Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua herppeihin liittyvistä tapahtumista sekä Herppi.netin käyttäjien tapaamisista.

Moderaattori SariS

AIHE: Itä-Suomessa asuvat harrastajat

Itä-Suomessa asuvat harrastajat 28.02.2010 21:26 #298604

Savonlinnasta ilmoittautuu yksi.
Viimeksi muokattu: 04.05.2010 21:30 Kirjoitti: . Syy: Otsikkoa muokattu.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs: Itä-Suomen herppeilijöitä? 01.03.2010 14:30 #298696

varkaudesta yksi.
-J-

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 16.03.2010 23:28 #300539

• CändiC
  • CändiC hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Joensuussa kans!

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 25.04.2010 21:45 #306139

jos löytyy enempi, järjestetäänkö tapaaminen johonkin lähikaupunkiin? Niin siis kesällä?
Viimeksi muokattu: 25.04.2010 21:46 Kirjoitti: IggyKibinä. Syy: lisäys

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 26.04.2010 23:13 #306330

• Ryyni
  • Ryyni hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mie kanssa täällä Joensuussa ! Nyt vappuviikonloppunahan (tarkemmin to 29.4.- su 2.5.) on "Suuri Käärmenäyttely" Joensuun areenalla, jonka tasosta tosin itselläni ei ole minkäänlaista tietoutta. Voisinhan sielläkin hnäkyillä, jos vain yhtäkkiä ilmoittautuisi hurja määrä ihmisiä joensuulaisiksi kärmesharrastajiksi... :)

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 27.04.2010 23:23 #306470

• NoName
  • NoName hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Joensuusta minäkin! :)

Itse olen kanssa innolla menossa lauantaina areenalle kiertelemään...
Toivottavasti vaan ei ole mikään pettymys... :/
B.Constrictor, C.Hortulanus, C. Calyptratus, P.Guttatus, A.Versicolor, A.Geniculata, B.Auratum, B.Boehmei, B.Verdezi, B.Schroederi, B.Klaasi, B.Vagans, B.Smithi, C.Cyaneopubescens, H.Lividum, X.Immanis, C.Fasciatum

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 28.04.2010 00:57 #306513

• Ryyni
  • Ryyni hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Just oli puhetta tuossa Suuri Käärmenäyttely -osiossa, että ei kuulema ole ollenkaan tasokas tapahtuma - harmi.. :(

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 28.04.2010 01:11 #306516

tuonne käärmenäyttelyyn ei todellakaan kannata mennä. ei ole sen arvoista. jonkinlaista miittiä voisi varmaan ruveta miettimään? täältä varkaudesta varmaan saisin muutaman aloittelevan herppeilijän mukaani. teitä kun siellä joensuussa kerran on valtaosa niin kokoontumista voisi varmaan ajatella jossain kyläkapakassa joensuussa? mukana ollaan jos mielenkiintoa tavata muita harrastajia löytyy!
-J-

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 28.04.2010 03:42 #306528

• NoName
  • NoName hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tapaaminen vois olla ihan kiva, kun en muita herppeilijöitä tunnekkaan...

Nuo tavikset ei oikeen tunnu ymmärtävän.. :D
B.Constrictor, C.Hortulanus, C. Calyptratus, P.Guttatus, A.Versicolor, A.Geniculata, B.Auratum, B.Boehmei, B.Verdezi, B.Schroederi, B.Klaasi, B.Vagans, B.Smithi, C.Cyaneopubescens, H.Lividum, X.Immanis, C.Fasciatum

Vs:Itä-Suomen herppeilijöitä? 04.05.2010 15:41 #307422

Täällä vielä yksi Joensuulainen ilmoittautuu joukon jatkoksi!

Miun "kotijoukoista" löytyy tällä hetkellä maakilpikonna ja aksolotli. Olen haaveillut käärmeen hankkimisesta, mutten ole osannut päättää, mistä lajista olisin eniten kiinnostunut. Pitäisi kenties tavata alan harrastajia ja kysellä vähän konkareiden mielipiteitä.. :)

Loppuun vielä mielipide taannoisesta Areenan käärmenäyttelystä. Ne, ketkä eivät käyneet siellä, voivat olla tyytyväisiä. Ei tosiaan ollut 15 euron lippuhinnan arvoinen reissu.. :(

Vs:Itä-Suomessa asuvat harrastajat 05.05.2010 14:14 #307580

• NoName
  • NoName hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
minä kävin areenalla :D
oli kyllä hieman yläkanttiin hinnoteltu näyttely, mutta ihan mielelläni minä kävin siellä myrkkyjä ihastelemassa,
kun ei noita kovin monessa paikassa esillä ole.. :)
ikävää, kun ei saanut kuvata, olisin saanut monta kaunista otosta, vaikka ihan seinällekkin asti.. :/

Vs:Itä-Suomessa asuvat harrastajat 02.06.2010 14:49 #310729

Mitä sanotte? Tänä kesänä joku viikonloppu tavattaisiin? Sovitaan joku paikkakunta johon olisi helppo kaikilta tulla? Onko älytön idea?

Vs:Itä-Suomessa asuvat harrastajat 07.06.2010 15:48 #311142

nyt kesäkuussa onnistuu ja heinäkuun alussa mutta sitten kutsuu gonabeach joten sillon voi olla kiireitä :P
-J-

Vs:Itä-Suomessa asuvat harrastajat 07.06.2010 22:48 #311186

auts, minulla ei kesäkuu onnistu ollenkaan mutta heinäkuun alussa, mieluiten viikonloppu, arjet on työtä, työtä..onkohan mitään kaupunkia missä moisen miittingin voisi järjestää? Ehdotuksia?

Vs:Itä-Suomessa asuvat harrastajat 08.06.2010 14:57 #311240

joensuussa tuntuu olevan enempi harrastajia kuin muissa lähikaupungeissa. jos se ei vaan sinulle olisi mahdoton matka? toki savonlinnakin käy erittäin kauniina kesäkaupunkina hyvin :) eli siis käytännössä sama itselleni jotta missä tavattaisiin. minä ainakin olen mukana. toivotaan että muitakin ilmottautuu!
-J-
Sivu luotiin ajassa: 0.318 sekuntia

Yhteistyössä