Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Mikäs mun viljalle tuli?

Mikäs mun viljalle tuli? 24.03.2009 13:13 #270665

• ande78
  • ande78 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Eilen illalla rupesin syöttämään kaveria ja se rupes tärisyttään häntäänsä että rupee paskomaan ja tulihan sieltä ehkä pissat, mutta sen jälkeen noin sentin halkaisijaltaan oleva punainen patti.
Tuli hiukka kiire heittää käärme kuljetusboksiin jossa oli vain vesikuppi ja pieni muovikasvi eikä pohja matskua..
Hetken se siellä suttas ympäri ja sitten yhtäkkiä se patti katos takas kloaakkiin!
Patti ei oolut mitenkään verinen yms ja aamulla kun katoin käärme oli ihan normaali oma itsensä ja kloaakin ympärys viileä ja siisti.
Sapuska ei madolle ole maistunut,vajaaseen kahteen viikkoon, mun madot syö kerran viikossa..
Mutta laitan sen osin kevään piikkiin.
Osaako kukaan sanoa, onko kellään sattunut vastaavaa?
Eläinlääkäriin soitettu ja nekin oli ymmällään..
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Mikäs mun viljalle tuli? 24.03.2009 15:06 #270673

• Tr1n1ty
  •  hahmo
Olisiko se ollut hemipenis?
Viimeksi muokattu: 24.03.2009 15:07 Kirjoitti: .

Vs:Mikäs mun viljalle tuli? 24.03.2009 15:16 #270675

• ande78
  • ande78 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Siihen tulokseen mäkin tulin ja eläinlääkäri epäili samaa kun soitti mulle.
Nyt mato ainakin ihan kunnossa ja ruokakin kelpasi.

Vs:Mikäs mun viljalle tuli? 25.03.2009 06:04 #270733

• rullarapu
  • rullarapu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Kaksi viljakäärmyä ja akvaario.
Epäilen itsekin ihan suorilta tuota hemipenistä. Ei taida siis olla kyseessä mitenkään erikoinen tapaus, joten ite en huolehtisi asian suhteen sen enempää. Taitaa olla vaan viriilimpi aika meneillään ja saanut vainua naaraasta...

Itsellä sattui kerran hassu tapaus, kun "ulkoilutin" käärmyjäni. Otin molemmat käteen samaan aikaan, eivät siis asu samassa terrassa.. toinen muljautti hemipeniksen pihalle ja syöksäytti kädelleni (niin ällöltä kuin kuulostaakin). Tuossa vaiheessa jo arvasin että jaahas, kaveri taitaa olla urospuolinen :) asia tuli varmistettua sitten myöhemmin, ja nyt sitä jo odotellaankin munien kuoriutumista.
Viimeksi muokattu: 25.03.2009 06:09 Kirjoitti: rullarapu.

Vs:Mikäs mun viljalle tuli? 25.03.2009 17:10 #270767

• Deanna
  • Deanna hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mulla kävi kuningaspytonin kanssa sama juttu, kloaakista tuli punanen patti, pelästyin ihan sikana mut Raulio konsultoi puhelimitse ja kotona hoidin käärmeen kuntoon, oli meinaan hinkannut itseään jotain oksaa vasten ja patti oli niin turvoksissa ettei vetäytynyt itsekseen sisään. Parin päivän hoidon jälkeen käärme oli taas ihan kunnossa eikä vastaavaa ole tapahtunut uudestaan eli en olis kovin huolissani. :)
I AIM TO MISBEHAVE.
Sivu luotiin ajassa: 0.269 sekuntia

Yhteistyössä