Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Leopardigekon purema

Leopardigekon purema 05.10.2008 17:39 #255610

Olisin hankkimas leogekon ja aattelin kysyy et milt tuntuu ku se puree?

Muokkasin otsikkoa hieman.
-Tr1n1ty-mode
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Leopardigekon purema 05.10.2008 17:48 #255614

• Sophie
  • Sophie hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Leoskit on yleensä kilttejä ja pelätessään puolustautuu pakenemalla. Eikä pure jos ei esim. luule kättä ruuaksi. Mun oma leoski puri mua just eilen sormeen kun annoin sille sirkkaa. Ei sattunu, mutta se on kyllä vasta pieni :)

Vs:Leopardigekon purema 05.10.2008 18:06 #255620

Tuntuu hassulta kun kaksi pientä leukaa napsauttaa sormen molemmille puolille. Ei se satu, oikeastaan se on aika hellyttävää. :D
I am going to live forever... or die trying!
RogueStar kotisivu :: RogueStar YouTube

Vs:Leopardigekon purema 05.10.2008 18:08 #255623

• catitus
  • catitus hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Minua on kerran purrut aikuinen leopardigekko koiras. Annoin pinseteillä pinkkiä ja lisko hyppäsi ohi ja iski hampaat kiinni sormeen. Tuli oikein kunnon haava sormeen; sattui ja veri valui.

Vs:Leopardigekon purema 05.10.2008 18:18 #255626

• sh
  • sh hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
onpas catituksella ollut hurja gekko. meillä on sattunut myös muutaman kerran gekoille noita huteja, kun on ruokaa annettu, mutta ei iho ole koskaan mennyt puremasta rikki. Partiksen puremat ovatkin jo eriluokkaa.. siinä on muutaman kerran verikin tirskahtanut=)

Vs:Leopardigekon purema 05.10.2008 18:39 #255631

• ElisaK
  • ElisaK hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Meilläkin kun tuo vanhempi (aikuinen) gekko iski leukansa sormeen, kyllä siitä vähän nahkaa lähti.. Mutta verta ei tullut, eikä meinannutkaan tulla.

Tuon poikasen napsaisut tuntuu lähinnä siltä, kuin joku vähän tönäisisi sormea.. Pikkusiskon peukalossa tuo juuri vähän aikaa sitten roikkui ja pikkusisko vaan nauroi! :D
4.3. Python regius, 1.0. Gongylophis colubrinus loveridgei, 1.1. Eublepharis macularius 0.1. Chamaeleo calyptratus
: : www.elisanet.fi/anteli/eli : :

Vs:Leopardigekon purema 06.10.2008 20:56 #255797

• TuomoR
  • TuomoR hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Minuakin on purtu kerran. Ei tuntunut miltään. Siinä vaan säpsähti hieman kun muuten niin rauhallinen gekko hyökkää yhtäkkiä rystyseen kiinni.

Vs:Leopardigekon purema 07.10.2008 00:13 #255830

• Danila
  • Danila hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Minua uudet vauvat pureksii harvase päivä :) Oon niiden purulelu....mutta ei se satu kyllä sitten pätkääkään....vähemmän kuin hyttysenpisto.

Aikuisilta olen tainnut muutaman kerran saada pureman, eikä sekään juuri tunnu miltään...enemmän häiritsi meidän Asterian tempaus kun autoin häneltä nahkaa varpaasta pois hän päätti ensin purra sormeen ja sitten tehdä nätin tortun mun tyynylle....kunnon vastarintaliike toimintaa :)
entinen GlamorousGeckos

Vs:Leopardigekon purema 07.10.2008 19:05 #255914

• KaroN
  • KaroN hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
mua aikuinen gekko purrut peukalosta ja lähinnä nauratti :D

-karo

Vs:Leopardigekon purema 08.10.2008 21:54 #256050

• paul
  • paul hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Meillä taas sormet tuoksui vahakoisan toukilta ja lopputulos on arvattavissa. Ei tuntunut miltään.
"If you risk nothing, you gain nothing" -Bear grylls

Vs:Leopardigekon purema 11.10.2008 00:54 #256298

• F-F-F
  • F-F-F hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mun uros leoski puri sormeen kun säikähti, ja kyllä nahat meni rullalle ja verta tuli :)

Vs:Leopardigekon purema 13.10.2008 01:12 #256484

Gekkonen istui olkapäällä, puri yhtäkkiä kaulaan ja jäi roikkumaan siihen - tuli sit gekkofritsu :D
1.1. Tiliqua sp./gigas, 1.2.7 Rhac. ciliatus, 0.2. Rhac. auriculatus, 1.1. Phelsuma mad. grandis, 0.3. Eubl. macularius, 0.2. Lept. flavomaculatus, 1.0. Nerodia fasciata, 2.2. Thamnophis sirtalis, 0.1. Chamaeleo calyptratus, 1.0. Leiocephalus schreibersii, 0.0.1. Lepid. lugubris, 0.1. Canis familiaris.

Vs:Leopardigekon purema 13.10.2008 18:22 #256532

• nuitari
  • nuitari hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Meilläkin kaksi eri leoskia on luullu sormea ruuaksi ja jysäyttäny verille. Mutta heti kun olivat päässeet ihmislihan makuun matka jatkui loukkaantuneina takaisin luolaan.

Vs:Leopardigekon purema 13.10.2008 21:35 #256551

• Lethe
  • Lethe hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kyllä se jonkin verran sattuu kun aikuinen pulska gekko roikkuu sormessa hampaillaan...suurin vaara on kuitenkin se että pelästyksissään paiskaa elukan menemään jolloin ollaankin jo Heidi Leyserin asiakkaita.

Vs:Leopardigekon purema 14.10.2008 01:48 #256594

• Piivi
  • Piivi hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Meidän gekko on purressaan päästänyt heti irti eikä mitään jälkeä ole jäänyt. Harvoin se puree, ei edes vaikka sormet on haissut madoilta. (monesti on tullut silmät pyöreinä haistelemaan, mutta kun se huomaa että kyseessä onkin sormi se menee pois). Yhtä pikkutyttöä se kyllä puri ja verta tuli, jälkikin taisi jäädä viikoksi.
Sivu luotiin ajassa: 0.393 sekuntia

Yhteistyössä