Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri)

Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 13.03.2009 18:50 #269712

• Deanna
  • Deanna hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ois kiva vaihdella kokemuksia muiden linheimereiden omistajien kanssa. Itselläni leukistinen 3-vuotias tyttö, ja hämmästyin hiukan kun niin monilla nettisivuilla sanotaan että Teksasilaiset on agressiivisia ja tuo leukistinen vielä äksympi. Ei tuo mun tytteli ainakaan, oon törmänny agressiivisempiin viljakäärmeisiinkin. Joten, mikäli omistat lindheimerin (tai miksei muunkin rottakäärmeen) niin olisi kiva kuulla minkälaisia eläimiä teillä on. :)
I AIM TO MISBEHAVE.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 16.03.2009 19:29 #269935

Itse perkeleitä.

Mulla on siis tavallinen ja leukistinen, naaraita molemmat. Ja ilman koukkua / hanskoja en kyllä koske kumpaankaan. Leuku on pikkasen ujompi kuin tuo tavallinen malli, mutta kumpikin kyllä yrittää napata jos kokevat tulevansa häirityiksi.

Muuten kauheen kivoja otuksia siinä mielessä, että liikkuvat melko lailla aktiivisesti, usein päivällä/alkuillastakin. Enkä minä tuota aggressiivisuutta huonona puolena pidä, kun ei kerran ole tapana noita käpälöidä kuin ellei ole pakko. Ja sillon selviää koukulla ja hanskoilla.

Että semmosia.
c.hortulanus 3.2.3, m.viridis 0.0.1, h.nasicus 1.0, b.constrictor 1.0, p.o.lindheimeri 0.2, lampropeltis ssp 1.1, a.squamigera 0.1, t.puniceus 3.1, v. stejnegeri 1.1

Vs:Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 16.03.2009 22:37 #269961

• KyuCop
  • KyuCop hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mitään noista 1.1 leukistisista lindemaneista osaa sanoa muuta kuin että noi snadit on aika ujoja ja piilottelijoita.
Eivät pärisyttele häntäänsäkään koskaan ... rauhallisia öttiäisiä kun ei häirihe liikaa. Bairdit
taasen (kaikki viisi) pärisyttelevät aina kun on safkaa kitusissa, mutta eivät nuokaan, vanhemmat
eikä nämä nuoremmatkaan, ole koskaan hammasta tarjonneet. Mustan rottakäärmeen voi solmia solmioksi
eikä virka mitään, ihan lälly. Elvis-hybridi, taas hakkaa sormille aina kun vaan voi, mutta bubblegum
on mustiksen luokkaa vaikka vähän pakoilevampi. Keskimäärin siis rauhallista sakkia.

Vs:Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 23.03.2009 23:53 #270630

Täällä myös 3-vuotias leukistinen tytsy. Pienenä oli äksy, mutta nykyään helppo käsitellä. Ainoastaan ruuan haistaessaan saattaa yrittää haukata. Olen positiivisesti yllättynyt, luulin myös että olisi hankalampi tapaus.

Vs:Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 24.03.2009 19:33 #270695

• supez0r
  • supez0r hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Terraarioeläimet.net

Vs:Teksasin rottakäärme (P.o.lindheimeri) 25.03.2009 17:16 #270768

• Deanna
  • Deanna hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tänne kotiutui bubblegum hybridi Sunnuntaina ja täytyy sanoa että aivan mahtava tapaus. Kiltti kuin mikä, aktiivinen ja utelias otus. Perjantaina sondauttamaan tämä '07 kaunotar. :)
I AIM TO MISBEHAVE.
Sivu luotiin ajassa: 0.348 sekuntia

Yhteistyössä