Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Uromastyxia Suomessa?

Uromastyxia Suomessa? 23.10.2008 00:08 #257681

• filecore
  • filecore hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Anteeksi, mutta suomi ei ole mun äidinkieli.
Moi, olen skotlantilainen mies joka asuu Porvoossa, ja ensimmäinen kertaa tässä herppi.netissä. Suomeni on niin huono että mä kysyn englanneksi:

I have been looking for an uromastxy, and I have been in touch with one breeder in Riihimäki. Sadly she does not have any in stock at the moment, and apart from Faunatar, I am not sure where else I could try to find one. Can anybody point me in the direction of a reputable breeder or supplier who might have uromastyx?

Also, not related to the topic: anybody living in Porvoo who has uromastyx or similar who might want to meet up and discuss things, or who might just be interested in meeting up socially, let me know - I lived in Helsinki for four years and Tampere before that, but now I moved to Porvoo and work from home and I don't know anybody else in Porvoo, so my social life is a little dead.

Thanks

Jason

Kysymyksien vastauksia: englantia on totta kai parempi mulle, mutta jos suomea on parempi sulle, se käy mulle. Kiitos!
VESTA - uromastyx ocellatus
rakentaminen kuvat | Vestan kuvat
Viimeksi muokattu: 08.12.2009 21:42 Kirjoitti: .
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Uromastyxia suomessa? 23.10.2008 13:52 #257718

Terve!
Lahden Blackbullissa(eläinkauppa) on yksi suuri uromastyx. Hintaa sillä oli jotakin 200-300€.

Onnea piikkihäntäagaman etsimisessä:D

Toivottavasti ymmärsit!

-Niklas

Vs:Uromastyxia suomessa? 22.07.2009 13:46 #279815

• filecore
  • filecore hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Moi

Mä löysin oma lisko (uromastyx ocellatus) viime viikonloppuna, ja toivottavasti hän on nyt onnellinen ja rauhallinen. Mulla on kuvat tässä ja nettikamerat tässä (tunnus: herppi.net / salasana: vieras).

Onko muita lisko-omistajat Porvoossa, jotka haluavat tavata keskustassa Porvoossa ja keskustele enemmän liskosta? Voin puhua englanti tai suomi, olisi mukava tavata joitakin muita ihmisiä ja oppia hyviä lisko-vinkkejä!

Kiitos

Jason

Vs:Uromastyxia suomessa? 23.07.2009 01:09 #279863

• filecore
  • filecore hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
(Nettikamera on päällä n. klo. 8-22.)

Vs:Uromastyxia suomessa? 24.07.2009 11:53 #279956

• filecore
  • filecore hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Hmm, täällä ei ole editointi-funktioita. No niin. Kamerat ovat päällä koko päivässä (0800-2200) mutta hänen aktiivinen aikat ovat n. klo. 0800-1630, ja sen jälkeen hän tavallisesti menee nukkumaan...

Vs:Uromastyxia suomessa? 24.07.2009 23:51 #280019

• Nergal
  • Nergal hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Alustavasti kyselen kiinnostuneita ostamaan halavalla uromastyxin tai kaksi. Ensi kuun puolivälin tienoilla saan tietää joudunko näistä luopumaan, mutta todennäköisesti kyllä.
Laji on U. acanthinurus, toinen on varmuudella uros, toinen todennäköisesti naaras. Asuneet yhdessä ongelmitta kymmenisen vuotta. Jos ei kiinnostuneita ilmaannu, niin laitan varsinaisen myynti-ilmoituksen ensi kuun lopulla.
Sivu luotiin ajassa: 0.316 sekuntia

Yhteistyössä