Ai se pitää viedä vielä uudestaan? Enpä tiennyt! Pitääkin ilmoittaa eteenpäin tiedonmuruset.. Kiitos rohkaisusta, olen tässä tuumaillut että kaikken sen helppohoitoisuuden takana on pakko olla joku juju. Eihän noin helppoa lemmikkiä ole! No, murehtien näiden otusten puolesta saa kyllä käsityksen siitä jujusta.. :wink:
By the way, onkos teille tulossa poikasia kevääksi/kesäksi? Ystäväpiiristä löytyi taas yksi kanditaatti ottamaan leogekon poikasen kasvattajalta. Laita vaikka yv, jos poikasia saa.
Kun itse madotin gekkoni , oli madotus ensin kahtena peräkkäisenä päivänä , sitten viikko väliä ja jälleen sama homma. Johanna Rauliolta sain nuo ohjeet. Sitten kun parilla gekolla yhä vaan oli noita matoja , jouduin madottamaan useampana päivänä peräkkäin ja taas viikko väliä.Sitä toista sarjaa en ihan tarkalleen muista.
Sen ainakin tiedän että terran siivouksen kanssa ei voi olla liian tarkka.Uusinta tartunta tulee hyvin helposti ulosteista joita voi varpaissaan kuljettaa ympäri terraa.
Mielestäni kaverisi kannattaisi ottaa yhteyttä Johannaan jotta saisi oikeat ohjeet sille paikallisella eläinlääkärille. Nimittäin leogekkojen madotus on AIVAN toinen juttu kuin koirien ja kissojen. Annostuskin oli muistaakseni SUHTEESSA suurempi kuin kissoilla ja koirilla.
Johannan puh.no: 0400 619 985 . Kannattaa soittaa tuossa neljän , viiden jälkeen.
Minusta hän on kyllä ainoa joka todella tietää noista hommista täällä Suomessa.
Minun mieheni aina vitsaili samaa.HELPPOHOITOINEN lisko :wink: , kun putsasimme kahdeksaa terraa monia kertoja ja madotimme ,ja veimme hormoonipiikille Vantaalle. . . . että sillai HELPPO. Mutta niin IHANIA. Ja nyt kun kaikki on ainakin tällä hetkellä OK , ovat tosiaan helppohoitoisia. Siis toivossa on hyvä elää; kaverillasikin.
Eipä taida tulla poikasia ainakaan meiltä , kun niistä on niin vaikea sitten luopua :oops:
-geggo-