Tervetuloa, Vieras
Käyttäjänimi: Salasana: Muista minut

AIHE: Hienoja hämähäkkiterraarioita

Hienoja hämähäkkiterraarioita 29.05.2009 02:29 #276086

• mito
  • mito hahmo
  • PAIKALLA
  • Jäsen
Ihastelin ameriikan ihmeitä:

Tarantula cages:
http://www.tarantulacages.com/index.html

Lasten kenkälaatikot:
http://www.containerstore.com/browse/Product.jhtml?CATID=154&PRODID=10023922
http://www.arachnoboards.com/ab/showthread.php?t=149771

Mutta eihän näitä tietenkään suomesta saa. Onko joku tilannut Tarantulacages.comsta jotain? Mitenhän menee postimaksujen ja tullien kanssa?

Olen suunnitellut myös itse rakentavani akryylistä jonkinlaisia lootia. Tuo tarantulacages ilmastointiratkaisu kiinnostaisi. Onko ideoita mihin nuita ilmastoitiritilöitä on alunperin tehty. Epäilempä että ei hämähäkkilaatikoihin. Kokeilin etsiä ilmastointiritilänä ja subwooferin ritilänä, mutta ei aivan samanlaista ainakaan löytynyt. Voisko näitä löytyä jopa suomesta johonkin tarkoitukseen?
2" Aluminum Screen Vents (pack of 12)

Get the official vents I use for your own DIY projects. 100% aluminum construction. Will not rust. Vents will fit into a 2" hole and are 3/16" deep. Now you don't have to make your own! No need to drill tons of holes to ventilate!

Price: $24.00 per dozen
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 01.06.2009 18:48 #276255

• tempsu1
  • tempsu1 hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
moi mito mulla olis sulle kysymys mikä on sopivaa ruokaa susihämähäkkille siten on viel yks miten saa käänetyä mun äitin pään että se suostuis otamaan tarantulan lähetä vastaus nopeesti :)

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 03.06.2009 02:28 #276363

• CroSSLeSS
  • CroSSLeSS hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
  • There's never too many snails, just a few.
Vau hienoja terroja. Varmaan jotn omaperäistä myös minä keksin jahka joskus on rahaa ja hommaan karvapyllyn itselleni. :)

Tempsu1, jotn rajaa jo täällä keskustellaa terroista ei hoidosta, jos et tiedä mitä lemmikisi syö miksi otit sen lemmikseni. Taas näitä jotka ei voi selvittää haku toiminnolla luontohämyjen hoitoa yhtään. :/
* En enää vietä paljoa aikaani täällä. Erittäin harvoin, joten älä vaivaudu yveetä laittamaan, koska en tod.näk. vastaa tarpeeksi nopeesti. *

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 16.06.2009 05:44 #277423

• Maria
  • Maria hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Karun näköisiä pönttöjä.
Ei luulis olevan turhan vaikeaa askarrella tuollaisia itse...

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 16.06.2009 12:19 #277429

• KyuCop
  • KyuCop hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Ilmeisen viimeisteltyjä, http://www.youtube.com/watch?v=zIhmOvCI-fo , vaikka pätkän henkilö onkin ehken hieman "täpinöissään". Lukitusten ja luukun istuvuuskin huippuluokkaa ...
Viimeksi muokattu: 16.06.2009 12:21 Kirjoitti: KyuCop.

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 16.06.2009 21:41 #277454

• CroSSLeSS
  • CroSSLeSS hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Itte en varmana sais yhtä siistiä jälkeä vaikka 10v oli deadline, en sitten millään. Komeita terroja vois olla muillekkin eläimille, jos niitä sais lähempää, vois olla aikamoiset rahtikulut päälle.
* En enää vietä paljoa aikaani täällä. Erittäin harvoin, joten älä vaivaudu yveetä laittamaan, koska en tod.näk. vastaa tarpeeksi nopeesti. *

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 16.06.2009 22:30 #277467

• CroSSLeSS
  • CroSSLeSS hahmo
  • POISSA
  • Jäsen
Sori tuplapostaus. Tuli mieleen, että hanoissa esimerkiksi on pyöreitä ritilöitä 11päällekkäin, kun joskus jouduimme mökillämme avaanmaan hanan ja pesemään nämä ritilät jokaisen erikseen (hana oli tukossa). Jos löytyisi rikkinäinen tai tarpeeton suihku, voisi joku katsoa onko siinä samallalailla noita ritilöitä, joita vois käyttää ilmavaihto ritilöinä, jos olisi saisi sillä aikaan isommat ilmavaihto ritilät, kuin mitä hanan ovat. :)

Vs:Hienoja hämähäkkiterraarioita 11.07.2009 21:00 #279091

lvi-liikkeistä saa varmaan pyöreitä ilman vaihto ritilöitä :)
Uintia ja nahkailua
Sivu luotiin ajassa: 0.331 sekuntia

Yhteistyössä