Moro!
Kyselisin vaa sellast et oon ottamas kyseisiä liskoja 3 kpl ja haluisin et yks niistä olis uros, mut en haluis mitää poikasia et miten toimia ? Pystyykö naaraat olemaan keskenään ilman riehumista?
Ja sitten jos joku haluisi viel kertoa ruokkimisesta jotai esim. mitä syötätte kuinka usein yms ..
Jos joku vielä voisi kertoisi terraarion lämpötiloista ja kosteusmäärästä enemmän? (:
Ittelläni on 2karoa, uros ja naaras. Naaras on ollu melko "väkivaltanen" alussa kun uroksen ostin sille kaveriks

mut kyllä ne nyt on ihan rauhottuneita. Luulen että naaraat pärjäävät oikein hyvin keskenään, sillä mitään kahinoita tuskin tulee.
Itse ruokin liskojani jokatoinen päivä, mm. Vahakoisilla, sirkoilla ja kesällä niillä mitä pihalta löytyy

Jauhiksia ei mun liskot oo suostunu syömään, eikä niitä paljoa saisi karoille syöttääkkään niiden kitiinikuoren takia.. Kärpästen toukat on myös hyvin mennyt ja etenkin kärpästen saalistaminen on kivaa katseltavaa ^^
Terran ihannelämpötila on siinä 22-24 celssiusta päivällä, illalla saa tippua nonrmaaliin huoneenlämpöön (n. 18-21 celssiusta) Kosteusprosenttina 50-70%
olkaat hyvätten