...eikö olekkin.
Työtoverini näkevät kovasti vaivaa kertoakseen, mitenkä mun on turhaa "odotella mua kylään kun sulla on niitä käärmeitä".
Täysin riippumatta siitä että olisinko yleensä suunnitellut kutsuvani töistä ketään... Epäilen, että jos ei olisi yleisesti tiedossa mitä terraarioissamme piileksii, niin ei asiasta edes tarvitsisi keskustella.
Eihän niitä juuri edes näe jollei nimenomaan halua katsella?
Meillä ei lukit juoksentele verhoissa eikä boat kiiku kattokruunussa, niinkuin yleinen käsitys tuntuu olevan. "mitenmontakertaa päivässä ne päästetään jaloittelemaan?" "eiksne koskaan pure kun sä otat niitä sieltä?" (=hämähäkeistä...)
Joo, olen aikani selitellyt juttuja, mutta tuntuu siltä kumminkin että varsinainen harrastus ei kiinnosta, vaan siihen liittyvä sensaatio, mikä se sitten lieneekin. Kun asiasta tulee arkinen ja tavallinen niin jää pois se
kauhistuskauhistus-momentti.
Olen ruvennut vastailemaan aika lyhyesti harrastustani koskeviin kyselyihin.
Kylään tulevat kyllä edelleenkin kutsumani kaverit

, enkä pakota ketään olkkarin puolelle. Kaffet voi hyvin nauttia keittiössäkin, ja jätskit kaivan toki pakastimesta itse...
Älä murehdi, kyllä se kauhistelu siitä laantuu aikanaan; pieni terraario, jota tuskin huomaa ja siellä tuskin havaittava pieni käärmyläinen.
Onnea matkaan
Laura