Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1
  • 2

AIHE: BurningAngel

BurningAngel 16.03.2008 02:27 #236752

• tero2
  • tero2 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Häneltä olen ostanut squamin poikasen sekä pari puniceusta ja miehen kanssa kaupan teko käy hyvin aina. Aina saa tuhdin paketin tietoa elukoista myös kaupan päälle. Todella mukava ja asiantunteva mies on.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:BurningAngel 16.03.2008 06:37 #236764

• Samael
  • Samael hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
Erinomainen myyjä, kaupantekoa useampaan otteeseen harrastettu eläinten ja ruokaeläimien kanssa eikä ole tarvinnut katua kertaakaan, voin suositella =).
Ja kuten aikaisemmin sanottu niin neuvoja sekä tietoa tulee tuhdisti kaupanteon lisäksi.

Vs:BurningAngel 17.03.2008 03:30 #236847

• oppo
  • oppo hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Kalmaa ja ei-kalmaa on tullut noukittu ruokapöytään ja yksi superisti toimiva horttulainenkin (kopkop). Ei lainkaan moitittavaa. Kiitos ystävä hyvä.
Ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta sen voi aina kertoa eteenpäin.

Vs:BurningAngel 17.03.2008 09:23 #236854

• juksu
  • juksu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Myrkky
Varmasti hyvä ja luotettava myyjä sikäli mikäli ei osta tuoretta WC importtia.
Tämä siis vain oma kokemukseni.

Sami
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. - R. Repomies

Vs:BurningAngel 17.03.2008 11:00 #236856

• petof
  • petof hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mulla myös pelkästään positiivista sanottavaa: Hiirikaupat sujuneen aina loistavasti ja suur kiitos myös erittäin hyvin toimivasta kärmeksestä. Lisäksi olen myös saanut aina apua ja hyviä neuvoja millon mihinkin kärmesjuttuun. Ja tulipa opeteltua myös pakkoruokinta Christianin opastuksella.
Erittäin mukava ja luotettava ihminen.

Vs:BurningAngel 17.03.2008 20:29 #236917

• Bocor
  • Bocor hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ostanut monta käärmettä kyseiseltä henkilöltä, ohjeistus sekä apu on ollut loistavaa aina alusta asti. Loistotyyppi kaikinpuolin, ei voi olla suosittelematta.

Vs:BurningAngel 18.03.2008 03:40 #236991

Itse olen ostanut yhden käärmeen ja palvelu oli loistavaa! -Olin ohikulkumatkalla ja vaihdoin junaa n. tunnin Tampereella. Käärme tuotiin minulle rautatieasemalle vaikka kellonaikakin oli muistaakseni vähän epäinhimillinen. Myös ohjeistusta tarjottiin, mikäli tarve vaatii.

Käärme (syntynyt käyttäjän luona) myös toimii aivan erinomaisesti! Ostaisin ehdottomasti toisenkin.

Vs:BurningAngel 19.03.2008 00:52 #237110

• psv
  • psv hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Pakaste- ja eläinkauppa toiminut mainiosti. Luotettava ja mukava myyjä. Pelkkiä positiivisia kokemuksia, voin suositella lämpimästi.
Satunnainen onnistuminen - ihmisen pahin vihollinen

Vs:BurningAngel 10.04.2008 19:55 #239416

• SiriusAng
  • SiriusAng hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • siriusang@gmail.com
Horttu 24/7 tuotetuella. Ei valittamista kummassakaan ja muutenkin pelkkää hyvää sanottavaa koko tyypistä. :)

Vs:BurningAngel 25.04.2008 06:14 #240695

Valitettavasti joudun ottamaan erääseen palautteeseen kantaa, joten samalla haluan todeta isot kiitokset teille jotka asiallista palautetta jaksoitte antaa. Ilo on ollut molemminpuoleinen, ja toivottavasti tulee olemaan jatkossakin :)
Varmasti hyvä ja luotettava myyjä sikäli mikäli ei osta tuoretta WC importtia.
Tämä siis vain oma kokemukseni.

Sami
Toivotan tervetulleeksi luonnollisestikin myös negatiivisen palautteen, jos sellaiseen on aihetta. Ylläolevan kohdalla katson että näin ei ole, ja muutama asia jäikin eittämättä kaihertamaan;

* Mielestäni palaute ei täysin ole ohjeiden mukainen
* Palaute itsessään on puutteellinen ja valheellinen, jossa ikävästi - ja ilmeisen tarkoituksellisesti - luodaan yleistys että olisin epäluotettava myyjä, mikäli minulta hankkii tuontieläimen tai -eläimiä (nimenomaan WC-alkuperää olevia).

Muutama huomionarvoinen seikka:

* Edustan alkuperästä huolimatta kaikkia myyntiin asettamia eläimiäni rehellisesti ja parhaani tietoni ja taitoni mukaan
* Laji joka on inspiroinut kyseisen palautteen, oli Atheris ceratophora, mikä ei suinkaan ole helpoimmasta päästä
* Kyseinen palautteen antaja sai valita omat yksilönsä useammasta myynnissä olevasta yksilöstä
* Kerroin kyseiselle henkilölle juurta jaksain miten itse olen ko. lajia kuluneina vuosina pitänyt
* Kyseinen henkilö antoi ymmärtää olevansa asioista paremmin perillä kuin itse olin
* Myöhemmin kyseinen henkilö ottikin yhteyttä ensimmäisen menetyksensä vuoksi, ja vaikka en katsonut silloinkaan olevani osallinen em. menetykseen, tarjosin reilun pelin hengessä uutta yksilöä huomattavasti edullisemmin - tarjouksesta kieltäydyttiin
* Kyseinen henkilö kertoi myöhemmin myös muualta hankitun, vastaavan lajin edustajan menehtyneen samoihin aikoihin itseltäni hankitun/hankittujen kanssa
* Vielä kolme kuukautta ennen negatiivisen palautteen jättämistä kyseinen henkilö tarjoutui ostamaan minulta pari Atheris sp. - yksilöä, joiden hyvin tiesi olevan tuontieläimiä, ja nimenomaan juuri WC-yksilöitä

Christian Moisander
And in those days shall men seek death, and shall not find it;
and shall desire to die, and death shall flee from them.

Vs:BurningAngel 25.04.2008 14:32 #240705

• juksu
  • juksu hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Myrkky
Valitettavasti joudun ottamaan erääseen palautteeseen kantaa, joten samalla haluan todeta isot kiitokset teille jotka asiallista palautetta jaksoitte antaa. Ilo on ollut molemminpuoleinen, ja toivottavasti tulee olemaan jatkossakin :)

Eipä mitään, hyvähän se on pitää puoliaan.
Toivotan tervetulleeksi luonnollisestikin myös negatiivisen palautteen, jos sellaiseen on aihetta. Ylläolevan kohdalla katson että näin ei ole, ja muutama asia jäikin eittämättä kaihertamaan;

* Mielestäni palaute ei täysin ole ohjeiden mukainen
* Palaute itsessään on puutteellinen ja valheellinen, jossa ikävästi - ja ilmeisen tarkoituksellisesti - luodaan yleistys että olisin epäluotettava myyjä, mikäli minulta hankkii tuontieläimen tai -eläimiä (nimenomaan WC-alkuperää olevia).

Miten palaute ei ole täysin ohjeiden mukainen?
Viestit ovat muotoa:

Otsikko: nimimerkki (oikein kirjoitettuna, huomaa isot ja pienet kirjaimet!)
Sisältö:

- Osto/myynti, mistä teitte kauppaa (yleinen kuvaus riittää)
- Miten kauppa sujui, plussia ja miinuksia
- Vapaamuotoista palautetta

Niin positiivinen kuin negatiivinenkin palaute on sallittua. Asiattomat ja huonolla maulla kirjoitetut viestit kuitenkin poistetaan, joten pitäydy faktoissa ja jätä turha spekulointi pois.

Valheellinen viestini ei myöskään mielestäni ole. Jokinhan niissä elikoissa oli pakko olla, tai sitten sössin asiat jotenkin tosi ihmeellisesti, joka toki voi olla mahdollista myös..
Otetaan nyt tässä huomioon että minulla oli entuudestaan yksi yksilö tätä kyseistä A. ceratophora -lajia joka oli toiminut täysin ongelmitta pitkälti yli 6kk kotonani ja sinulta ostamani parin tultua kuvioihin kaikki kuoli, olikos se alle 2kk tuo ensimmäinen viimesimpänä.

Ja tämähän nyt oli oma kokemukseni.
Lähetäämpä nyt vielä siitä että se oli myös osaksi nuoruuden typeryyttä. Nykyjään EN missään tapauksessa ostaisi keltään TUORETTA importtia. Jota EI myöskään luotettava importteri myisi

Eikä tähän Moisa oikeasti liity mitään katkeruutta, näitähän sattuu.
Muutama huomionarvoinen seikka:

* Edustan alkuperästä huolimatta kaikkia myyntiin asettamia eläimiäni rehellisesti ja parhaani tietoni ja taitoni mukaan
Varmasti
* Laji joka on inspiroinut kyseisen palautteen, oli Atheris ceratophora, mikä ei suinkaan ole helpoimmasta päästä
Ei niin, sinullahan siitä on varmasti myös kokemusta
* Kyseinen palautteen antaja sai valita omat yksilönsä useammasta myynnissä olevasta yksilöstä
Kaikki taisivat olla niitä samoja tuoreita importteja, joka toki oli ihan reilua koska ne olivat vain myynnissä
* Kerroin kyseiselle henkilölle juurta jaksain miten itse olen ko. lajia kuluneina vuosina pitänyt
Näin on
* Kyseinen henkilö antoi ymmärtää olevansa asioista paremmin perillä kuin itse olin
Tämmöistä en kyllä valittettavasti muista
* Myöhemmin kyseinen henkilö ottikin yhteyttä ensimmäisen menetyksensä vuoksi, ja vaikka en katsonut silloinkaan olevani osallinen em. menetykseen, tarjosin reilun pelin hengessä uutta yksilöä huomattavasti edullisemmin - tarjouksesta kieltäydyttiin
Niin kieltäydyin
* Kyseinen henkilö kertoi myöhemmin myös muualta hankitun, vastaavan lajin edustajan menehtyneen samoihin aikoihin itseltäni hankitun/hankittujen kanssa
Kyllä viimeisenä noista kolmesta mitä minulla oli muistaakseni joulukuun lopulla. Käärmeet ostin 22.10.05, ensimmäinen kuoli 21.11. (ei syönyt kertaakaan), toinen 30.11. (söi muistaakseni 2 kertaa ja oksensi toisen ulos) ja tuo muualta ostettu sitten viimosena.
* Vielä kolme kuukautta ennen negatiivisen palautteen jättämistä kyseinen henkilö tarjoutui ostamaan minulta pari Atheris sp. - yksilöä, joiden hyvin tiesi olevan tuontieläimiä, ja nimenomaan juuri WC-yksilöitä
Mikähän tämä on? Jos tarkoitat niitä A. nitschei poikasia mitä sinulla tuli WC-mammasta niin toki niitä olisi voinut ostaa, miksi ei.
Kyseessähän EI ole täten tuore WC, vaan importtien vankeudessa syntyneet poikaset?

Onko nyt tarpeeksi perusteluja?

Sami
Se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla laitetaan silmään sitten. Ja sitä tikkua muistellaan sitten vanhana. - R. Repomies

Vs:BurningAngel 25.04.2008 17:13 #240709

• Bocor
  • Bocor hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Harmittavaa että tämäkin menee tämmöiseksi, palauteosio on hyvä ja toki oli vain ajan kysymys että näin kävi. Sen seurauksena täytynee itsekkin kertoa laajemmin aikaisemmista kaupoista sekä antaa palautetta uudemmista. Olisi ilmeisesti heti alkuun pitänyt hiukka tarkemmin kirjoittaa, pahoittelut siitä.

Itse alkuinnostuksissaan tilasin kyseiseltä henkilöltä lisää käärmeitä, tilaus oli Bitis gabonica, Bitis nasicornis, Bitis arietans ja pahamaineinen Atheris ceratophora. Tarkat ohjeet sain kaikista ennenkuin mihinkään sitouduin ja senmukaan toimin, aina jos keksin jotain älytöntäkin kysymystä koskien eläimiä tai niiden hoitoa niin sain enemmän kuin riittävän vastauksen. Rahat tottakai maksoin etukäteen, informaatio tilauksen tilasta jne. tuli erittäin hyvin. Odottavan aika on pitkä ja yli-innokkaana olin kärkkymässä eläimiä mahdollisimman aikaisin Suomeen saapumisen jälkeen, harvemmin ne importterit kuitenkaan varastoivat elukoita minkä kyseinen henkilö teki selväksi myös minulle ennenkuin rumbaan lähdin mukaan (ja tuossa muutaman muun suuremman skaalan importterin mielipide myös). Olivathan ne kerennyt muutamia päiviä olla kun pääsin hakemaan niitä, tosin tarkkaan kyseinen henkilö syynäsi ne kuitenkin läpi paikanpäällä. Valinnavaraakin oli eri yksilöistä. Ceratosta varoitteli tasaiseen tahtiin ettei niin helppo olisi joten ihan omasta päätöksestäni (riskit tietäen) lähdin siihen leikkiin ja hyvin meni. Sanottakoon jos itselläni olisi ennestään ollut kyseistä lajia eri suunnasta ja jonkun ajan kuluttua olisi takaiskuja tullut niin olisin ennemmin ajatellut että vika lienee minussa tai olosuhteissa joita täällä järjestän, kukin tietty tyylillään ja onhan se helpompi syyttää myyjää kuin itseään. Tosin jos ne muut saman saapumiserän ceratot eri suunnissa olisi tippunut niin olisin saattanut epäillä jotain tautia tms.
Ainoa haloo mikä on tullut niin oli siitä kyseisestä nasicista josta melko suuri soppa kehkeytyi kun nämä suuret asiantuntijamme kertoivat varmoista punkeista sun muusta joita kuvissa esiintyi. Eläinlääkärin tutkimisen jälkeen aiheen annettiinkin kuolla kun yllättävän valitettavasti ne henkilöt olivatkin täysin väärässä, lieneekö se mustamaalausyritys suuremmassa roolissa kuin punkit (punkeistakin nostetaan niin suuri haloo että ihmettelen miten mikään matelija voi luonnossa selviytyä missä kukaan ei niitä pois hoida ja samojen henkilöiden mielestä kaikki WC eläimet ovat täynnä niitä ja siten ilmeisesti tuhoon tuomittuja). Muutoin kivasti kasvaneet ja hyviltä näyttää vaikka vähintäänkin tuoreita importteja olivat =)

Uusia hankintojakin tehty kyseiseltä henkilöltä eikä jälleen kerran jättänyt kylmäksi minkään suhteen vaikka toinen nasicci olikin jo LTC eikä WC. Ja lisätään senverran että myös CB käärmeitä on tullut ja muutama poikanen on maksettuna varauksessa kasvamassa, luoton tai minkään suhteen kun ei tuonne suuntaan itselläni ole minkäänlaista ongelmaa.

Omalta osaltani suuret kiitokset Christianille aina kaikesta avusta eläimiin!
Ainoan miinuksen minkä keksin jos kerran väkisin on laitettava niin herra saisi asua lähempänä pk-seutua =P

Vs:BurningAngel 11.08.2008 14:34 #249564

• Bärkki
  • Bärkki hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ostin Christianilta viimosen päälle toimivan hortupenskan alkuvuodesta ja sen jälkeen uskalsin varauksetta tilata hänen kauttaan lastin WC-elukoita. Ne maksettiin tietysti etukäteen ja Christian piti koko ajan hyvin ajantasalla tilanteesta, missä mennään. Sain juuri sitä mitä tilasinkin, moitteettomasti toimivat yksilöt käärmettä ja liskoja, ainut mikä harmittaa on se, etten tollo älynnyt tilata useampaa lajia! Eli suuret kiitokset Christian sinulle, otan yhteyttä vastaisuudessakin uusia eläimiä hankkiessani!=)

Vs:BurningAngel 12.08.2008 03:57 #249683

• Danila
  • Danila hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Pakasteita olen ostanut useampaan kertaan, kaupat on mennyt kivasti ja mieskin on mukava :)
entinen GlamorousGeckos

Vs:BurningAngel 29.09.2008 12:30 #254817

• supez0r
  • supez0r hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • Terraarioeläimet.net
Suuret kiitokset! Tavara oli paljon laadukkaampaa ja parempaa kuin osasinkaan odottaa.
Paljon suositteluja täältä.
  • Sivu:
  • 1
  • 2
Sivu luotiin ajassa: 0.440 sekuntia

Yhteistyössä