristissä
nipletius kirjoitti:Btw. Mitä toi IMO tarkottaa:S
IMO = In My Opinion / Minun mielestäni