Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut
Keskustelua herppeihin liittyvistä tapahtumista sekä Herppi.netin käyttäjien tapaamisista.

Moderaattori SariS

AIHE: Lapissa asuvat harrastajat

Lapissa asuvat harrastajat 12.11.2009 14:02 #288641

• Mörkö
  • Mörkö hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tervehdys kaikille Lapin herppiharrastajille, onkohan teitä kuinka paljon tällä foorumilla? Selasin vanhoja viestejä ja edelliset pohjoiseen (Oulun porukkaa en tähän huomioinut) liittyvät viestit olivat vuodelta 2004-07, joten nyt uutta yritystä ja kartoitusta :)

Tapaamistahan minä tietysti tässä vonkaan eli olisi kiva saada täältä pohjoisestakin porukkaa kasaan. Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia ja muutenkin jutustella. Itse asun Rovaniemellä ja tiedän etten ole ainoa harrastaja täällä, joten laittakaahan itsestänne elonmerkkejä :)
Haamujengissä riittää jäseniä...
Viimeksi muokattu: 04.05.2010 21:29 Kirjoitti: . Syy: Otsikkoa muokattu.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Lapin herpit 12.11.2009 14:58 #288646

Vilja II ilmoittautuu (Rovaniemeltä minäkin)... Tapaaminen kuulostaisi todella hyvältä idealta. Olisi kyllä mukavaa jutella muiden harrastajien kanssa herpeistä. Tällä hetkellä meillä asustelee kolme viljaa. :)
2.2 Pantherophis guttatus, N.N Mus musculus, 3.2 Rattus norvegicus, 2.1 Homo sapiens sapiens

Vs:Lapin herpit 13.11.2009 20:52 #288745

• heebo86
  • heebo86 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Haa!!!

Mie ilmoittaudun ehdottomasti mukaan jos jonkin sortin tapaaminen saadaan aikaiseksi :D Roikkelissa myös asustelen ja autoki saatiin just hankittua niin kyyti ei ole ongelma.

Meillä asustelee kaks leoskia ja yks paksuhäntä, kovasti haaveilen partiksesta mutt asunnon neliöt ei anna periksi enää :)

Tiedän täältä erään toisenki liskoharrastajan, joka ei kyll tääll herppi.netissä ole näkyny. Myin hälle kaks tämän kesäistä leoskinpoikasta. Voisin häntäki kysellä jos tapaaminen saadaan kokoon.
1.1 leopardigekkoa, 0.1 paksuhäntägekko, 0.2 pystykorvaa

Vs:Lapin herpit 13.11.2009 23:48 #288766

• Mörkö
  • Mörkö hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Tupla haa!! :D
Onhan täällä lappilaisia muitakin! :) Meillä on myös viljakäärmeitä, sekä kuningasboa, muutama hämppi ja Klaus Meine eli skorpparipoika. Liskot & sammakot kiinnostavat myös, ehkä niitäkin jonain päivänä saan lemmikiksi. Kyllähän meidän täytyy nyt tapaaminen järjestää ja hyvä olis Heebo, jos kysyisit tätä toistakin liskoharrastajaa mukaan :)

Vs:Lapin herpit 20.11.2009 19:05 #289431

• tasse
  • tasse hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Hei Mörkö
ja minä olen kans yksi harastaja rajan toiselta puolelta

Vs:Lapin herpit 20.11.2009 21:07 #289439

• heebo86
  • heebo86 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Juu voin kysellä sitte ko alkaa olla paikka ja aika selvillä :)

Vs:Lapin herpit 21.11.2009 01:04 #289468

• tasse
  • tasse hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Voidan tavada minun luona jos sopi vai mitä tumat "Mörkö" ei muta kun vani täyten poruka ja täne päin :)

Vs:Lapin herpit 21.11.2009 02:24 #289471

• Mörkö
  • Mörkö hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Hej Taisto :)
mahtava idea! Sinun luona olisi ainakin nähtävää ja hyvä tarjoilu :)
Varmaankin lauantai olisi sopivin päivä kaikille, milloin sinulle sopii parhaiten?
Heebo & Vilja II: me voitaisiin sopia sitten kimppakyytejä Haaparannalle.
Viimeksi muokattu: 21.11.2009 02:26 Kirjoitti: Mörkö. Syy: kirjoitusvirhe

Vs:Lapin herpit 21.11.2009 21:18 #289539

• heebo86
  • heebo86 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Mulla on sitte kolmivuorotyö ett ilmoitelkaa ajoissa. Meillä tehään kolmen viikon listat ja nyt tulee just uudet listat ulos joista en vielä tiiä miten on v-loput töitä. Tällä hetkellä vapaat on v-loppuisin seuraavasti:

12.12 vapaa (la), 13.12 vapaa (su), 20.12 vapaa (su)

Eli hirveesti vaihtoehtoja ei minun osalta ennen joulua ole mutt voin toki yrittää vaihtaaki :) Niin ja tosiaan aika reilun kokoinen auto jotenka mahtuu minun lisäksi neljä ja matkatavarat mitä nyt päivän matkalle tarvii mukaan :) Jos tahtoo vaikka elukkakaupassa käydä. Rantsulla asustelen Roikkelissa.
Viimeksi muokattu: 21.11.2009 21:20 Kirjoitti: heebo86.

Vs:Lapin herpit 22.11.2009 02:19 #289570

• tasse
  • tasse hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
mulle sopi ihan miloin vain

Vs:Lapin herpit 22.11.2009 03:38 #289574

Mulle sopisi parhaiten lauantai 19.12. Mites Tasse, Mörkö ja heebo86, sopisiko tuo teille? Voitko heebo86 yrittää vaihtaa ton sunnuntaivapaan lauantaille? Toki tuo sunnuntaikin on mahdollinen tapaamista ajatellen, mutta lauantai ois kivempi jos tosiaan haluaa vaikka eläinkaupassa käydä. (Ovatko ne sunnuntaisin aukikaan...?)

Ja on täällä varmaan vielä muitakin lappilaisia herppeilijöitä... eikös? ;)
2.2 Pantherophis guttatus, N.N Mus musculus, 3.2 Rattus norvegicus, 2.1 Homo sapiens sapiens

Vs:Lapin herpit 27.11.2009 22:56 #290135

• heebo86
  • heebo86 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Jaah pahalta näyttää toi lauantaille siirto. Ei tunnu kukaan olemaan halukas vaihtamaan la vapaataan su vapaaksi....

Voidaanhan me koettaa sopia tapaamista vaikka joulun jälkeenki jos ilmaantuis enempiki porukkaa mukaan? Vai ko/kö ? :)
Viimeksi muokattu: 27.11.2009 22:57 Kirjoitti: heebo86.

Vs:Lapin herpit 06.12.2009 16:35 #291089

Heps kukkuu, täältä roviksestahan sitä ollaan!! Vastikään tänne rekisteröityneenä piti heti katsastaa onko pohojosen porukkaa yhtään =) JA olihan täällä..

Vs:Lapin herpit 06.12.2009 16:53 #291098

^^Juu, mun puolesta ainakin voidaan sopia tapaaminen vaikka tammi-helmikuullekin. Mites muut?

^Tervetuloa himotas! Millaista eläimistöä teiltä löytyy, jos saan udella? :)

Vs:Lapin herpit 06.12.2009 18:00 #291106

Meillä on aika kirjava sarja kaikkea, on liskoa, käärmettä, koiraa ja tietty hämiksiä. Pari nuista lukeista laitoinkin myyntiin, mutta joku väitti että siltä ostettuja lukkeja olisin kauppaamassa =)Päätin poistaa myynti ilmon ja annan olla vaan ruottin palstalla myynnissä. tuntuu olevan täällä suomessa niin pienet piirit että silmille hypitään.
Sivu luotiin ajassa: 0.400 sekuntia

Yhteistyössä