Elä hyvä immeinen panikoi..... :wink:
Ainahan on jotain tehtävissä.
Tuota sinun asiantuntijasi on varmaankin asiantuntija, mutta kumminkin käärmeet on ainakin minun mielestäni jokainen omia yksilöitään. Jotkut tottuu käsittelyyn ja jotkut taas eivät.
Meilläkin 6:si yhdeksästä antaa käsitellä itseään vallan mainiosti.
2:ksi taasen ovat juuri sellaisia vinkuroita (varsinkin naaras) joiden kanssa joutuu olemaan aika tiukkakin jotta saa käsiteltyy.
Ehkäpä tämän takia niitä käsitellään enimmäkseen ruokailun ja terran siivouksen yhteydessä.
Härkis naaras varsinkin ottaa kunnon loikat eteen/taaksepäin kun vaan huomaa, että joku koskettaa. Yleensä tarttuu kaikin mahdollisin voimin vielä kiveensä kiinni ja sitä voimaa nimittäin riittää. Kaksin käsin voimaa käyttäen, mutta silti mahdollisimman varovasti vedän hiukan silitellen sen ulos terrasta. Myöntää täytyy, että välillä se karmasee se sihinä ja hännän kalistus :oops:
Kavahdus on aika normaali reaktio ja varmaankin johtuu pelästyksestä, ikävä vaan että siinä itsekin pelästyy ja usein jättää homman tekemättä.
Kuten aiemmin sanoin niin rohkeasti vaan ja vaikka ensi alkuun tosiaan pitkä hanska kädessä. :wink:
Kyllä kaikki menee ok ja jos hermostuttaa niin minä ja varmaan moni muukin on täällä jotka varmasti auttaa. Itse henkilökohtaisesti roikun täällä aikapaljonkin ja voidaan vaikka chattailla