Herppi.net

Keskustelua terraarioeläimistä

Kirjautuminen

Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Siirry alasSivu: 12345
Aihe: Lomahoitoa / sijaishoitopaikka
Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 5 vuotta, 2 kuukautta sitten  
Mä asun Espoossa, ja voin hyvin käydä vaihtelemassa elukoiden viesiä, siivoamassa terraarioita ja sumuttelemassa niitä.. Ruokaakin osaan varmaankin antaa muillekkin kun omalle laumalle (ja kotosallahan köllöttelee tällähetkellä 9 käärmeitä, samppi, ja vesiliskoja).

Niin ja tietysti tännekkin voi tuoda, jos niin haluaa sen tehdä.

Itse tarvitsisin hoitajaa kesällä tälle laumalle heinäkuussa viikon-kaksi.
sneiksi
Jäsen
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Sukupuoli: Nainen Asuinpaikka: Lappajärvi / Karvala
Viimeksi muokattu: 19.03.06 11:28 sneiksi.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 5 vuotta sitten  
Toihan kuulostaa todella hyvältä! Ei tarvitsisi aina huolehtia, että osaako se kaveri nyt varmasti hoitaa...

Itse ilmottaudun heti vastuuntuntoiseksi Gekkohoitajaksi! Nuo otukset on niin lähellä sydäntä, että niitä kyllä hoitaa mielellään ihan ilmaiseksikin.
Harmi vaan, että lähimmät gekot taitavat asustaa 50-100 kilometrin säteellä omasta majapaikastani...
Eublepharis
Geckoholic
Jäsen
Sukupuoli: Nainen Asuinpaikka: Kauhajoki

Minä pääsen mahdollisesti hoitelemaan toisten luo elukoita Raision lähikaupungeissa, auto on käytössä. Elokuun 16.pvä alkaa koulu, joten sillon en enää pysty hoitamaan.
catitus
Jäsen
Sukupuoli: Nainen Catitus\' Reptiles CrematorySlut@hotmail.com Asuinpaikka: Raisio Syntymäpäivä: 20/08

Uskoisin myös, että Tampereelta löytyy kuitenkin sen verran harrastajiakin, että heiltä kannattaa kysellä. Jos ei muuten, soittoa mullepäin (yhteystiedot löytyy Suomen Herpetologisen yhdistyksen yhteyshenkilösivustolta) niin etsin vapaaehtoisen hoitajan :) Meille ei valitettavasti hoitoeläimiä mahdu, mutta eiköhän täällä sentään niitäkin ole, joille mahtuu!

[edit] Vanhaa tietoa pois.
ElisaK
Jäsen
Sukupuoli: Nainen ekauranen@gmail.com Asuinpaikka: Tampere Syntymäpäivä: 11/02
Viimeksi muokattu: 07.05.06 22:06 ElisaK.

Meille kaivattaisiin sillon tällön hoitajaa aralle rescue-iguaanille. Talosta löytyy tosin muitakin eläimiä, mutta tuo lisko-raasu on niin säikky, että anoppi pelkää sitä, eikä pärjää sen kanssa. Igu ei pure, mutta jos saa pakoyrityshepulin, niin voi vahingossa raapia.
Tähän asti olemme järjestäneet menomme niin, ettemme joko käy missään, tai sitten olen joko minä tai mies jäänyt kotiin, mutta joskus olisi kiva päästä koko perheenkin voimin retkeilemään.

Vastaavasti sitten voin hoitaa eläimiä tässä Janakkala-Hausjärvi-Riihimäki alueella. Pienempiä eläimiä voin ottaa meillekkin tarvittaessa hoitoon.
MR
Jäsen
tiikeri20@hotmail.com Asuinpaikka: Hausjärvi
-Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen-

lomahoitoa 4 vuotta, 6 kuukautta sitten  
Minulle voi tuoda elukoita hoitoon. Asun mikkelissä ja hoito mahdollisuudet on hyvät. pientä maksua vastaan.
samppa91
Jäsen
Asuinpaikka: mikkeli
Viimeksi muokattu: 03.05.06 22:35 samppa91.

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 4 vuotta, 6 kuukautta sitten  
Hei!

Tampereen seudulle ilmottautuu kesälomahoitaja esim. matkasi ajaksi. Käytössäni ei ole omaa autoa, mutta bussiyhteyksien mukaan pystyn kyllä liikkumaan ja satunaisesti muutenkin. Vaihtoehtoisesti voin ottaa lemmikkisi luokseni hoitoon. (Kokemusta mm. kilpikonnista ja jonkun verran käärmeistä.) Olen tunnollinen, tarkka ja luotettava hoitaja, joka oppii helposti uutta.

Myös muita lemmikkejäsi pystyn hoitamaan esim. koirat (itselläni saksanpaimenkoira narttu), pienet jyrsijät (kokemusta mm. gerbiileistä ja kaneista), linnut (ei kokemusta, mutta olen halukas oppimaan uutta ja omaksun uuden tiedon helposti). Myös hevostasi olen valmis hoitamaan/ratsastamaan. Itselläni kymmenen vuoden kokemus, kilpailen HeB-tasolla (koulu/este/kenttä). Minulla on ollut vuokrahevonen.

Kotoa löytyy koira ja punakorva.

Yhteydenotot mieluiten YV:nä tai sähköpostina serpictiw@msn.com
GG
Jäsen

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 4 vuotta, 5 kuukautta sitten  
Tampereen alueelle ilmottaudun myös hoitajaksi. kokemusta on koirista, kissoista, marsuista, kaneista, hiiristä, rotista jne jyrsijöistä, kilppareista, ja lampaita/vuohia/possujakin osaan käsitellä :D
voin käydä kona, tai tarvittaessa meillekkin voi hoitoon tuoda. linnuista, käärmeistä ja liskoistakin uskoisin selviäväni.
en omista autoa, bussilla voin kulkea. ja varmasti tunnollinen ja luotettava.

insune1ti@luukku.com

0456510232

Hanna Merikanto
insuneiti
Jäsen
insune1ti@luukku.com Asuinpaikka: tampere

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 4 vuotta, 1 kuukausi sitten  
Sneiksille mahtuu herppejä ja muita pikku ötyköitä lomahoitoon lähes aina. Myös käynti hoitopaikalla on mahdollista.

Monen moisista eläimistä kokemusta työnkin kautta.

Yhteyttä voi ottaa yv:llä tai sähköpostilla. Kysy rohkeasti kerron kokemukseni kyseisestä lajista ja mahdollisuuden hoitaa.
sneiksi
Jäsen
Sukupuoli: Nainen Asuinpaikka: Lappajärvi / Karvala
Viimeksi muokattu: 20.12.06 20:24 sneiksi.

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 3 vuotta, 10 kuukautta sitten  
Lomahoitoa tarjolla Lemillä (Lpr:n lähellä). Olen 28 vuotias ja asun omakotitalossa.
Kauheasti kokemusta ei ole eri lajeista, kotona on käärme (rottis) ja 7 tarantula-slingiä. Mutta uskoisin selviäväni myös esimerkiksi kilpikonnien ja liskojen perushoidosta.
En omista autoa joten mieluiten otan eläimet kotiini hoitoon.
Myös pitkäaikaiseen hoitoon. Eläimen mukana saisi olla sen terraario.
Ruuista kasvatan itse hiiriä, rottia ja jauhiksia. Ensi vuoden puolella myös sirkkoja, torakoita ja akaatteja.

5€/terra/vrk, jos terraariossa on enemmän kuin 5 eläintä lisämaksu 1€/eläin.
Tai 30€/vk. Pidemmät ajat sovitaan erikseen.
Hinta sisältää ruuan.

Lisätietoa kotisivuilta ja yksärillä.
bluefrost
Jäsen
tarja.ruotsalainen1@pp.in Asuinpaikka: Lemi
Elämää ja eläimiä

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 3 vuotta, 10 kuukautta sitten  
Voin ottaa hoitoon meille kilpikonnia, käärmeitä ja liskoja tietyin edellytyksin. Itse olen surkea käärmeiden käsittelyssä mutta isäntä hoitelee tuon puolen tarvittaessa. Käärmeet (ja miksei liskotkin) jotka mahtuvat 60x60x45 kokoiseen terraan voivat tulla ainakin näillä näkymin hoitoon ilman terraa, parhaillaan noita bokseja on ylimääräisenä, muut varusteineen. Erikoislamput yms tietysti mukaan, en viitsi ostella hoitoeläimille kamalasti varusteita ;)

Olemme aina kotona, täällä asuu sen verran sekalainen seurakunta eläimiä ettei kukaan todellakaan näitä suostu hoitamaan joten periaatteessa koska tahansa sopii.

kokemusta löytyy punakorvien hoidosta, lisäksi olen ollut töissä eläinliikkeessä nuorempana joten aikamoinen määrä eläinlajeja on tullut hoidettua ainakin jossakin mittakaavassa. Uskon siis hoito-ohjeilla selviytyväni ihan ok. Myös karvaisia (tai sulkapeitteisiä) häkissä viihtyviä lemmikeitä voin hoitaa kunhan varusteet ovat mukana.

Sijainti Salossa, periaatteessa myös haku onnistuu mutta luulisin että melkein jokainen haluaa nähdä mihin eläin on menossa hoitoon.
Pinkki
Jäsen

Lomahoitoa 3 vuotta, 8 kuukautta sitten  
Hei! Asustelen Lahdessa ja voin käydä hoitamassa lähialueen otuksia. itseltä löytyy viljakäärme ja kuningaspython, mutta muidenkin lajien hoito sujuu pienellä ohjeistuksella.
santses
Jäsen
Asuinpaikka: Lahti

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 3 vuotta, 8 kuukautta sitten  
Oulunsalossa löytyy tarvittaessa hoitopaikka elukoille. Kokemusta on kunkkupyyttoneista sekä viljakäärmeistä, sekä kääpiögekoista. Hoito nimellistä korvausta vastaan. Oma terra + varusteet pakollinen, mutta aina voidaan yrittää soveltaa. Lämmöt saattaa onnistua meiltä käsin, mutta soitellaan ja sovitaan tarkemmin tarvittaessa.

Nimellinen korvaus = pitkäripaisesta tummanruskeaa alkoholipitoista nestettä se vajaan litran säiliö, joka tottelee nimeä viski, mallia esim. Walkerin punainen, jos kyse on alle kahden viikon hoitoajasta. Pitemmistä sitten sovitaan tapauskohtaisesti.

Puh. nro. 050 466 3308 taikka sale@lootajapompeli.com toimii varmimmin.

-Sale

EDIT: Ilmoitusta päivitetty 25.1.2008.
Sauli_Särkkä
Jäsen
Asuinpaikka: Oulunsalo
Viimeksi muokattu: 25.01.08 16:05 Sauli_Särkkä.
Sauli Särkkä (ex. SarkkaS)
Lygodactylus.com

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 3 vuotta, 6 kuukautta sitten  
Kotka & Helsinki alueelta lomahoitoa herpeille! Välimaastosta voin myös hoitaa kuljetuksen, ajan väliä viikottain! Olen pieneläinhoitaja, että muutkin eläimet kyllä menee! :)
Epulis
Jäsen
essi.kupias@pp.inet.fi

Vs:Lomahoitoa / sijaishoitopaikka 3 vuotta, 6 kuukautta sitten  
---
*Miracle*
Jäsen
Asuinpaikka: Lammi
Viimeksi muokattu: 17.12.07 07:17 *Miracle*.

Siirry ylösSivu: 12345